Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
3,0(162kW) vs 3,2(188kW)?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kuits[/i] omalt poolt veel lisaks.eeldan,et tegu siis a6-tega. esimene mootor siis:A6(4B,C5/model year-08/2001 - 01/2005);motor code kW HP ccm/ ASN 162 220 2976 teine mootor:A6(4F2/model year-05/2004 - );motor code kW HP ccm/ AUK 188 255 3123 3.2-sele lisaks veel,et tegu FSI mootoriga.Mootori võimsuse kasv saavutati tänu muutustele sisselaskekollektoris, samuti on kasutusele võetud kaheastmeliselt reguleeritav klapiajam ehk nn Audi valvelift süsteem. natuke ka inglisekeelset: 3.2 FSI Engine / electrics Engine type Aluminium V6 spark-ignition direct injection engine, DOHC, 2-stage variable intake manifold with two charge motion flaps, demand-controlled high-pressure and low-pressure fuel system Valve gear / number of valves per cylinder Continuous camshaft adjustment for the intake and exhaust valves / 4 Displacement in cc / bore x stroke in mm / compression 3123 / 84.5 x 92.8 / 12.5 Max. power output in kW (bhp) / at rpm 188 (255) / 6500 Max. torque in Nm / at rpm 330 / 3250 Engine management / mixture preparation Fully electronic engine management with drive-by-wire throttle control, Siemens SIMOS 6, petrol direct injection, cylinder-selective lambda control; mapped ignition with solid-state high-voltage distribution, cylinder-selective adaptive knock control, manifold-pressure controlled system Exhaust emission control Two close-coupled ceramic main catalytic converters each with a pre- and postcatalyst oxygen sensor Emission category EU4 Alternator in A / battery in A/Ah 150 / 380/80 180 / 380/80 [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
3,0(162kW) vs 3,2(188kW)?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.6%
- SQL:
65.4%
]