Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
laurz

 postitati 17.03.19 12:45
Kui on registris olemas,siis probleeme ei tohiks tekkida.Ja registris on b3 AAN motoga.
end3l

 postitati 17.03.19 10:03
Tsitaat:
Algselt postitas: walkman
Kas seda saab legaalselt ka mnt ametis vormistada ?


3B saab kindlalt, tean omast käest kuid AAN kohta ei oska öelda. Peaks saama sest on ju neid 169kw b-kere audisid ka registris kui õigesti mäletan.
Ma muidugi räägin b3 90 sedaani kerest, mite coupest. Iseenesest coupe'ga ei tohiks probleemi tulla üldse, 3B ongi ju coupe originaalmootor.
Ma ei tea täpselt, kas mulle pandi 3B passi sest oli samal kerel, või siis selle pärast, et mahtus 30% indeksisse 125kW + 30% = 162,5 kW ehk vääga täpselt piiri peal :D. Kirjutasin pika avalduse kus tõin mõlemad aspektid välja.
walkman

 postitati 17.03.19 09:36
Kas seda saab legaalselt ka mnt ametis vormistada ?
laurz

 postitati 17.03.19 06:45
Kui niinimetatud toorik on r5 motoga ja kasutada 3b vöi aby sisselaset pole probleemi jahutus radikaga. Köik jääb originaal asetusega.AAN sisselaskega tuleb radikat kallutada ja pöörata aga see vähendab jahutust.Downpipe tegemine b3 kerel on lihtsam kui b4 kerel. Ruumi on rohkem.

:cool:
end3l

 postitati 17.03.19 01:19
Võta ette ja tee ära. Peale mootorivahetuse midagi eriti pole, võibolla ehk downpipe tegemine sest AAN oma ei sobi.
Mul hakkab vaikselt S2 tehnika ümbervahetus 90 peale valmis saama. Põhi murekoht on sisselaskekollektor või siis jahuturadikas(+ventikas) - oleneb kuidas lähened. Pmst on lihtsalt teostatav, mõlemad variandid. Ülejäänud tuleb juba jooksvalt ja loominguliselt.
laurz

 postitati 16.03.19 20:21
https://www.audiworld.com/forums/audi-90-80-coupe-quattro-cabriolet-22/aan-swap-into-b3-90q-make-sure-im-right-track-2123521/
DFR

 postitati 16.03.19 18:30
Tere,

Kas keegi teinud sellise ümberehituse läbi? Millega peaks arvestama ja mida kõike vaja peale mootori veel vahetada või lisada? 2.2 turbo siis 20v 169kw

Suured tänud igasuguse info eest.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.5% - SQL: 66.5%]