Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
A4TQ

 postitati 05.09.07 19:40
Saab küll eraldi osta ja vahetada.Joe's garages on asi täitsa olemas hinnaga ca 2000 eeku.
Vanja

 postitati 05.09.07 17:54
mul nüüd siis selgus, et sama jama, turbo juhtklapi membraan katki, esindusest tuli info, et eraldi siukest jubinat ei saa, ainult koos turboga. Töökojas öeldi, et siiski on ka aftermarket tootja, kes pakub sellist juppi. On keegi varem sarnase probleemiga kokku puutunud, milline oleks selle juhtklapi hind? Oleks kiiremas korras tarvis infot hinna kohta!
eXa6

 postitati 28.06.07 16:29
Wastegate ongi läbi omadega. Tuleb nüüd uus otsida. Teab äkki keegi kust seda saada võiks?
eXa6

 postitati 26.06.07 20:06
õnneks jääb vist kasti remont ära, turbo on ka korras...Tuleb välja et see klapp, mis turbosse õhku laseb vms (turbo juhtklapp, aktuaaktor, on katki ja turbot järgi ei võta, klapp on alumises asendis ja juhib õhu sujuvalt mööda. sellepärast pullib ka kast. vähemalt esialgne arvamus on selline, eks vaatab, mis edasi saab.
saviants

 postitati 26.06.07 14:25
mul oli aasta tagasi selline lugu, et kast "viskas" käikke välja ja ei võtnud vedu ennem taha, kui gaas maha lasta ja 2-3 sekundit oodata. Ja aeg-ajalt viskas kasti avariirezhiimile..Ja seda sooja mootoriga, külmast peast toimis kõik hästi. Kast võeti laiali ja ühel alumiiniumist sidurikorvidest oli põhjas suur pragu. Uus korv, ja muud vajalikud ja asi töötas nagu ponks. Kui täpselt mäletan, siis see lõbu maksis 12 tuh.
eXa6

 postitati 26.06.07 11:05
kõige suuremaks üllatuseks lõhnab asi vist hoopis mittetoimiva turbo järele. s.t. kui mootoril turbot taha ei tule, on ta nii jõuetu et gaasi põhja vajutades läheb kast lolliks ja lükkab küll käigu alla, aga edasi ei lähe. sest kui vaikselt kiirendada, no ikka vaikselt, vahetab kõik käigud õigetel pööretel ja ilusti ära. vaatab edasi, täna külastan üht turbomeest, äkki oskab midagi kosta selle jutu peale.
kps

 postitati 25.06.07 20:19
Tegelt ei tohiks multifunktsionaalse lüliti "rike" põhjustada "tühja käimist", pigem süüdistaks kehva õli, filtrit, kehvemal juhul vale õli (kui mingi teadur on kastist üle käinud). Tiptronic kasti valet õli kallates hakkab just see tühjakäimise ja käikude ebastabiilne lülitus pihta. Ise nähtud, tuntud ja ka hiljem paranemist tuntud kui õige õli sisse sai. Kõige kehvemal juhul on kast lilleks ja "elu" vahetusse :(
Vanja

 postitati 25.06.07 17:22
jehh..... kaua ootasin, aga lõpuks siis ka keegi sarnase probleemiga. Minu tiptronicu kala teema siis selline. Sümptomite järgi sama. Proovisin kasti ni resettida kui vahetada koode, ei midagi.
eXa6

 postitati 25.06.07 13:22
diagnostis ei näidanud ühtki veakoodi, aga öeldi et äkki võib olla turbo juhtklapi membraan, et mootor on jõuetu, lükkab küll pöörded üles, aga edasi ei lähe ja sellest võib ka kast lolliks minna. oskab keegi kommenteerida?
juks11

 postitati 18.06.07 12:15
Aga esmalt peab uurima veamälusid, võib olla, et on multifunktsionaallüliti viga...
juks11

 postitati 18.06.07 12:15
Tsitaat:
Algselt postitas: eXa6
quattro on 4-vedu ja kast ON tiptronic


Sry, ei pannud quattro kirja tähele...
eXa6

 postitati 18.06.07 12:09
quattro on 4-vedu ja kast ON tiptronic
juks11

 postitati 18.06.07 11:06
Tsitaat:
Algselt postitas: eXa6
Autoks on 2000 a a6 2.5 tdi quattro tiptronic kastiga. Probleemiks see, et ei vaheta käike korralikult: algul vahetab kuni 2. käiguni, siis lööb pöörded gaasi vajutades üles, aga edasi ei lähe ja käiku ära ei vaheta. Vahetab alles siis, kui natuke gaasi lahti lased. Samas manuaalse lülituse korral kõik toimib. Mis viga võib olla? Selline küsimus ka siis, et kuidas kontrollida õlitaset käigukastis? Mootoris sai õli vahetatud ja õlituli nullitud, aga kohe hakkab uuesti põlema, kas see sama tuli näitab ka käigukasti õli taset? Aa, ja mis õli tuleks kasutada?


Oled kindel, et tegemist on tiptronic kastiga, multitronic ei ole!? Kas auto on esiveoline?
Black

 postitati 18.06.07 11:05
Proovi kõigepealt kasti aju resettida - akujuhe mõneks ajaks maha. Enne veendu, et Sul orig. maki kood olemas on.
eXa6

 postitati 18.06.07 10:48
Autoks on 2000 a a6 2.5 tdi quattro tiptronic kastiga. Probleemiks see, et ei vaheta käike korralikult: algul vahetab kuni 2. käiguni, siis lööb pöörded gaasi vajutades üles, aga edasi ei lähe ja käiku ära ei vaheta. Vahetab alles siis, kui natuke gaasi lahti lased. Samas manuaalse lülituse korral kõik toimib. Mis viga võib olla? Selline küsimus ka siis, et kuidas kontrollida õlitaset käigukastis? Mootoris sai õli vahetatud ja õlituli nullitud, aga kohe hakkab uuesti põlema, kas see sama tuli näitab ka käigukasti õli taset? Aa, ja mis õli tuleks kasutada?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.4% - SQL: 40.6%]