Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Mootoril hing kinni
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: ranz[/i] Nii... veakoodid olemas :) tänud siinkohal kõigile kes selles asjas kaasa aitasid, sest see asi läks praegu maksma 25.- (lamp, lüliti ja paar pisikest jullat veel) oleks elektriku juurde läinud kellel on see hirmkallis stend seal oleks kindlalt miski 500.- :P Nüüd siis vaja vaid aru saada mida see kood tähendab. Esimese koodina blinkis välja 2142 mis siis inglise keeles tähendaks: Knock sensor Open or short circuit, Defective sensor Check sensor and wiring Symptom: (kusjuures jummala õige, just nii nagu mul on ju) Timing retarded, high fuel consumption, power loss. kuid mis sensor on [b]Knock sensor?[/b] Teisena blinkis välja 2341 mis siis tähendaks: Oxygen Sensor Control Regulating exceeded Nagu mina aru saan on see lambda? kuid see teine viga võib vabalt olla põhjustatud esimese mittetoimimisest, nii et esmasena kontrolliks ära selle seal. edit: viga leitud :) sain siis teada et see on detonatsiooni andur millest siis jutt peaks olema ja mis vigane peaks olema. Sai siis otsima hakatud kus ta täpselt asub ja ka palju maksta võiks... jõudsime siis selleni et kahte varianti on neid ja läksin garaa¸i vaatama milline ta neist siis on... otsisin ja otsisin ja jõudsin enne mootori tagaotsas oleva pistikuni, mis lihtsalt näppu jäi :P sellel klambri osa, mis teda kinni hoiab lihtsalt katki ja ju ta sealt pealt siis niipalju lahti oli et ühendust ei andnud. Et lahti olid siis see detonatsiooniandur ja kaks miskit õli andurit ka sealt. Soovitati nüüd miski aeg ringi liigelda ja siis test uuesti teha, et kohe pole mõtet.... moto peakst õige töörütmi enne tagasi saama. Suurimad tänud siinkohal veel asjaosalistele :) :) :) eks kirjutan mis asjast edasi ka sai [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Mootoril hing kinni
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.0%
- SQL:
61.0%
]