Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
quattromees

 postitati 07.04.04 17:52
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
OK, ülerõhu asi selge, chip selge, westgate selge. Kuid mind hetkel ei huvita mootori tuuning vaid tahan lihtsalt teada, et kas mul turbo on ok või mitte? Kuna kompuuter näitab 1.4 bar-i ära (ehk siis max stock auto puhul), siis kas see näit on usaldusväärne või mitte? Kas see näit tähendab, et vajalik ülerõhk ka reaalselt tekib ja ka reaalselt õigesse kohta jõuab või on see lihtsalt mingi suvalise anduri "arvamus". Näit. mootori pöörete järgi. Andur lihtsalt arvutab mootori pöörded ümber barideks ning kuvab komp. displeile - mida kõrgemad pöörded seda rohkem bar-e?



Selle rõhu võtab aju sisselaske kollektorist vooliku vahendusel. Voolik läheb MAP sensorisse, kus see el. signaaliks muundatakse. Sealt omakorda saadetakse siis pinge kompusse. Digi displei täpsus ja reageerimine jääb mehhaanilisele kindlalt alla, aga seda max rõhku võid minu arvates uskuda küll.
Kaits

 postitati 07.04.04 17:43
OK, ülerõhu asi selge, chip selge, westgate selge. Kuid mind hetkel ei huvita mootori tuuning vaid tahan lihtsalt teada, et kas mul turbo on ok või mitte? Kuna kompuuter näitab 1.4 bar-i ära (ehk siis max stock auto puhul), siis kas see näit on usaldusväärne või mitte? Kas see näit tähendab, et vajalik ülerõhk ka reaalselt tekib ja ka reaalselt õigesse kohta jõuab või on see lihtsalt mingi suvalise anduri "arvamus". Näit. mootori pöörete järgi. Andur lihtsalt arvutab mootori pöörded ümber barideks ning kuvab komp. displeile - mida kõrgemad pöörded seda rohkem bar-e?
QUATTRO

 postitati 06.04.04 20:45
üle 0,8 sa ilmselt originaal wastegate vedruga ei saagi.Ja mingist hetkest hakkab ikkagi aju sulle ette kirjutama mida sa teha tohid ja mida mitte.Kui suuremat rõhku taga ajad siis tuleb aju chippida ja ka parem map leida kuskilt.Räägi tartsiga sellel teemal,tema vana 200 andis lõpus juba päris head pauku välja.Ja chipi sai ka tema käest mac 10 ajule vist.
quattromees

 postitati 06.04.04 20:37
Tsitaat:
Esialgne postitaja A 90
selline loll küsimus, et miks need originaal näidikud alati 1 ühiku rohkem näitavad ?


Asi selles, et mootor ju tegelikult pump, mis õhku pumpab... Normaalselt tekib sisselaskes hoopis vaakum, mida näitab siis see nr 1-ni. Kui näit 1, siis sisselaske rõhk võrdne atmosfääri rõhuga. Kõik, mis üle 1, on ülerõhk.

OT: Kust saaks normaalse hinnaga boosti näidikut (mehhaanilist)?
A 90

 postitati 06.04.04 19:34
selline loll küsimus, et miks need originaal näidikud alati 1 ühiku rohkem näitavad ?
QUATTRO

 postitati 06.04.04 18:46
sealt võta see 1 kohe eest ära.St et see 1,4 ülerõhku on tgtl ainult 0,4 bari üle.Pane omale õige kell parem peale ja saad asjast konkreetse ülevaate.Mul omal on pandud ja max mis ma olen sealt kätte saanud stock ajuga on kuskil 0,75-0,8.bari.Oleneb siis sellest palju olen pritset torkinud jne.Aju hakkab siis lihtsalt vastu.Enne wastegate kruvimist ei tulnud üldse üle 0,5 bari.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 49.3% - SQL: 50.7%]