Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: kas 2,2 või 2,3 (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 2395)
ussike
huviline



Registreerunud 07.11.03
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: moskvits 2141 (modifitseerimisel

postitati 07.11.03 16:07 Tsiteeri
kas 2,2 või 2,3



tahaksin teada kumba mootorit soovitaksite kas vanemat 10 klapist 2,2l või mingi 90-ndate algusest 20 klapist 2,3l audi mootorit!! kummaga on võimalik rohkem tegeleda( tuunida) ja kumb on vastupibavam või töökindlam!! tean et neid vanemaid 2,2 tehti päris usinalt ära aga uuemate kohta pole ma suurt midagi kuulnud ja tahakski teada mis asjatundjad nende mootorite kohta ütlevad!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 02.12.03 06:47 Tsiteeri


Tahaks laiendada teemat natuke.
Et milline mootor neist Quattro Sigaril (Avant) mõttekaim, kas 2.3 või 2.2 või 2.2Turbo? Olen ise väga kerge jalaga ning minekut on neil kõigil minu jaoks piisavalt. Huvitavad just tagasihoidlikum kütusekulu eelkõige maanteel, odavam hooldus ning üldine töökindlus.
Vastab see tõele, et Avanti kütusekulu on maanteel ca liitri jagu suurem sedaanist?
Mul on ka turbo suhtes veidi eelarvamusi, sest tegemist siiski vana autoga. Kas turbota 2.2 Audi 100 Quattro veermik erineb millegi poolest turbomootoriga versioonist ja Audi 200 Quattro omast? Paljud väidavad, et 200TQ pidamine on päris kallis, omal pole sigari quattroga paraku kogemusi.
Ühe variandina kaalun ka sellise masina ümbertegemist diisliks. Millise mootoriga kooskäiva veermikuga masin neist sobivaim võiks olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 02.12.03 08:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Tahaks laiendada teemat natuke.
Et milline mootor neist Quattro Sigaril (Avant) mõttekaim, kas 2.3 või 2.2 või 2.2Turbo? Olen ise väga kerge jalaga ning minekut on neil kõigil minu jaoks piisavalt. Huvitavad just tagasihoidlikum kütusekulu eelkõige maanteel, odavam hooldus ning üldine töökindlus.

Kui juba 2.2 minekust piisab, ja vaja odavaid ülalpidamiskulusid, siis pole mõtet turbo poole vaadata. Neil mootori rauaosa remont palju kallim ja juhtimissüsteemid ka oluliselt keerulisemad (ehk muret rohkem).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 02.12.03 18:09 Tsiteeri


Samas kehtib ikkagi teema et vana auto on vana auto.Kõik need bensukulu jutud ja muu selline sõltub täiesti autost ja selle omanikust.
Kuid kahjuks on inimesi kellel on raske välja käia isegi uue õhufiltri raha ja siis karjutakse et vanad autod on sarad ja võtavad palju raha ja bensiini jne.
Kui vana auto oma käe järgi ära teha ja aegajalt ka mootoikatte alla vaadata siis kestab ka see paljukirutud vana paremini kui mõni uus.
Põhiline on kohe kogu autole ring peale teha ja kõik kahtlasena tunduvad jupid ära vahetada,siis on sõidurõõmu aastateks.
Mis puutub turbomootorisse,ülalpidamise poolest ehk tõesti veica kallim,tuleb vaadata mis õli sisse kallad,peale sõitmist regulaarne turbo jahutamine jms on asjad millest tuleb kinni pidada.
Samas hoolduse poolelt on kallim ainult lisaõlifilter mida kohtab ka ainult vanematel mudelitel ja mis maksab poes üle 300 krooni.Samas turbo hellitav mõmin mis summutist kostub on oma hinda väärt.Kütusekulult tuleb muidugi lõivu maksta,kuna mootor on madalama surveastmega ja seega madalatel pööretel ehk jõuetum kui tavaline vabalthingav ja nõuab seega ka rohkem tallamist.Reeglina jõuab see tallamine siiski turbo rakendumiseni ja sealt need ilusad numbrid tulevad.Trassisõidul samas kütusekulu vahe puudub täiesti kuni kiiruseni 120-130 km/h.Peale seda on juba turbo töös ja kütusekulu ka ligi 1/3 suurem.
Eelpool mainitu on mu oma kogemused,on erinevaid autosid on erinevaid juhte,eks igaüks leiab omale sobiva variandi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
HUS
huviline



Registreerunud 23.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audita

postitati 05.12.03 12:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Ühe variandina kaalun ka sellise masina ümbertegemist diisliks.
Mis hullus on inimesi tabanud, et tahetakse pidevalt diislit vahele tosta?:) Kas ei oleks otstarbekam kohe diiselauto osta siis juba? Ok, sigari puhul on neid muidugi væhe pakkuda. Samas 200 keresse diisli paigutamine tundub ikka ka paraja perverssusena (kuigi jah, kolab kahtlemata huvitavalt, quattro 200 diisliga eriti:D).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 05.12.03 14:32 Tsiteeri


HUSile: kes pole korras diislit maitsta saanud, sellele ei õnnestu vist kuidagi selgeks teha, mis mõte diiselmootoril on. Ehk siis mind huvitab diiselmootor just tema omaduste poolest. See väiksem kütusekulu tuleb lihtsalt kauba peale. Ning 4wd diiselmootoriga SÕIDUAUTOT ei leia naljalt kusagilt, kindlasti mitte selles hinnaklassis ei ostu- ega hoolduskulude poole pealt. Aga ei plaani jalgratast uuest leiutada, oleksin peaaegu rahul ka 2.2 või 2.3 bensukaga, kuid kogemus seni puudub ja sellepärast küsingi. Diisleid olnud endal/peres igapäevaseks sõitmiseks paarikümne ringis, bensukaid u 10tk


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raivu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 1,8T 110 kW

postitati 05.12.03 17:59 Tsiteeri


Minu arvamus on see, et kui sa tahad diisel autot lühikeseks ajaks (u. 0,5-1a.) siis on kindlasti diisliga odavam sõitta. Kui aga pikemaks ajaks plaanid endale diislit, siis käid sa selle kokku hoitud raha ikkagi teeninduses välja. Nii et lõpptulemus on sama, bensukaga on lihtsalt probleeme vähem. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 05.12.03 19:02 Tsiteeri


Ei tahaks nüüd päris offtopicut tekitada, aga ma olen just vastupidisel arvamusel. Sest diisel kannatab korraliku hoolduse puhul aukartust äratavaid läbisõite, ilma et kordagi mootorit peaks puutuma. Nt enda suurimate läbisõitudega diislid olnud 1.2miljonit km (kapremontimata, kaaneremont oli küll tehtud) ja 1.3Mkm (lasin teha esimese kap rem-i). Ning ka ise pidanud diisleid nii, et sõitnud järjest mõned sajad tuhanded km-d kordagi auto juures midagi tegemata (varem sõitsin ligi 100tkm aastas) ja samas ametlikult ülevaatustel käinud. See kõik kehtib juhul, kui tegemist vähesõitnud ja hooldatud autoga. Sest seal poole miljoni piiri peal hakkavad autol korraga paljud muud asjad logisema, kuigi mootor võib veel kesta. Nii et mootori poolest tuleb just diisel odavam (rääkimata sellest, mitukümmend tuhat kr ma iga aasta sellega kütuse pealt kokku hoian) kui bensukas. Mind huvitab aga diisel hoopis hea pöördemomendi pärast madalatel pööretel - nullpööretel on rohkem hobuseid kättesaadaval, kui 2-3 korda võimsamal bensumootoril. Ning õigeid pöördeid kasutades saab ikka väga mugavalt linnas sõita, teha möödasõite maanteel jne (just võrreldes 2x lõppvõimsuse poolest parema bensukaga). Nende 2.2 ja 2.3 mootorite juures meeldib mulle just see suurem pöördemoment madalatel pööretel, võrreldes neljasilindriliste mootoritega. Nende kõigi sõiduomadused on tuttavad, aga mitte hoolduskulud jm. Sigarile jälle suuremat mootorit ei saa kui 2.3 ning C4 ei taha, sest ei sobi mulle omadustelt (hinnalt sobiks ka A6)

Aga Sinu sõnade kinnituseks diisli hoolduse kohta: mul jäi termostaat kinni ning täna küpsetasin omal kiirteel kaane ära. Kuna seal oli mõrasid ka enne, siis tõenäoliselt ei piisa enam kaanetihendi vahetusest. Nii et juhtub ikka. Ostsin täiskomplektse ja survestuses käinud kaane 150 euroga, Eestis ei saaks selle raha eest isegi mitte komplekteerimata ja keevitatud kaant. Ning kui sagedasemad filtrite ja õlidevahetused välja arvata, siis hoolduskuludelt ei jää ju palju bensukast kallimaks, remondikuludelt kohe kindlasti mitte kallim (juppide kättesaadavus on küll kehvem) ja pidamiskuludelt tohutult palju odavam. Väga tahaks neid samu omadusi + diisli sõiduomadusi näha suurel neljarattaveolisel Audi 100-l. Ning 2.2 ja 2.3 on õnneks päris lähedal. Kui tahtmine sel teemal vaidlemiset jätkata, peaks vist siirduma diislite rubriiki "bens vs diisel"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.12.03 19:46 Tsiteeri


ka mina ei oleks diisel mootori vastu,mis siin salata vileuued diislid annavad tihtigi bensukale silmad ette aga need on viimase aja mudelid. kui tegu on ikka vana auto ja diisliga siis kipuvad nad ikka väga hädisteks muutuma,seal mootoris süüdatakse segu ikka jõuga ning kui sul moto läheb hõredaks aastatega, siis on kõik kohad seda kuradi vingu täis ja talvel käivita ja nuta . ainuke asi mis sellel puhul aitab on moto remont . kui mina isiklikult ostaks diisli siis uue, millise mootoriga auto ostes saab seda ei tea küll keegi.aga see on minu arvamus;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 05.12.03 19:58 Tsiteeri


Palun jätkame seda vaidlust siin:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=3842
Ning postitame siia foorumisse ainult teemasse puutuvat, st 2.2 ja 2.3 mootoritest.
Sorry "ussikese" ees!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
silelink
huviline



Registreerunud 16.08.04
Asukoht: kurtna
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 86 a 2,2

postitati 22.12.04 23:17 Tsiteeri


Mindki huvitab kumb neist parem??Matsin turbomoto mõtte maha sest selle rem. maksab rohkem kui sigar:o Aga plaanis korralik moto vahele aretada ja mõtlesin seda korda 2,3 98kw.Kas ta on soorituselt parem 2,2 kv motost??Ja kas orig. tehnika sobib 2,3 ega ??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 23.12.04 10:44 Tsiteeri


Omasin 2.2 101kw sigarit ja minu meelest on see mootor vastupidavam, talub rohkem piinamisi ja on lollikindlam. Kusjuures ta on äkilisem kui 2.3.
Kütusekuluga oli nii, et võisin ka kogu aeg autost viimast võtta kuid kütusekulu oli ikka 10L.
See oli minu arvamus ja eelistan 2.2,


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 23.12.04 13:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Big
Omasin 2.2 101kw sigarit ja minu meelest on see mootor vastupidavam, talub rohkem piinamisi ja on lollikindlam. Kusjuures ta on äkilisem kui 2.3.
Kütusekuluga oli nii, et võisin ka kogu aeg autost viimast võtta kuid kütusekulu oli ikka 10L.
See oli minu arvamus ja eelistan 2.2,


Julgen vasu vaielda 2,2 ja 2,3 ikka vahe sees 2,3 ikka läheb mineku poolest paremini ja bensu kulu on sama!!Mul mõlemad olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 23.12.04 16:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja syo
Tsitaat:
Esialgne postitaja Big
Omasin 2.2 101kw sigarit ja minu meelest on see mootor vastupidavam, talub rohkem piinamisi ja on lollikindlam. Kusjuures ta on äkilisem kui 2.3.
Kütusekuluga oli nii, et võisin ka kogu aeg autost viimast võtta kuid kütusekulu oli ikka 10L.
See oli minu arvamus ja eelistan 2.2,


Julgen vasu vaielda 2,2 ja 2,3 ikka vahe sees 2,3 ikka läheb mineku poolest paremini ja bensu kulu on sama!!Mul mõlemad olnud.


Bensu kulu on küll sama aga kiirenduse osas julgen vastu vaielda...esiteks see oleneb muidugi mootori korrasolekust ja teiseks on 3kw neil vahet(kui hästi nad loomulikult säilinud on).
Kusjuures olen joonestanud mitmeid kordi 2.2 vs 2.3-ga ja minu 2.2 on ikka pika puuga ära teinud. (vb oli mu mootoriga midagi eelmiste omanike poolt tehtud, kuna täheldasin seda, et ta liikus vägagi hästi...sai mitmeid kordi aega võetud ja keskmiseks ajaks 0-100km tuli ca 8.7s ...ärge näkku lööge kui see teie arust liiga hea aeg).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 23.12.04 17:03 Tsiteeri


NB! ei räägi praegusest autost vaid sellest: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Audi+100/id=93711

sry for ot aga oleks tore teada kus mu vana ,,kallim,, nüüd pesitseb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
silelink
huviline



Registreerunud 16.08.04
Asukoht: kurtna
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 86 a 2,2

postitati 23.12.04 22:43 Tsiteeri


tõesti, see on päris hea aeg.Krt minu 2,2 on igatahes uimasem:o Ehk mingi hästisäilinud ja korras mootor, et nii hea minekuga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 24.12.04 13:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Big
Tsitaat:
Esialgne postitaja syo
Tsitaat:
Esialgne postitaja Big
Omasin 2.2 101kw sigarit ja minu meelest on see mootor vastupidavam, talub rohkem piinamisi ja on lollikindlam. Kusjuures ta on äkilisem kui 2.3.
Kütusekuluga oli nii, et võisin ka kogu aeg autost viimast võtta kuid kütusekulu oli ikka 10L.
See oli minu arvamus ja eelistan 2.2,


Julgen vasu vaielda 2,2 ja 2,3 ikka vahe sees 2,3 ikka läheb mineku poolest paremini ja bensu kulu on sama!!Mul mõlemad olnud.


Bensu kulu on küll sama aga kiirenduse osas julgen vastu vaielda...esiteks see oleneb muidugi mootori korrasolekust ja teiseks on 3kw neil vahet(kui hästi nad loomulikult säilinud on).
Kusjuures olen joonestanud mitmeid kordi 2.2 vs 2.3-ga ja minu 2.2 on ikka pika puuga ära teinud. (vb oli mu mootoriga midagi eelmiste omanike poolt tehtud, kuna täheldasin seda, et ta liikus vägagi hästi...sai mitmeid kordi aega võetud ja keskmiseks ajaks 0-100km tuli ca 8.7s ...ärge näkku lööge kui see teie arust liiga hea aeg).


njah ei taha siin hakkata seda teemat läbustama nii et mina jään oma arvamuse juurde...
8,7 ära tee nalja!!!
Palju siis tutikal audil kirjade järgi need ajad olid? samad?:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 25.12.04 17:01 Tsiteeri


kui õigesti mäletan, siis tehase andmete järgi oli 2.2-l 9.8s või midagi sinna kanti.

Kusjuures omasin nüüd 2 nädalat sigar tq 10v 134kw ning minu meelest oli see tq vb mingi 1s kiirem mu vanast audist...mingit erilist vahet polnud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 25.12.04 18:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Big
kui õigesti mäletan, siis tehase andmete järgi oli 2.2-l 9.8s või midagi sinna kanti.

Kusjuures omasin nüüd 2 nädalat sigar tq 10v 134kw ning minu meelest oli see tq vb mingi 1s kiirem mu vanast audist...mingit erilist vahet polnud


ahahh...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
päkapikk
huviline



Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q & Mx5

postitati 26.12.04 12:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ussike
tahaksin teada kumba mootorit soovitaksite kas vanemat 10 klapist 2,2l või mingi 90-ndate algusest 20 klapist 2,3l audi mootorit!! kummaga on võimalik rohkem tegeleda( tuunida) ja kumb on vastupibavam või töökindlam!! tean et neid vanemaid 2,2 tehti päris usinalt ära aga uuemate kohta pole ma suurt midagi kuulnud ja tahakski teada mis asjatundjad nende mootorite kohta ütlevad!!!

Jäme üldreegel peaks ikka olema mida rohkem liitrivõimsust seda vähem töökinlust - kui just mootori konstruiga pole mööda pandud.
Mis puutub modimisse (räägin vabalthingavatest) siis selge on see, et 20V on juba oma olemuselt kõrgelt käiv mootor versus 10V. 10V modimisest ei tea palju rääkida. Aga tundub, et lisa hp'sid on sealt tülikas saada. Endal 20V(7A) surveaste 0,6 ühikut tõstetud, kanalid avardatud, klapi puksid lühendatud, klapid veits "ümardatud", väljalase "puhas". 3 käiguga jookse 80-120 4,6-4,8 sek - ausaltöeldes ei tea kas see on ka tehaseandmetest parem aga "tagumiku järgi" liigub hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 74.9% - SQL: 25.1%]