Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Mootoril hing kinni
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Ulvar[/i] [quote][i]Esialgne postitaja ranz[/i] Sellest loen ma välja et ka see juhtrõhu regulaator võib otsas omadega olla :( et ta lihtsalt ei reguleeri asja nii nagu vaja oleks. Nagu juba kirjutasin, et ei ole vaja testriga mul lambdat mõõtma hakata kuna mul ju AF meter sees mis seda väärtust koguaeg reaalajas näitab. Üle kontrollida siiski võiks jah... kuid see et külmast peast ta õigesti näitab viitab sellele et AF näitab õigust. See mida ta näitab on juba kahtlane... tühipööretel on pinge 0,1-0,2V vahemikus ja kiirendades saab heal juhul 0,2V. Varem oli nii et kui nüüd kütet peale keerasin hakkas näitama 0,4-0,5 vahele, kuid siis läks kütusekulu suureks, nüüd kas keeran juurde või maha... näit ikka sama. Juurde, läheb asi väga tuimaks, maha, läheb üle 4K pöördesse juppe hästi, tuleb nagu tõmme taha äkki. Samas vahepeal nii juhuslikult oleks asi parem ka, et töötab asi ka seal 3K pöörde juures ja ka alla selle normaalselt... siiski suuremosa ajast on tuim kui... ei teagi kuda öelda milline :( Kas see juhtrõhu regulaator on toosama mis on mootori eesotsas? millele tuleb toru peale sissekollest ja teine kuskilt eespoolt sisselaskest? või on too miski muu regulaator seal? Kuskil oli siin kunagi kellegi teema all sellest juhtrõhu regulaatorist juttu ka... aga ei mäleta enam kus. [/quote] Ilmselt võimalik, et regulaator, kuid lambda andur peaks olema kergemini tuksi minev asi. Külmalt see andur ei tohikski töötada normaalselt, sellepärast seda külmalt ka ei arvestata. Kõigepealt koodid, kui need on loetud, siis on teada, mida aju asjast arvab, muidu ei tea millist andurit ta arvestab, millist mitte. (Äkki on detonatsiooni andur ka katki? Keeratakse süüde hiliseks ja auto uimane.) Kui veakoode pole, võta lambda anduri ots lahti, sõida soojaks ja keera siis segu paika, soovitavalt ikka CO mõõtja järgi. Proovi sõita, peaks olema enam-vähem normaalne, kui nüüd lambda tagasi ühendamine kõik tuksi keerab, siis mina vahetaks lambda ära. See mootori eesotsas, vaakumivoolikutega, peaks olema tühikäigustabilisaator. Siin lehe all ääres on pilt sellest õigest regulaatorist. [url]http://www.humanspeakers.com/audi/timing3.htm[/url] Ulvar [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Mootoril hing kinni
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
49.3%
- SQL:
50.7%
]