Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Võimsama mootori sobitamine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: krss[/i] Ma pakuks siiski välja ühe variandi, nimelt istutada sinna peale 2.5TDI, mis peale chippimist annab välja üsnagi ulmevõimsusi. Eestis oli registris varem üks analoog R5 diisliga, ilma turbota, kuid tänu loomaväändele ja kergele kerele astus edasi päris hullult. Suurim eelis on see, et selline ümberehitus on tehniliselt lihtne (jupid ühilduvad suht hästi omavahel) ja ARKis ei tohiks probleeme tekkida (standardis 85kW:D), ainult mõned pisiprobleemid vaja lahendada (radikas ettepoole tuua, sidurimäng komplekteerida erinevatest siduritest ja tõenäoliselt ka treitud vahetükk võlli otsa). Ei teagi, miks Eestis neid diisleid nii vähe ehitatakse, kuid Soomes võistlustel pakutakse nendega ikka väga kõva konkurentsi bensukatele. Ja neile, kes poolikuveolisi üleolevalt ühemähkijateks nimetavad - õige kiirendusauto ongi ju alati poolikuveoline, reeglina küll tagaveoline. Ja see sama Eestimaa mees, kes Moskvas paarisaja tuhhise eelarvega Civicuga A-klassi ära võitis, sõidab ju selliseid aegasid, millest kõik siinsed Quattro-mehed (et mitte öelda essimehed) ainult unistada võivad. Nii et on potentsiaali ka esiveolisel, kuigi puhtalt lõbu pärast soovitaks ka ise pühenduda neliveolisele, kui selleks hobiautoks on kindlalt plaanis ikka Audi valida. Ehk siis võta selline juurde, see kollane pärl las särada sel ajal garaazhis, kui Quattroga asfalti sulatatakse;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Võimsama mootori sobitamine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.9%
- SQL:
70.1%
]