Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: ÕLISURVE? (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3349)
msso
huviline



Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.02.04 14:59 Tsiteeri
ÕLISURVE?



Peale õlivahetust(filtriks on FRAM ja õli on TOTAL poolsünt) hakkas külma mootoriga õlikannu tulukest näitama,näidik on nullis ja kõrvalistuja poolt kostab natuke mingit ebameeldivat kolksu(2,6V6 mootor ja automaatkast).Siis kui annan mõne korra gaasi,kustub tuluke ära,näidik hakkab näitama ja kolin ka kadunud.Tühikäigul kui käik sees mõne korra on ka tulukest vilgutanud.Õlisurve on tühikäigul järgmine:
800p-0,6
1000p-1,0
1500p-1,5
2000p-3,0
2500p-3,8
3000p-4,0
aga sõidu ajal 1500p kuidas kunagi 1,5 ja 2,0.
Palun andke nõu,et mida siis teha ja kas aitaks mingi õlilisand,mis teeks nagu õli paksemaks või midagi sellist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 29.02.04 15:10 Tsiteeri


kui enne sellist jama pole olnud, siis on tegemist praak filtriga, mis laseb seistes õli kolinal karterisse tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 29.02.04 15:24 Tsiteeri


Kõige tõenäolisemalt "lõhnab" asi ramsaalede vahetamise järgi.:(
aga jah, võib ka olla tegemist "väsinud" õlirõhu anduriga


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
msso
huviline



Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.02.04 15:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Kõige tõenäolisemalt "lõhnab" asi ramsaalede vahetamise järgi.:(
aga jah, võib ka olla tegemist "väsinud" õlirõhu anduriga

Aga miks siis enne õlivahetust seda jama polnud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 29.02.04 15:36 Tsiteeri


No jah, kena küsimus, kõige targem on sul lasta mõõta õlisurve, siis on selge, kas on saaled kulunud või ei. Ma ei oska nüüd öelda V6e õlirõhu anduri kohta, kuid oma B3l vahetasin ma purunenud anduri uue vastu ja ka see oli vigane.
Õlilisanditest ei tasu suurt abi loota


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEELIS
huviline



Registreerunud 14.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda TYP-R

postitati 29.02.04 17:40 Tsiteeri


Filter


Pekske rähne
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
msso
huviline



Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.02.04 19:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja MEELIS
Filter

Endal jääb ka selline mulje,et filter,vahetan teisipäeval ära ja eks siis näe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
msso
huviline



Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.02.04 19:28 Tsiteeri


Mis õlilisandit kasutate ja mis oleks kõige etem?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 29.02.04 19:32 Tsiteeri


Üldse on sul see asi natuke imelik, ütled et "küla mootoriga hakkab õlituli põlema"
külma mootoriga on ka õli külm ja viskoosem, mootori soojenedes muutub ka õli vedelamaks ja siis peaks hoopis see tuluke vilkuma hakkama.
Mis seal ikka, mine vaata uuri ja kui vea teada saad, siis räägi meile kah.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
msso
huviline



Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.02.04 19:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Üldse on sul see asi natuke imelik, ütled et "küla mootoriga hakkab õlituli põlema"
külma mootoriga on ka õli külm ja viskoosem, mootori soojenedes muutub ka õli vedelamaks ja siis peaks hoopis see tuluke vilkuma hakkama.
Mis seal ikka, mine vaata uuri ja kui vea teada saad, siis räägi meile kah.

Külma mootoriga,see on käima pannes ja peale mõnda gaasitamist kustub tuluke,hakkab näidik näitama(peaaegu põhjas) ja kolks kaob.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 29.02.04 19:48 Tsiteeri


Siis võib sul reduktsioon klapp nahkas olla


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
msso
huviline



Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.02.04 20:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Siis võib sul reduktsioon klapp nahkas olla

Kus see asub ja mismoodi seda kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 01.03.04 17:12 Tsiteeri


Asub see reduktsioon klapp õlipumbas.
Reduktsioon klapi ülesandeks on pidev ja ühtlane õli liikumine.
On olnud juhuseid, kus liiga kõrge õlisurve on purustanud õlifiltri.
Ja ka vastupidi, kus kulunud klapp on jäänud oma pesas kinni ja peale gaasi andmist pöörete langedes õlisurve kadunud.
ei taha siin reklaami teha, kuid panen siia ühe õlifiltri läbilõike
http://www.motoral.ee/?action=article&CatID=178&ArtID=77


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
msso
huviline



Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 01.03.04 18:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Asub see reduktsioon klapp õlipumbas.
Reduktsioon klapi ülesandeks on pidev ja ühtlane õli liikumine.
On olnud juhuseid, kus liiga kõrge õlisurve on purustanud õlifiltri.
Ja ka vastupidi, kus kulunud klapp on jäänud oma pesas kinni ja peale gaasi andmist pöörete langedes õlisurve kadunud.
ei taha siin reklaami teha, kuid panen siia ühe õlifiltri läbilõike
http://www.motoral.ee/?action=article&CatID=178&ArtID=77

Vahetasin filtri ära ja ei saanud nagu aru,et eriti midagi oleks paremaks läinud,kuid nüüd on madalamatel pööretel(kuni 1500p) rõhk 0,5bar suurem.Õlivahetusel sai kasutatud ka puhastusõli,äkki aitaks kui laseks uuesti puhastusõliga korra läbi ja kui see ei aita,siis alles hakkaks selle klapiga tegelema?palju ja mida lammutama peaks,et klapini pääseda?Uurisin täna selle reduktsiooniklapi ja vedru hinda(100 ja 12eek) kuid ei leidnud ühtegi firmat kus neid oleks,ainult tellimuse peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
msso
huviline



Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 03.03.04 20:53 Tsiteeri


Sai siis täna see reduktsiooniklapp lahti võetud ja sealt mingit sodi küll ei leidnud.Töömehed arvasid,et võib veel õlivõtutoru otsas olev sõel umbes olla.Tuleb nüüd osta uus karterikaane tihend ja edasi tegutseda.Kui vea üles leian,eks siis annan teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 03.03.04 20:59 Tsiteeri


Ise samuti puutunud korra elus kokku sarnase jamaga. Peale õlifiltri vahetust oli kõik jälle korras. Oluline, et niiviisi kolisedes mootoris midagi tuksi ei keera


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 03.03.04 22:18 Tsiteeri


mul kunagi BMW-l oli ka taoline viga,
(ainult et külmast peast oli kõik surved asjad korras nagu aga kui mootor töösoojaks sai siis hakkas tuli pidevalt märku andma endast kui pöörded umbes 1000-1500p ligi hakkasid langema, kui pöördeid üleval hoidsin siis oli ka tuli kustunud)
vahetasin pumba ja sellesamuse klapi ära ja enam õli tuli ei pullinud

kuigi ei saanudki aru milles probleem tegelikult oli kuna panime surve anduri kohale mehhaanilise kella ja surve oli tegelikult korras

aga kuna mul pump ja andur oli teise mootori küljest võtta siis vahetasin ära!
(pump tegi ka tegelikult kole kõva häält)
(ilmselt hambad olid lihtsalt juba üsna kulunud ja urises)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEELIS
huviline



Registreerunud 14.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda TYP-R

postitati 04.03.04 08:39 Tsiteeri


2000p juures peab õlisurve miinimum olema 2


Pekske rähne
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
msso
huviline



Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 16.03.04 20:51 Tsiteeri


Sai siis täna lõpuks karterikaan maha võetud ja see sõel puhastatud,kuigi ega ta nagu umbes ei olnud,lasin korra veel puhastusõliga läbi ja ei mõjunud seegi.Kui teaks,et õlipumba viga,siis vahetaks välja,aga keegi ei oska midagi kindlat õelda.Kas keegi teab kasutatud õlipumba hinda ja äkki kellegil on seda ka pakkuda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
msso
huviline



Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 25.04.04 23:14 Tsiteeri


Sai siis täna õlipump lõpuks vahetatud ja ennäe,õlisurve täitsa normis!Võtsin vana pumba lahti ja üks hammasratas umbes 2mm teisest madalam ning neid hoidva kaane sisse ka korraliku lohu kulutanud.Nii et auto jälle selleks korraks korras.Muidugi paras jant selle pumba vahetamisega oli.Vända otsas asuv hammasrihma ratas oli ilma kiiluta või siis tõmbas selle kiilu maha lahtikeeramisel.No võta sa kinni,et mis tegelt toimus.Õnneks oli Palli tänava romulas see rihmaratas kohe võtta ja hind ka norm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 58.0% - SQL: 42.0%]