Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
3,0(162kW) vs 3,2(188kW)?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: rocket[/i] 188kw on uuem tehnoloogia järgmiste põhierinevustega: 1. Suurem töömaht (3123 versus 2976 kuupsentimeetrit) 2. FSI® otsesissepritse tehnoloogia 3. Nukkvõllide käitamine rihma asemel kettülekandega mootori tagaosas 4. Tagasiminek 5'lt 4'le klapile silindri kohta 5. Mootori elektrooniline juhtimine on Siemens'i poolt Bosch'i ME7.1.1 asemel 6. Surveaste on uuemal 12,5 : 1 versus 10,5 : 1 vanal 7. Imelikul kombel on oktaanarvunõue vaid 95/91 versus 98 (95) ?!?!! PS. Tegelikult on olemas veel selline mootor nagu: 2.8 FSI V6 tähisega BDX võimsusega 154kw ehk 210 hobujõudu alates 2006 aasta teisest poolest! Ja vot sellel mootoril tuli esimest korda kasutusele "Audi valve lift" süsteem !!! 3.2'sel seda algusest peale pole olnud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
3,0(162kW) vs 3,2(188kW)?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.2%
- SQL:
71.8%
]