Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Mootoril hing kinni
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Ulvar[/i] [quote][i]Esialgne postitaja ranz[/i] Hmm... et gaas põhjas lambdat ei arvestatta? et sellepärast seal gaasijaotus klappide peal on see lüliti, et kui gaas põhja suruda siis seda lülitatakse? Isegi kui ta on nii siis ei tööta see mul siiski, sest ükskõik kuda gaasi annan ei näita lambda kõrgemat segu :( kõrgemat segu näidatakse vaid siis kui mootor külm on. Tegelt siis gaas põhjas kiirendades, nt 3nda käiguga, siis hetkeliselt asi nagu võtab tõmbe taha ja siis uuesti kaob jne ja seda kõike alates üle 4K pööret, alla selle ei juhtu suurt miskit. et allpool on jummala kinni omadega, niimoodi sujuvalt läheb edasi. Aga kui asi toimib nii nagu sina räägid... või vähemalt peaks nii toimima siis on mul seal ikka miski kala sees sest suvel kui ma selle AFi omale sinna tegin siis sai seda segu keeratud siia ja sinna. Muidu ühtlase sõidu puhul on üks/kaks tuld ja kui kõrgemaks keerasin, et oli neli tuld siis kütusekulu ikka märgatavalt suurenes, tegelt ei oleks tohtinud siis ju. [/quote] Asi peaks ju töötama nii: aju avastab, et lambda signaal viitab liiga lahjale segule ja keerab juhtrõhku maha/juurde (ei mäleta enam kumba pidi seda reguleeriti :) ), siis läheb liiga rikkaks, keeratakse jälle teistpidi ja nii see peaks seal edasi-tagasi tiksuma. Külmalt töötab asi mingite etteantud väärtuste järgi ja ka täis gaasiga (täisgaasi lüliti koos) keeratakse juhtrõhu regulaator teatud väärtusele. Võib-olla ei hakkagi aju lambdaga arvestama? Juhtub siis, kui lambda ei anna õiges vahemikus signaali või temperatuuri andurist ei öelda, et mootor soe. Esimesel juhul peaks ka veakood olema. Ma mõõdaks esimese asjana siiski selle lambda anduri üle. Aja mootor soojaks ja lükka tester lambda anduri üksikule juhtmele peale (pistikut ära lahti võta). Teoreetiliselt peaks seal pinge tühikäigul 1-2 korda sekundis kõikuma (umbes 0,5V ringis), pöördes tihemini. Kui ei kõigu, siis on viga ilmselt kas lambda anduris või temperatuuri anduris (mitte see mitme otsaga andur, kust näidik infi saab, vaid teine, kahe otsaga). Temperatuuriandurit kontrollitakse tolle takistust mõõtes, erinevate temperatuuride juures (kahjuks ma ei oska öelda NG mootoril neid väärtusi). Ahjaa, see täisgaasi lüliti võib ka streikida. NB! Mul ei ole endal ühtegi ke3-jetronicuga autot olnud, nii, et praktika sellega pole eriti pikaajaline ja see jutt on rohkem teoreetilist laadi. Ulvar [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Mootoril hing kinni
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
45.8%
- SQL:
54.2%
]