Teema ülevaade |
marc
|
postitati 06.04.04 07:43 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja sileem11
Seal oli ju öeldud, et kaitsmeplokis miskit lühistada (täpselt ei mäleta) ja siis kimad salongi blinke lugema ja saadki veakoodi kätte. Ja põhjused on
ka lihsad, kas andur ise või kabla katki. |
See kõik juba tehtud. Lihtsalt viga võib olla ka peale det.anduri pistikust ECU-sse
mineval juhtmel või ECU-blokis eneses.
|
sileem11
|
postitati 06.04.04 07:06 |
Seal oli ju öeldud, et kaitsmeplokis miskit lühistada (täpselt ei mäleta) ja siis kimad salongi blinke lugema ja saadki veakoodi kätte. Ja põhjused on
ka lihsad, kas andur ise või kabla katki.
|
marc
|
postitati 06.04.04 07:00 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Kaits
Mingi info saad siit kätte:
http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/10vknock.html
Ja vist oli 20Nm, mitte 12. Korrasoleku diagnoosimist olla ääretult raske teha isegi tasemel diagnostika aparatuuriga. Tuleks pöörduda spetsialisti
poole. Äkki oskab Aava aidata? |
Tänud, seda linki vaatasin isegi kõige pealt, kuid mingit lihtsat testi võimalust sealt ei leidnud. Proovisin ka nii, et ühendasin anduri pistikud
lahti ja sõitsin mõnda aega nii, mingit vahet küll ei märganud mootori töös.
Eks esiti proovin ta lihtsalt ära puhastada ja uuesti tagasi keerata, ju siis paistab, kas muutus midagi või ei.
|
doktorms
|
postitati 05.04.04 17:08 |
Det. anduri tööd on hea jälgida ostsilloskoobiga. Mootori normaaltööl peab signaal olema siinuse taoline (kõrgema sagedsega, mootori pööretest sõltuv,
iga töötakt tekitab ühe võnke), detonatsiooni korral hakkab aga signaali sisse tulema piike.
|
Kaits
|
postitati 05.04.04 15:07 |
Mingi info saad siit kätte:
http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/10vknock.html
Ja vist oli 20Nm, mitte 12. Korrasoleku diagnoosimist olla ääretult raske teha isegi tasemel diagnostika aparatuuriga. Tuleks pöörduda spetsialisti
poole. Äkki oskab Aava aidata?
|
marc
|
postitati 05.04.04 13:06 |
Nimelt viskab ka veateadet, et 1 det. andur on vigane. Proovisin ka, et kas lahti või pistikud korrast ära aga kõik tundus ok olevat. Tegin reseti aga
pärast pikemat sõitu näitas sama veakoodi. Küsimused sellised, et kuidas kontrollida det. anduri korrasolekut ( mõõta takistust jne. ) ning millise
jõuga ta blokki kinni keerata ( kas ka 12 Nm )?
|