Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Cont

 postitati 03.01.06 16:21
Tänud kõigile kes suvatsesid vastata;):D
lukas

 postitati 03.01.06 08:43
mina olen pidanud v6 2,6 nüüdseks ca poolteist aastat ja 2,8 st 3 kuud. 2,8 on coupe ja 2,6 avant (mõlemad quattrod).

Mootor iseenesest väga hea, seniks kuni kõik töötab ja toimib. Kui aga miskit üles ütleb ja täpselt ei tea või ei saa aru mis täpsemalt, siis kirub ja vannub ju igaüks. Kui mul sierra oli siis remontisin teda igal nädalavahetusel ja üldse ei kirunud :D

Doonoreid on ka piisavalt, sest tegu väga levinud mootoriga.

Seda hala on siin foorumis olnud palju v6 mootorite kohta, kuid põhiline on mitte soetada omale turu kõige odavam aparaat.
Pred

 postitati 02.01.06 22:43
Kogemus küll V6 30v'ga kuid asi seegi :)
Kui on korras mootor siis on väga hea mootor, kui suuremat bensukulu ei karda.Kindlasti peaks olema sellise moto otsas quattro (minu isiklik arvamus). Ei ole seal midagi ülemõistuse kallist ka, kui jutt AAH mootorist, rihmad,rullid jne on mõistliku hinnaga. Igatahes edu ja naudi V6 häält ;)
kps

 postitati 02.01.06 19:54
Ise olen audi v6'ga ringi vuranud ~5.a. Viimane liikur hakkab minu käes neljandat aastat teenima. Kui pisut suurem kütusekulu pole probleem, siis igati mõistlik for daily use. Probleeme põhjustab sellisele mootorile ainult idioodist omanik, mitte et asi oleks mingil moel kehv. Kui nüüd valida on 2,6 või 2,8 vahel, siis esimest ma ei osta enam iialgi (mõttetult uimane isend).
Cont

 postitati 02.01.06 18:26
Tsitaat:
Algselt postitas: ve1ks
Omatud sai C4-ja 2,8 128kw ja praegugi veel igatsen seda tagasi. Suht mõistliku kütusekuluga sai rahuldava kiirenduse ja ka mõnusa veomomendi madalatel pööretel. Väidetakse küll, et 2,8 on kehv mootor, aga korralikul hooldusel töötab see mootor väga hästi. Lisaks veel, et rihma vahetus on küllaltki odav.
Ühesõnaga väga väärt valik ja edu liiklemisel.

Terv Veiko


Tänud:)
ve1ks

 postitati 02.01.06 18:23
Omatud sai C4-ja 2,8 128kw ja praegugi veel igatsen seda tagasi. Suht mõistliku kütusekuluga sai rahuldava kiirenduse ja ka mõnusa veomomendi madalatel pööretel. Väidetakse küll, et 2,8 on kehv mootor, aga korralikul hooldusel töötab see mootor väga hästi. Lisaks veel, et rihma vahetus on küllaltki odav.
Ühesõnaga väga väärt valik ja edu liiklemisel.

Terv Veiko
Cont

 postitati 02.01.06 18:17
Sai siis endale kuuaega tagsi saksast toodud -91a 2.8liitrine B4. Mõned kiidavad seda mootorit mõned laidavad. Sooviks teada teie arvamust. Õlikulu on kuskil 100g per 2000km. Ja üks välja laske kolektor oli kõver(viga kõrvaldatud). Nii, et kui vähegi tahtmist ja viitsimist siis äkki annate oma arvamuse.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.9% - SQL: 46.1%]