Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
päkapikk

 postitati 26.12.04 12:49
Tsitaat:
Esialgne postitaja ussike
tahaksin teada kumba mootorit soovitaksite kas vanemat 10 klapist 2,2l või mingi 90-ndate algusest 20 klapist 2,3l audi mootorit!! kummaga on võimalik rohkem tegeleda( tuunida) ja kumb on vastupibavam või töökindlam!! tean et neid vanemaid 2,2 tehti päris usinalt ära aga uuemate kohta pole ma suurt midagi kuulnud ja tahakski teada mis asjatundjad nende mootorite kohta ütlevad!!!

Jäme üldreegel peaks ikka olema mida rohkem liitrivõimsust seda vähem töökinlust - kui just mootori konstruiga pole mööda pandud.
Mis puutub modimisse (räägin vabalthingavatest) siis selge on see, et 20V on juba oma olemuselt kõrgelt käiv mootor versus 10V. 10V modimisest ei tea palju rääkida. Aga tundub, et lisa hp'sid on sealt tülikas saada. Endal 20V(7A) surveaste 0,6 ühikut tõstetud, kanalid avardatud, klapi puksid lühendatud, klapid veits "ümardatud", väljalase "puhas". 3 käiguga jookse 80-120 4,6-4,8 sek - ausaltöeldes ei tea kas see on ka tehaseandmetest parem aga "tagumiku järgi" liigub hästi.
syo

 postitati 25.12.04 18:35
Tsitaat:
Esialgne postitaja Big
kui õigesti mäletan, siis tehase andmete järgi oli 2.2-l 9.8s või midagi sinna kanti.

Kusjuures omasin nüüd 2 nädalat sigar tq 10v 134kw ning minu meelest oli see tq vb mingi 1s kiirem mu vanast audist...mingit erilist vahet polnud


ahahh...
Big

 postitati 25.12.04 17:01
kui õigesti mäletan, siis tehase andmete järgi oli 2.2-l 9.8s või midagi sinna kanti.

Kusjuures omasin nüüd 2 nädalat sigar tq 10v 134kw ning minu meelest oli see tq vb mingi 1s kiirem mu vanast audist...mingit erilist vahet polnud
syo

 postitati 24.12.04 13:47
Tsitaat:
Esialgne postitaja Big
Tsitaat:
Esialgne postitaja syo
Tsitaat:
Esialgne postitaja Big
Omasin 2.2 101kw sigarit ja minu meelest on see mootor vastupidavam, talub rohkem piinamisi ja on lollikindlam. Kusjuures ta on äkilisem kui 2.3.
Kütusekuluga oli nii, et võisin ka kogu aeg autost viimast võtta kuid kütusekulu oli ikka 10L.
See oli minu arvamus ja eelistan 2.2,


Julgen vasu vaielda 2,2 ja 2,3 ikka vahe sees 2,3 ikka läheb mineku poolest paremini ja bensu kulu on sama!!Mul mõlemad olnud.


Bensu kulu on küll sama aga kiirenduse osas julgen vastu vaielda...esiteks see oleneb muidugi mootori korrasolekust ja teiseks on 3kw neil vahet(kui hästi nad loomulikult säilinud on).
Kusjuures olen joonestanud mitmeid kordi 2.2 vs 2.3-ga ja minu 2.2 on ikka pika puuga ära teinud. (vb oli mu mootoriga midagi eelmiste omanike poolt tehtud, kuna täheldasin seda, et ta liikus vägagi hästi...sai mitmeid kordi aega võetud ja keskmiseks ajaks 0-100km tuli ca 8.7s ...ärge näkku lööge kui see teie arust liiga hea aeg).


njah ei taha siin hakkata seda teemat läbustama nii et mina jään oma arvamuse juurde...
8,7 ära tee nalja!!!
Palju siis tutikal audil kirjade järgi need ajad olid? samad?:D
silelink

 postitati 23.12.04 22:43
tõesti, see on päris hea aeg.Krt minu 2,2 on igatahes uimasem:o Ehk mingi hästisäilinud ja korras mootor, et nii hea minekuga?
Big

 postitati 23.12.04 17:03
NB! ei räägi praegusest autost vaid sellest: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Audi+100/id=93711

sry for ot aga oleks tore teada kus mu vana ,,kallim,, nüüd pesitseb.
Big

 postitati 23.12.04 16:58
Tsitaat:
Esialgne postitaja syo
Tsitaat:
Esialgne postitaja Big
Omasin 2.2 101kw sigarit ja minu meelest on see mootor vastupidavam, talub rohkem piinamisi ja on lollikindlam. Kusjuures ta on äkilisem kui 2.3.
Kütusekuluga oli nii, et võisin ka kogu aeg autost viimast võtta kuid kütusekulu oli ikka 10L.
See oli minu arvamus ja eelistan 2.2,


Julgen vasu vaielda 2,2 ja 2,3 ikka vahe sees 2,3 ikka läheb mineku poolest paremini ja bensu kulu on sama!!Mul mõlemad olnud.


Bensu kulu on küll sama aga kiirenduse osas julgen vastu vaielda...esiteks see oleneb muidugi mootori korrasolekust ja teiseks on 3kw neil vahet(kui hästi nad loomulikult säilinud on).
Kusjuures olen joonestanud mitmeid kordi 2.2 vs 2.3-ga ja minu 2.2 on ikka pika puuga ära teinud. (vb oli mu mootoriga midagi eelmiste omanike poolt tehtud, kuna täheldasin seda, et ta liikus vägagi hästi...sai mitmeid kordi aega võetud ja keskmiseks ajaks 0-100km tuli ca 8.7s ...ärge näkku lööge kui see teie arust liiga hea aeg).
syo

 postitati 23.12.04 13:30
Tsitaat:
Esialgne postitaja Big
Omasin 2.2 101kw sigarit ja minu meelest on see mootor vastupidavam, talub rohkem piinamisi ja on lollikindlam. Kusjuures ta on äkilisem kui 2.3.
Kütusekuluga oli nii, et võisin ka kogu aeg autost viimast võtta kuid kütusekulu oli ikka 10L.
See oli minu arvamus ja eelistan 2.2,


Julgen vasu vaielda 2,2 ja 2,3 ikka vahe sees 2,3 ikka läheb mineku poolest paremini ja bensu kulu on sama!!Mul mõlemad olnud.
Big

 postitati 23.12.04 10:44
Omasin 2.2 101kw sigarit ja minu meelest on see mootor vastupidavam, talub rohkem piinamisi ja on lollikindlam. Kusjuures ta on äkilisem kui 2.3.
Kütusekuluga oli nii, et võisin ka kogu aeg autost viimast võtta kuid kütusekulu oli ikka 10L.
See oli minu arvamus ja eelistan 2.2,
silelink

 postitati 22.12.04 23:17
Mindki huvitab kumb neist parem??Matsin turbomoto mõtte maha sest selle rem. maksab rohkem kui sigar:o Aga plaanis korralik moto vahele aretada ja mõtlesin seda korda 2,3 98kw.Kas ta on soorituselt parem 2,2 kv motost??Ja kas orig. tehnika sobib 2,3 ega ??
krss

 postitati 05.12.03 19:58
Palun jätkame seda vaidlust siin:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=3842
Ning postitame siia foorumisse ainult teemasse puutuvat, st 2.2 ja 2.3 mootoritest.
Sorry "ussikese" ees!
allans

 postitati 05.12.03 19:46
ka mina ei oleks diisel mootori vastu,mis siin salata vileuued diislid annavad tihtigi bensukale silmad ette aga need on viimase aja mudelid. kui tegu on ikka vana auto ja diisliga siis kipuvad nad ikka väga hädisteks muutuma,seal mootoris süüdatakse segu ikka jõuga ning kui sul moto läheb hõredaks aastatega, siis on kõik kohad seda kuradi vingu täis ja talvel käivita ja nuta . ainuke asi mis sellel puhul aitab on moto remont . kui mina isiklikult ostaks diisli siis uue, millise mootoriga auto ostes saab seda ei tea küll keegi.aga see on minu arvamus;)
krss

 postitati 05.12.03 19:02
Ei tahaks nüüd päris offtopicut tekitada, aga ma olen just vastupidisel arvamusel. Sest diisel kannatab korraliku hoolduse puhul aukartust äratavaid läbisõite, ilma et kordagi mootorit peaks puutuma. Nt enda suurimate läbisõitudega diislid olnud 1.2miljonit km (kapremontimata, kaaneremont oli küll tehtud) ja 1.3Mkm (lasin teha esimese kap rem-i). Ning ka ise pidanud diisleid nii, et sõitnud järjest mõned sajad tuhanded km-d kordagi auto juures midagi tegemata (varem sõitsin ligi 100tkm aastas) ja samas ametlikult ülevaatustel käinud. See kõik kehtib juhul, kui tegemist vähesõitnud ja hooldatud autoga. Sest seal poole miljoni piiri peal hakkavad autol korraga paljud muud asjad logisema, kuigi mootor võib veel kesta. Nii et mootori poolest tuleb just diisel odavam (rääkimata sellest, mitukümmend tuhat kr ma iga aasta sellega kütuse pealt kokku hoian) kui bensukas. Mind huvitab aga diisel hoopis hea pöördemomendi pärast madalatel pööretel - nullpööretel on rohkem hobuseid kättesaadaval, kui 2-3 korda võimsamal bensumootoril. Ning õigeid pöördeid kasutades saab ikka väga mugavalt linnas sõita, teha möödasõite maanteel jne (just võrreldes 2x lõppvõimsuse poolest parema bensukaga). Nende 2.2 ja 2.3 mootorite juures meeldib mulle just see suurem pöördemoment madalatel pööretel, võrreldes neljasilindriliste mootoritega. Nende kõigi sõiduomadused on tuttavad, aga mitte hoolduskulud jm. Sigarile jälle suuremat mootorit ei saa kui 2.3 ning C4 ei taha, sest ei sobi mulle omadustelt (hinnalt sobiks ka A6)

Aga Sinu sõnade kinnituseks diisli hoolduse kohta: mul jäi termostaat kinni ning täna küpsetasin omal kiirteel kaane ära. Kuna seal oli mõrasid ka enne, siis tõenäoliselt ei piisa enam kaanetihendi vahetusest. Nii et juhtub ikka. Ostsin täiskomplektse ja survestuses käinud kaane 150 euroga, Eestis ei saaks selle raha eest isegi mitte komplekteerimata ja keevitatud kaant. Ning kui sagedasemad filtrite ja õlidevahetused välja arvata, siis hoolduskuludelt ei jää ju palju bensukast kallimaks, remondikuludelt kohe kindlasti mitte kallim (juppide kättesaadavus on küll kehvem) ja pidamiskuludelt tohutult palju odavam. Väga tahaks neid samu omadusi + diisli sõiduomadusi näha suurel neljarattaveolisel Audi 100-l. Ning 2.2 ja 2.3 on õnneks päris lähedal. Kui tahtmine sel teemal vaidlemiset jätkata, peaks vist siirduma diislite rubriiki "bens vs diisel"
raivu

 postitati 05.12.03 17:59
Minu arvamus on see, et kui sa tahad diisel autot lühikeseks ajaks (u. 0,5-1a.) siis on kindlasti diisliga odavam sõitta. Kui aga pikemaks ajaks plaanid endale diislit, siis käid sa selle kokku hoitud raha ikkagi teeninduses välja. Nii et lõpptulemus on sama, bensukaga on lihtsalt probleeme vähem. ;)
krss

 postitati 05.12.03 14:32
HUSile: kes pole korras diislit maitsta saanud, sellele ei õnnestu vist kuidagi selgeks teha, mis mõte diiselmootoril on. Ehk siis mind huvitab diiselmootor just tema omaduste poolest. See väiksem kütusekulu tuleb lihtsalt kauba peale. Ning 4wd diiselmootoriga SÕIDUAUTOT ei leia naljalt kusagilt, kindlasti mitte selles hinnaklassis ei ostu- ega hoolduskulude poole pealt. Aga ei plaani jalgratast uuest leiutada, oleksin peaaegu rahul ka 2.2 või 2.3 bensukaga, kuid kogemus seni puudub ja sellepärast küsingi. Diisleid olnud endal/peres igapäevaseks sõitmiseks paarikümne ringis, bensukaid u 10tk
HUS

 postitati 05.12.03 12:39
Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Ühe variandina kaalun ka sellise masina ümbertegemist diisliks.
Mis hullus on inimesi tabanud, et tahetakse pidevalt diislit vahele tosta?:) Kas ei oleks otstarbekam kohe diiselauto osta siis juba? Ok, sigari puhul on neid muidugi væhe pakkuda. Samas 200 keresse diisli paigutamine tundub ikka ka paraja perverssusena (kuigi jah, kolab kahtlemata huvitavalt, quattro 200 diisliga eriti:D).
QUATTRO

 postitati 02.12.03 18:09
Samas kehtib ikkagi teema et vana auto on vana auto.Kõik need bensukulu jutud ja muu selline sõltub täiesti autost ja selle omanikust.
Kuid kahjuks on inimesi kellel on raske välja käia isegi uue õhufiltri raha ja siis karjutakse et vanad autod on sarad ja võtavad palju raha ja bensiini jne.
Kui vana auto oma käe järgi ära teha ja aegajalt ka mootoikatte alla vaadata siis kestab ka see paljukirutud vana paremini kui mõni uus.
Põhiline on kohe kogu autole ring peale teha ja kõik kahtlasena tunduvad jupid ära vahetada,siis on sõidurõõmu aastateks.
Mis puutub turbomootorisse,ülalpidamise poolest ehk tõesti veica kallim,tuleb vaadata mis õli sisse kallad,peale sõitmist regulaarne turbo jahutamine jms on asjad millest tuleb kinni pidada.
Samas hoolduse poolelt on kallim ainult lisaõlifilter mida kohtab ka ainult vanematel mudelitel ja mis maksab poes üle 300 krooni.Samas turbo hellitav mõmin mis summutist kostub on oma hinda väärt.Kütusekulult tuleb muidugi lõivu maksta,kuna mootor on madalama surveastmega ja seega madalatel pööretel ehk jõuetum kui tavaline vabalthingav ja nõuab seega ka rohkem tallamist.Reeglina jõuab see tallamine siiski turbo rakendumiseni ja sealt need ilusad numbrid tulevad.Trassisõidul samas kütusekulu vahe puudub täiesti kuni kiiruseni 120-130 km/h.Peale seda on juba turbo töös ja kütusekulu ka ligi 1/3 suurem.
Eelpool mainitu on mu oma kogemused,on erinevaid autosid on erinevaid juhte,eks igaüks leiab omale sobiva variandi
laur4

 postitati 02.12.03 08:00
Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Tahaks laiendada teemat natuke.
Et milline mootor neist Quattro Sigaril (Avant) mõttekaim, kas 2.3 või 2.2 või 2.2Turbo? Olen ise väga kerge jalaga ning minekut on neil kõigil minu jaoks piisavalt. Huvitavad just tagasihoidlikum kütusekulu eelkõige maanteel, odavam hooldus ning üldine töökindlus.

Kui juba 2.2 minekust piisab, ja vaja odavaid ülalpidamiskulusid, siis pole mõtet turbo poole vaadata. Neil mootori rauaosa remont palju kallim ja juhtimissüsteemid ka oluliselt keerulisemad (ehk muret rohkem).
krss

 postitati 02.12.03 06:47
Tahaks laiendada teemat natuke.
Et milline mootor neist Quattro Sigaril (Avant) mõttekaim, kas 2.3 või 2.2 või 2.2Turbo? Olen ise väga kerge jalaga ning minekut on neil kõigil minu jaoks piisavalt. Huvitavad just tagasihoidlikum kütusekulu eelkõige maanteel, odavam hooldus ning üldine töökindlus.
Vastab see tõele, et Avanti kütusekulu on maanteel ca liitri jagu suurem sedaanist?
Mul on ka turbo suhtes veidi eelarvamusi, sest tegemist siiski vana autoga. Kas turbota 2.2 Audi 100 Quattro veermik erineb millegi poolest turbomootoriga versioonist ja Audi 200 Quattro omast? Paljud väidavad, et 200TQ pidamine on päris kallis, omal pole sigari quattroga paraku kogemusi.
Ühe variandina kaalun ka sellise masina ümbertegemist diisliks. Millise mootoriga kooskäiva veermikuga masin neist sobivaim võiks olla?
ussike

 postitati 07.11.03 16:07
tahaksin teada kumba mootorit soovitaksite kas vanemat 10 klapist 2,2l või mingi 90-ndate algusest 20 klapist 2,3l audi mootorit!! kummaga on võimalik rohkem tegeleda( tuunida) ja kumb on vastupibavam või töökindlam!! tean et neid vanemaid 2,2 tehti päris usinalt ära aga uuemate kohta pole ma suurt midagi kuulnud ja tahakski teada mis asjatundjad nende mootorite kohta ütlevad!!!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 69.0% - SQL: 31.0%]