Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mõnujaht

 postitati 11.01.19 20:15
Viga korras, kahjuks keegi meist sellega targemaks ei saa. Lasin pool minutit piirajat kuna peale pikka seismist võivad paljud asjad umbes olla. Voilaaa, auto korras. Järelikult oli jas karteri tuulutus või mõni vaakum umbes niiskusest.
mõnujaht

 postitati 10.01.19 16:41
Viga korras, kahjuks keegi meist sellega targemaks ei saa. Lasin pool minutit piirajat kuna peale pikka seismist võivad paljud asjad umbes olla. Voilaaa, auto korras. Järelikult oli jas karteri tuulutus või mõni vaakum umbes niiskusest.
QUATTRO

 postitati 10.01.19 10:58
Lambdad uimased, kõrgepingejuhtmed-küünlad. Lisaks on olnud probleeme sisselaske kollektori ebatihedustega (alumine plastvann ja tihendid)
Samuti on jube tundlik igasugusele lekkele mis on väljalaskes enne lambdaandureid, keerab kõik katusepeale). Tempandurit ei ole mõtet arvutiga vaadata, kui lekib korpusesse, siis arvuti näitab et kõik on korras. Mõõta multimeetriga üle klemmide omavaheline takistus ja kumbki klemm omakorda mättasse.

Kui on soovi suhelda, siis telefoninumber on profiilis.
stihl

 postitati 09.01.19 19:20
Autosid ei remondita tegelikult nii, et huupi vahetatakse asju.
Tuleb ikka diagnostika teha, et kindel oleks. Puusalt pakun, et tempi anduri takistus aju juurest mõõdetuna oleks mingi 5k oomi ja + külmalt ja paar-kolmsada oomi kuumalt.

.
mõnujaht

 postitati 08.01.19 20:41
Kuidas seda kontrollida? See mõte käis muidu endal läbi, et vahetada temp andur ära, mis annab ajule infot.

Mainin veel ära, et asi pole ka lamdas. Homme proovin karterituulutuse ka läbi lasta, aga siis ideed otsas.
stihl

 postitati 08.01.19 19:15
Tsitaat:
Algselt postitas: mõnujaht
Mida see konkreetne mootor muudab mootori soojenedes,


Mitte ainult see, aga kõik bensukad annavad külmalt automaatselt toorest ja soojaks minnes keeravad normaalseks tagasi. Kui toorest maha ei võeta, siis hakkabki töllama.
Kas aju saab normaalse signaali, et nüüd vaja soojareziimi üle minna?

.
mõnujaht

 postitati 08.01.19 16:41
Tere!

Küsimus a4 b5 kohta. 2.6 12v mootor, külma mootoriga käib ilisti aga sooja mootoriga hakkab mootor töötama ebaühtlaselt.

Arvuti ei näita midagi, kõik silindrid töötavad, seega ei ole viga poolis, küünaldes, ega juhtmetes.

Vaakumid on terved ja lisa õhku ei paista auto kuskilt saavat.

Mida katsetada? Mida see konkreetne mootor muudab mootori soojenedes, et põõrded kõikuma hakkavad just sooja mootoriga. Tühikäigumootori ka välistaksin kuna kui hoian ühtlaselt 3k pööret, jätkub sama kõikumine aga veidi aeglasenalt.

Tänan asjalike soovituste eest!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 34.3% - SQL: 65.7%]