Teema ülevaade |
Toomas15
|
postitati 18.07.17 06:50 |
Eks ta nii on, vähemasti saan kohale minna ja uurida kas audit ette võtavad. Audis oli siinmail vist korra pahandus kus teenindaja arvas, et nii vanu
autosid nagu ca mul ei võetagi ette. Mees sai sellepeale vist valge paberi. Kui ta 200 euro kanti jääb arvestades tunnihinnet ja pädevust siis ju kõik
hästi.
|
lunatic
|
postitati 17.07.17 21:49 |
Igaks juhuks mainin, et hinnad olid 10a tagasi kroonides, käibemaks on tõusnud 20%-ni ja Møllerauto tuli ka vist hiljem
|
Toomas15
|
postitati 17.07.17 00:32 |
Olen minagi jõudnud sinnamaani, et odüür salongis, eriti hull oli siis kui kevadel oli õlivahetus ja täisnorm sisse läks, foori all seistes oli ikka
juba ebameeldiv, sõites pole hullu.
Kas sa tegid seda Möller autos ?
Tsitaat: | Algselt postitas: tnn
Nagu üleeile lubatud, Volkswagenis tehtu sealse hinnakirja järgi:
tihend 94.-
abimaterjalid ja määrded 64.-
tihendi vahetus 4 tundi kokku 1424.-
käibemaks 285.-
Olen nüüd 3 kuud sõitnud ja tulemusega rahul. |
|
Amadeus
|
postitati 27.06.07 20:03 |
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Tsitaat: | Algselt postitas: magnum
kas need on rõngas tihendid ja maksavad umbes 85.- |
Ei, ma ju kirjutasin, et metalltihend.
Detail nr. 10a
http://www.elcats.ru/audi/parts.asp?mdl=262&unit=9810DE82
Aga kui juba tegemiseks läheb tuleks kõik tihendid välja vahetada, mis on konkreetse kaane küljes ning õlipidamisega seotud. |
Nii. Hakkaks selle kärsahaisumajandusega siis tegelema, kuigi hais on kadunud aga kaan(t)e tagant on ikka natuke märg. Töö on ilmselt mahukas (nukad
maha?), vahetaks siis sama töö raames veel seda tihendimajandust.
*Klapisääretihendid. Kui keeruline on vahetus 30v mootoritel? Räägitakse et suht karu p*rses nikerdamine, lihtsam olevat kaaned maha võtta. On see
nii? Kaani ei tahaks muidugi lampi maha kakkuda.
*Kas tuleks vahetada õlitõukurid? Tõukuri tiksu pole. Või vanad tagasi ja kestab?
*Klapi juhtpuksid. Saab neid kaant maha võtmata kontrollida? Klapi säärest logistades vms.
|
tnn
|
postitati 22.02.07 08:29 |
Nagu üleeile lubatud, Volkswagenis tehtu sealse hinnakirja järgi:
tihend 94.-
abimaterjalid ja määrded 64.-
tihendi vahetus 4 tundi kokku 1424.-
käibemaks 285.-
Olen nüüd 3 kuud sõitnud ja tulemusega rahul.
|
juks11
|
postitati 21.02.07 06:36 |
Tsitaat: | Algselt postitas: spcvnd
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
See see V6 mootori pahem külg ongi aga samas teed ära ja saad jälle pikalt sõita ning suure tõenäosusega Sina enam sellel autol neid tihendeid ei
vaheta... |
ma olen see tõenäosuse väiksem pool siis, sügisel vahetasin, nyyd varsti jälle kui mahti saan.
paku parem omapoolne hind ja pane mingi kampaania püsti
|
Varsti saab öelda - TEHTUD!
|
priit
|
postitati 20.02.07 23:04 |
Täpselt sama murega Audi omanik
|
spcvnd
|
postitati 20.02.07 21:27 |
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
See see V6 mootori pahem külg ongi aga samas teed ära ja saad jälle pikalt sõita ning suure tõenäosusega Sina enam sellel autol neid tihendeid ei
vaheta... |
ma olen see tõenäosuse väiksem pool siis, sügisel vahetasin, nyyd varsti jälle kui mahti saan.
paku parem omapoolne hind ja pane mingi kampaania püsti
|
juks11
|
postitati 20.02.07 19:27 |
See see V6 mootori pahem külg ongi aga samas teed ära ja saad jälle pikalt sõita ning suure tõenäosusega Sina enam sellel autol neid tihendeid ei
vaheta...
|
Amadeus
|
postitati 20.02.07 19:24 |
Liitun kah kärsahaisuklubiga. Mul läheb kah kogu see ülemise otsa jama vahetusse.
|
tnn
|
postitati 20.02.07 19:11 |
Tuleb tuttav ette. Kui hais salongis väga tuntavaks läks, alustasin lahenduse otsimist poolnurgatagustest remondikohtadest. Küll vahetati õlikorgi
tihend (pisut tõesti immitses sealtki) ja seejärel klapikambri kaane tihend. Algul oli nagu OK (niikaua kui pinnad puhtad püsisidaga) hiljem kärsahais
tagasi. Seejärel konsulteerisin Wolksvageni esindusega. Kohapeal selgus, et just see nukkvõlli otsa alune tihend kollektori peale tilgubki. Tihendi
hind esinduses oli suurusjärgus 100 krooni. Vahetamine aga muidugi tublisti kallim. Hinda peast ei mäleta. Kui huvi, vaatan hinna ja aja homme õhtuks
arve pealt üle.
|
Soyer
|
postitati 19.02.07 18:10 |
Mul ka need raiped juba pikemat aega lekivad ja õli kärsakas tihti salongis. Ma sain küll selle pinguti kruvikaga alla suruda. Võtan ka hetkel hoogu
et neid tihendeid vahetama hakata. Aga tahaks ikkagi kedagi pädevamat asja juurde et saaks ikka nii nagu peab. Keegi teab esinduse ametlikku
vahetamise aega.
|
spcvnd
|
postitati 18.02.07 23:25 |
mul hakkas teist korda lekkima otse kollektori peale, ilmselt enam ei kasuta victor reinzi vaid originaali(ca100kr kallim)! millal sa vahetasid enne
kui uuesti lekkima hakkas?
|
samru
|
postitati 15.02.07 12:17 |
Tsitaat: | Algselt postitas: magnum
kas need on rõngas tihendid ja maksavad umbes 85.- |
Ei, ma ju kirjutasin, et metalltihend.
Detail nr. 10a
http://www.elcats.ru/audi/parts.asp?mdl=262&unit=9810DE82
Aga kui juba tegemiseks läheb tuleks kõik tihendid välja vahetada, mis on konkreetse kaane küljes ning õlipidamisega seotud.
|
magnum
|
postitati 15.02.07 10:26 |
kas need on rõngas tihendid ja maksavad umbes 85.-
|
samru
|
postitati 15.02.07 08:55 |
Tavaliselt hakkab nendel mootoritel (V6,5V) lekkima nukkvõllide nurgaregulaatoritealune tihend. Tegemist on siis metalltihendiga. Vahetamine
suhteliselt keeruline ning vajalik rakis millega see regulaator-pinguti kokku pressida. Võib-olla saab ka ilma (ei ole proovinud kuna rakis olemas).
|
magnum
|
postitati 15.02.07 08:29 |
Selline mure et lekib kuskilt kolektori peale kõrvalistuja juurest.Klapikambrikaane tihendid vahetatud.On kellelgi kokkupuudet olnud? Ja eest
filtrijuurest ka lekib ei saa täpselt mitte aru kust.Õlijahuti tihend ei leki.
|