Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
msso

 postitati 25.04.04 23:14
Sai siis täna õlipump lõpuks vahetatud ja ennäe,õlisurve täitsa normis!Võtsin vana pumba lahti ja üks hammasratas umbes 2mm teisest madalam ning neid hoidva kaane sisse ka korraliku lohu kulutanud.Nii et auto jälle selleks korraks korras.Muidugi paras jant selle pumba vahetamisega oli.Vända otsas asuv hammasrihma ratas oli ilma kiiluta või siis tõmbas selle kiilu maha lahtikeeramisel.No võta sa kinni,et mis tegelt toimus.Õnneks oli Palli tänava romulas see rihmaratas kohe võtta ja hind ka norm.
msso

 postitati 16.03.04 20:51
Sai siis täna lõpuks karterikaan maha võetud ja see sõel puhastatud,kuigi ega ta nagu umbes ei olnud,lasin korra veel puhastusõliga läbi ja ei mõjunud seegi.Kui teaks,et õlipumba viga,siis vahetaks välja,aga keegi ei oska midagi kindlat õelda.Kas keegi teab kasutatud õlipumba hinda ja äkki kellegil on seda ka pakkuda?
MEELIS

 postitati 04.03.04 08:39
2000p juures peab õlisurve miinimum olema 2
Driver

 postitati 03.03.04 22:18
mul kunagi BMW-l oli ka taoline viga,
(ainult et külmast peast oli kõik surved asjad korras nagu aga kui mootor töösoojaks sai siis hakkas tuli pidevalt märku andma endast kui pöörded umbes 1000-1500p ligi hakkasid langema, kui pöördeid üleval hoidsin siis oli ka tuli kustunud)
vahetasin pumba ja sellesamuse klapi ära ja enam õli tuli ei pullinud

kuigi ei saanudki aru milles probleem tegelikult oli kuna panime surve anduri kohale mehhaanilise kella ja surve oli tegelikult korras

aga kuna mul pump ja andur oli teise mootori küljest võtta siis vahetasin ära!
(pump tegi ka tegelikult kole kõva häält)
(ilmselt hambad olid lihtsalt juba üsna kulunud ja urises)
krss

 postitati 03.03.04 20:59
Ise samuti puutunud korra elus kokku sarnase jamaga. Peale õlifiltri vahetust oli kõik jälle korras. Oluline, et niiviisi kolisedes mootoris midagi tuksi ei keera
msso

 postitati 03.03.04 20:53
Sai siis täna see reduktsiooniklapp lahti võetud ja sealt mingit sodi küll ei leidnud.Töömehed arvasid,et võib veel õlivõtutoru otsas olev sõel umbes olla.Tuleb nüüd osta uus karterikaane tihend ja edasi tegutseda.Kui vea üles leian,eks siis annan teada.
msso

 postitati 01.03.04 18:04
Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Asub see reduktsioon klapp õlipumbas.
Reduktsioon klapi ülesandeks on pidev ja ühtlane õli liikumine.
On olnud juhuseid, kus liiga kõrge õlisurve on purustanud õlifiltri.
Ja ka vastupidi, kus kulunud klapp on jäänud oma pesas kinni ja peale gaasi andmist pöörete langedes õlisurve kadunud.
ei taha siin reklaami teha, kuid panen siia ühe õlifiltri läbilõike
http://www.motoral.ee/?action=article&CatID=178&ArtID=77

Vahetasin filtri ära ja ei saanud nagu aru,et eriti midagi oleks paremaks läinud,kuid nüüd on madalamatel pööretel(kuni 1500p) rõhk 0,5bar suurem.Õlivahetusel sai kasutatud ka puhastusõli,äkki aitaks kui laseks uuesti puhastusõliga korra läbi ja kui see ei aita,siis alles hakkaks selle klapiga tegelema?palju ja mida lammutama peaks,et klapini pääseda?Uurisin täna selle reduktsiooniklapi ja vedru hinda(100 ja 12eek) kuid ei leidnud ühtegi firmat kus neid oleks,ainult tellimuse peale.
mulk

 postitati 01.03.04 17:12
Asub see reduktsioon klapp õlipumbas.
Reduktsioon klapi ülesandeks on pidev ja ühtlane õli liikumine.
On olnud juhuseid, kus liiga kõrge õlisurve on purustanud õlifiltri.
Ja ka vastupidi, kus kulunud klapp on jäänud oma pesas kinni ja peale gaasi andmist pöörete langedes õlisurve kadunud.
ei taha siin reklaami teha, kuid panen siia ühe õlifiltri läbilõike
http://www.motoral.ee/?action=article&CatID=178&ArtID=77
msso

 postitati 29.02.04 20:27
Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Siis võib sul reduktsioon klapp nahkas olla

Kus see asub ja mismoodi seda kontrollida?
mulk

 postitati 29.02.04 19:48
Siis võib sul reduktsioon klapp nahkas olla
msso

 postitati 29.02.04 19:45
Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Üldse on sul see asi natuke imelik, ütled et "küla mootoriga hakkab õlituli põlema"
külma mootoriga on ka õli külm ja viskoosem, mootori soojenedes muutub ka õli vedelamaks ja siis peaks hoopis see tuluke vilkuma hakkama.
Mis seal ikka, mine vaata uuri ja kui vea teada saad, siis räägi meile kah.

Külma mootoriga,see on käima pannes ja peale mõnda gaasitamist kustub tuluke,hakkab näidik näitama(peaaegu põhjas) ja kolks kaob.
mulk

 postitati 29.02.04 19:32
Üldse on sul see asi natuke imelik, ütled et "küla mootoriga hakkab õlituli põlema"
külma mootoriga on ka õli külm ja viskoosem, mootori soojenedes muutub ka õli vedelamaks ja siis peaks hoopis see tuluke vilkuma hakkama.
Mis seal ikka, mine vaata uuri ja kui vea teada saad, siis räägi meile kah.
msso

 postitati 29.02.04 19:28
Mis õlilisandit kasutate ja mis oleks kõige etem?
msso

 postitati 29.02.04 19:25
Tsitaat:
Esialgne postitaja MEELIS
Filter

Endal jääb ka selline mulje,et filter,vahetan teisipäeval ära ja eks siis näe.
MEELIS

 postitati 29.02.04 17:40
Filter
mulk

 postitati 29.02.04 15:36
No jah, kena küsimus, kõige targem on sul lasta mõõta õlisurve, siis on selge, kas on saaled kulunud või ei. Ma ei oska nüüd öelda V6e õlirõhu anduri kohta, kuid oma B3l vahetasin ma purunenud anduri uue vastu ja ka see oli vigane.
Õlilisanditest ei tasu suurt abi loota
msso

 postitati 29.02.04 15:29
Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Kõige tõenäolisemalt "lõhnab" asi ramsaalede vahetamise järgi.:(
aga jah, võib ka olla tegemist "väsinud" õlirõhu anduriga

Aga miks siis enne õlivahetust seda jama polnud?
mulk

 postitati 29.02.04 15:24
Kõige tõenäolisemalt "lõhnab" asi ramsaalede vahetamise järgi.:(
aga jah, võib ka olla tegemist "väsinud" õlirõhu anduriga
samru

 postitati 29.02.04 15:10
kui enne sellist jama pole olnud, siis on tegemist praak filtriga, mis laseb seistes õli kolinal karterisse tagasi.
msso

 postitati 29.02.04 14:59
Peale õlivahetust(filtriks on FRAM ja õli on TOTAL poolsünt) hakkas külma mootoriga õlikannu tulukest näitama,näidik on nullis ja kõrvalistuja poolt kostab natuke mingit ebameeldivat kolksu(2,6V6 mootor ja automaatkast).Siis kui annan mõne korra gaasi,kustub tuluke ära,näidik hakkab näitama ja kolin ka kadunud.Tühikäigul kui käik sees mõne korra on ka tulukest vilgutanud.Õlisurve on tühikäigul järgmine:
800p-0,6
1000p-1,0
1500p-1,5
2000p-3,0
2500p-3,8
3000p-4,0
aga sõidu ajal 1500p kuidas kunagi 1,5 ja 2,0.
Palun andke nõu,et mida siis teha ja kas aitaks mingi õlilisand,mis teeks nagu õli paksemaks või midagi sellist.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 61.8% - SQL: 38.2%]