Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
marc

 postitati 06.04.04 07:43
Tsitaat:
Esialgne postitaja sileem11
Seal oli ju öeldud, et kaitsmeplokis miskit lühistada (täpselt ei mäleta) ja siis kimad salongi blinke lugema ja saadki veakoodi kätte. Ja põhjused on ka lihsad, kas andur ise või kabla katki.


See kõik juba tehtud. Lihtsalt viga võib olla ka peale det.anduri pistikust ECU-sse
mineval juhtmel või ECU-blokis eneses.
sileem11

 postitati 06.04.04 07:06
Seal oli ju öeldud, et kaitsmeplokis miskit lühistada (täpselt ei mäleta) ja siis kimad salongi blinke lugema ja saadki veakoodi kätte. Ja põhjused on ka lihsad, kas andur ise või kabla katki.
marc

 postitati 06.04.04 07:00
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
Mingi info saad siit kätte:
http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/10vknock.html

Ja vist oli 20Nm, mitte 12. Korrasoleku diagnoosimist olla ääretult raske teha isegi tasemel diagnostika aparatuuriga. Tuleks pöörduda spetsialisti poole. Äkki oskab Aava aidata?


Tänud, seda linki vaatasin isegi kõige pealt, kuid mingit lihtsat testi võimalust sealt ei leidnud. Proovisin ka nii, et ühendasin anduri pistikud lahti ja sõitsin mõnda aega nii, mingit vahet küll ei märganud mootori töös.
Eks esiti proovin ta lihtsalt ära puhastada ja uuesti tagasi keerata, ju siis paistab, kas muutus midagi või ei.
doktorms

 postitati 05.04.04 17:08
Det. anduri tööd on hea jälgida ostsilloskoobiga. Mootori normaaltööl peab signaal olema siinuse taoline (kõrgema sagedsega, mootori pööretest sõltuv, iga töötakt tekitab ühe võnke), detonatsiooni korral hakkab aga signaali sisse tulema piike.
Kaits

 postitati 05.04.04 15:07
Mingi info saad siit kätte:
http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/10vknock.html

Ja vist oli 20Nm, mitte 12. Korrasoleku diagnoosimist olla ääretult raske teha isegi tasemel diagnostika aparatuuriga. Tuleks pöörduda spetsialisti poole. Äkki oskab Aava aidata?
marc

 postitati 05.04.04 13:06
Nimelt viskab ka veateadet, et 1 det. andur on vigane. Proovisin ka, et kas lahti või pistikud korrast ära aga kõik tundus ok olevat. Tegin reseti aga pärast pikemat sõitu näitas sama veakoodi. Küsimused sellised, et kuidas kontrollida det. anduri korrasolekut ( mõõta takistust jne. ) ning millise jõuga ta blokki kinni keerata ( kas ka 12 Nm )?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.8% - SQL: 62.2%]