Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
3,0(162kW) vs 3,2(188kW)?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: juks11[/i] [quote][i]Algselt postitas: spcvnd[/i] aga mis siis hea lahendus oleks? :) sellel sajandil... 3,0TDI ainult? [/quote] No kui nii hakata mõtlema siis ei tasuks üldse Audit osta, Bemmi samuti, Mersuga sama lugu, Toyotat kah, Opelit kah, tegelt ei tohiks ühtegi autot osta...ja kui nüüd edasi mõtelda siis ei tasuks väljas kah käia sest siis võib auto alla jääda ning vaid toas istudes võib kunagi maja põlema minna ning niiviisi surma saada, seega lahenduseks vaid koheselt nöör kaela. 95% nendest mootorijuttudest ei vasta tõele (vähemalt suurem osa jutust). Nagu siingi, keegi leidis kuskilt lingi ning pani üles ja äkitselt olid enamus foorumlasi targad ning "kõik teadsid juba ammu", et see mootor jama jne. Juba käisid teoreetikute jutud kaua antud mootor kestab jne, tegelikuses pole aga kellegil antud mootoriga kokkupuuteid olnud, kõik on kuskilt kuulnud ja lugenud. Kogu Audi Klubi rahvas räägib nüüd, et 4,0TDI on jama, ketipingutid väsivad 100 000km'i läbimisel ära -
[roppus]
off, tegelt linkis [b]1[/b] inimene kuskilt venemaa foorumist siia õhe lingi ning paartuhat asjadundjat luges ning räägivad omakorda edasi, REAALSUS on aga hoopis teine. Sõidetakse 2,5 V6 TDI mootoritega kah väga edusliselt ja VÄGA kaua, sama asi ka Multitronic kastide kohta. Me remondime keskmiselt ühe Multitronicu kuus, 12 kasti aastas, kas siis selle põhjal teeme järelduse, et see kast on saast!? Ei, selle kasti kasutajad on enamasti kasti rikked ise põhjustanud sest ei vahetata seal õli. Minu arust ei tasu vaid 2,5TDI'id osta sest nende remont on auto väärtusega võrreldes suht kallis ning nad kipuvad lagunema, ülejäänud mootoritega/kastidega on nii nagu autodega - KÕIK SÕLTUB EELMISE/TE OMANIKE SUHTUMISEST AUTOSSE ning mida keerulisem ja rohkearvulisem tehnika, seda suurem oht lagunemisele/kulumisele. Tahad suuremat sõidumõnu, pead arvestama ka suurema hooldekuluga ja vastupidi. Ps.See jutt ei olnud Sulle, üldiselt rääkisin suu puhtaks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
3,0(162kW) vs 3,2(188kW)?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.1%
- SQL:
60.9%
]