Teema ülevaade |
Cont
|
postitati 03.01.06 16:21 |
Tänud kõigile kes suvatsesid vastata
|
lukas
|
postitati 03.01.06 08:43 |
mina olen pidanud v6 2,6 nüüdseks ca poolteist aastat ja 2,8 st 3 kuud. 2,8 on coupe ja 2,6 avant (mõlemad quattrod).
Mootor iseenesest väga hea, seniks kuni kõik töötab ja toimib. Kui aga miskit üles ütleb ja täpselt ei tea või ei saa aru mis täpsemalt, siis kirub ja
vannub ju igaüks. Kui mul sierra oli siis remontisin teda igal nädalavahetusel ja üldse ei kirunud
Doonoreid on ka piisavalt, sest tegu väga levinud mootoriga.
Seda hala on siin foorumis olnud palju v6 mootorite kohta, kuid põhiline on mitte soetada omale turu kõige odavam aparaat.
|
Pred
|
postitati 02.01.06 22:43 |
Kogemus küll V6 30v'ga kuid asi seegi
Kui on korras mootor siis on väga hea mootor, kui suuremat bensukulu ei karda.Kindlasti peaks olema sellise moto otsas quattro (minu isiklik arvamus).
Ei ole seal midagi ülemõistuse kallist ka, kui jutt AAH mootorist, rihmad,rullid jne on mõistliku hinnaga. Igatahes edu ja naudi V6 häält
|
kps
|
postitati 02.01.06 19:54 |
Ise olen audi v6'ga ringi vuranud ~5.a. Viimane liikur hakkab minu käes neljandat aastat teenima. Kui pisut suurem kütusekulu pole probleem, siis
igati mõistlik for daily use. Probleeme põhjustab sellisele mootorile ainult idioodist omanik, mitte et asi oleks mingil moel kehv. Kui nüüd valida on
2,6 või 2,8 vahel, siis esimest ma ei osta enam iialgi (mõttetult uimane isend).
|
Cont
|
postitati 02.01.06 18:26 |
Tsitaat: | Algselt postitas: ve1ks
Omatud sai C4-ja 2,8 128kw ja praegugi veel igatsen seda tagasi. Suht mõistliku kütusekuluga sai rahuldava kiirenduse ja ka mõnusa veomomendi
madalatel pööretel. Väidetakse küll, et 2,8 on kehv mootor, aga korralikul hooldusel töötab see mootor väga hästi. Lisaks veel, et rihma vahetus on
küllaltki odav.
Ühesõnaga väga väärt valik ja edu liiklemisel.
Terv Veiko |
Tänud
|
ve1ks
|
postitati 02.01.06 18:23 |
Omatud sai C4-ja 2,8 128kw ja praegugi veel igatsen seda tagasi. Suht mõistliku kütusekuluga sai rahuldava kiirenduse ja ka mõnusa veomomendi
madalatel pööretel. Väidetakse küll, et 2,8 on kehv mootor, aga korralikul hooldusel töötab see mootor väga hästi. Lisaks veel, et rihma vahetus on
küllaltki odav.
Ühesõnaga väga väärt valik ja edu liiklemisel.
Terv Veiko
|
Cont
|
postitati 02.01.06 18:17 |
Sai siis endale kuuaega tagsi saksast toodud -91a 2.8liitrine B4. Mõned kiidavad seda mootorit mõned laidavad. Sooviks teada teie arvamust. Õlikulu
on kuskil 100g per 2000km. Ja üks välja laske kolektor oli kõver(viga kõrvaldatud). Nii, et kui vähegi tahtmist ja viitsimist siis äkki annate oma
arvamuse.
|
|