Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
2,8 v6 moto
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kps[/i] Mõlemat omanud nii 2,6 kui ka 2,8 12V mootoriga isendit. Liigutavad ennast mõlemad edasi, aga ise omade kohemuste põhjal rohkem 2,6't ei osta, kuna 2,8 on Oluliselt erksama iseloomuga ja kannatab rohkem kuuma ja pikemat laksamist. Normaalselt hooldatud isendi liigitan küll igiliikurite hulka. Standardvigasid neil loomulikult on, aga millisel mootoril neid poleks. Hea eelis on V6'l see, et pole jagajat ja sellest tulenevaid jamasid, kulumisest tingitud valesüüdet jne. Momendil 2,8 motot hooranud üle nelja aasta ja pole täheldanud, et ostmise hetkest õligi rohkem võtaks ~110tkm läbitud ja ~260tkm kellal. Pole kohe mitte kerge jalaga isik. Ainus mure, mis mind vaevab on see, et Eestis pole teesid, kus saaks auto mootorit "lahti" sõita, ehk siis mõningastest lajatamistest ei piisa, et kõik kanalid lahti oleks ja jääkski. See ~2 käiguga ~100kmh teema (motoor lahti) on mootorile põhimõtteliselt ikkagi tühi käik kõrgematel pööretel, kuna koormust pole. Kärukonks ja kõrge haagis taha maanteel on olnud alati abiks, peale seda on mootor jälle pikalt nurrunud kapoti all rahulikult ja kindlalt :) Hoolduskulude poolest on ju iseenesest mõistetav, et mida rohkem kapoti all on, seda kallimaks hooldus läheb. Odavamalt saab 1,8 20v motoga hakkama :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
2,8 v6 moto
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.4%
- SQL:
66.6%
]