Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Platea

 postitati 11.11.18 14:13
Nu auto läheb sees soojaks küll ja puhub kah linnas sooja õhku ikka, kuigi pole väga täpselt seda jälginud, et võimalik et salongi tulev soojus kah madalam, homme jälgin seda täpsemalt.
stihl

 postitati 11.11.18 07:10
Termostaadiveaga autodel on ju vastupidi: et linnas veel kuidagi enam vähem, aga maanteel jahtuvad kohe maha.
(sest õhuläbivool läbi esiradika suureneb võrdeliselt kiiruse ruuduga)

Mida see salongisoe teeb, kas on tunda ka, et linnas läheb tuba külmaks?

.
r384n3

 postitati 10.11.18 13:56
Termostaadi pead ära vahetama.
Platea

 postitati 10.11.18 13:46
Kui sõidan mööda maanteed linna ca 17km jõuab mootori temperatuur 90ni, aga kohe kui linnapiir käes ja 70 alas juba hakkab temp aegalselt alla langema. Ühesõnaga tunduks nagu liiga kiirelt langeb mootori temperatuur. Seda siis kui väljas temperatuur on alla 5+ kraadi. Autoks siis audi a6 c6 2010, 2.0 100kw disla. Mootor küll väike, aga kas see on normaalne üldse või temperatuuri anduri siiski välja vahetama.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 26.7% - SQL: 73.3%]