Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
2,8 v6 moto
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: riio[/i] Black too siis oma 4.2 minu 3.6 kõrvale ja vaatame miks peaks siis 4.2 just parem olema....on küll jah kui leiad selle mida pole eestis ära hooratud ja pole raatsitud hooldada...korralike on vähe...ja kui tahad oma aut. 4.2 panna 3.6 manualiga kõrvuti panna siis ära arva, et suurem just võitma peaks....Ja jutt ei käinud eriliselt kihutamisest...lihtsalt rääkisin, et 2,6 ja 2,8 vahe pole nii suur sammuti pole 4.2 ja 3.6 vahe suur...mis sa arvad, et autod mis tühjalt kaaluvad 2 tonni ja on 20 kw (4.2) rohkem peaks nüüd siis järsku nii väga kova olema....lihtsalt pead leidma selle korraliku mootori (mootorid on sageli nii hõredaks aetud, et mõne puhul ei anna pingis isegi 170 kw välja 4.2 puhul---kui ei usu minge lugege siis natuke Soome material V8 kohta...miks just soome põhjus lihtne, seal 4wd Dynod ja asi suht odavalt kätte saadav, et kontrollida oma autosse jäänud hobuseid veel)...Loomulikult on 2.8 ka hea asi aga kas siis on 2.6 ja 2.8 vahe nii tuntav...olen mõlemaga sõitnud (omanud pole) ja mina näiteks tagumendiga aru ei saanud :) aga jah...see juba sõltus ka sellest mis isendiga tegu jne...2.6 (viimane sada 94 a) oli just saksast toodud ja sõitnud 180 000 km ühe omaniku käes (service book---kui seda usaldada) auto osteti saksast otse omanikult ja 2.8 oli elupäevad eestis veetnud ja 60 000 rohkem sõitnud ja palju hullemas olukorras nagu eesti auto ikke :cool:. Egas ma siin nüüd kõiki 2.8 maha teinud, kindlasti on meil korralike omanike ka aga lihtsalt pole veel sellise 2.8 sõita saanud millel oleks nüüd nii väga palju rohkem minekut kui 2.6...küttet nad võtavad ühte kanti kui siis natuke 2.6 kasuks. Kui tahate tallata ja armastate hobuseid siis vaadake ikke 4.2 s6 or s4 :D Jutt käis vist tava eluks ja sõitudeks... ei tasuks kupatuuri järgi kohe öelda, et mul 0.2 l või 0.6 l rohkem seega olen kõva mees rajal...eksime tihti nii öeldes...Pigem asi lihtsalt selles, et kuidas on lood mootoriga ja palju keegi soovid sellesse ivesteerida... Aga hea soovitus teema algatajale, et kui hakkad V-mootoriga audit tahtma siis vaata kohe korralikum...isegi siis kui maksab tunduvalt rohkem, sest V on kulukas hiljem remontida jne...eks need teavad kel on. Kui tahate aga vaielda teemal 3.6 vs 4.2 V8 siis olen rõõmuga nõus:cool:...eks iga üks kaitseb enda oma... Peace [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
2,8 v6 moto
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
42.4%
- SQL:
57.6%
]