Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Pöörete kõikumine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: ACE16V[/i] tere naabrimees, pakun varianti et sisselaskekollektor saab peale õhulugejat kusagilt lisaõhku, see põhjustab sisselaskes hõrenduse kõikumist ja vastavalt sellele kõigub ka kütuse etteande regulaatorhoob. see oli nüüd väga lihtsustatud seletus, sest seal juures mõjutavad asja veel terve rida andureid, mida ma nägupidi ei tunne ja ei tea ka täpsemalt kas "lambaada" andur on asjasse segatud. täis-elekter pritsungil saab monotoonse tühikäigu pöörete kõikumise lisaõhu kaela ajada, kui lambda lahti ühendada ja pöörded paigale jäävad, aga K(E)-Jetronicu kohta ma täpselt ei tea. ka võib proovida tühikäigu mootorilt toide tagant ära võtta ja vaadata kas on muutusi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Pöörete kõikumine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
30.4%
- SQL:
69.6%
]