Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
quattromees

 postitati 05.11.18 22:10
Jäiga tagasillaga B5 Passatil mul kord õnnestus ajutine kokkujooks nööri ja mõõdulindiga panna nii, et stendis oli normis ja nii jäigi.
Rooli täpselt keskele saamiseks olen peale nööri sõites V/P otsa võrdselt järgi keeranud ja nii keskasendi saavutanud.
Viimane kord testisin joonlaseri ja mõõtelaseri meetodit, mõõtes joonlaseri jäljendi vahet rataste esi ja tagaküljel, jättes 1mm kokkujooksu tagaveolisel autol. Sõita oli ok, antud masin stendis pole veel käinud, st veel ei tea, palju üle reguleeritakse... Aga basic setingu saab üsna lihtsalt kätte, millega kannatab veidi kulgeda, ilma, et rehvid kohe alt kuluksid.
100

 postitati 05.11.18 19:56
Sõida rahulikult niikaua kuni sillastendi saad. Ma ei mäleta millistes ühikutes see oli, aga mul oli ettenähtust 10x mööda see ja sõitsin ikka mõnda aega niimoodi, ise midagi aru saamata. Tekkis peale ise roolivardaotste vahetamist.
Vedava esisilla puhul on ette nähtud kerge lahkujooks, sest rattad veavad end ise kokku.
merchant

 postitati 05.11.18 19:18
Miks ta 0 olla ei või? Lõppeks natuke maitseasi: 0 on neutraalne, lahkujooks teeb auto närviliseks ja agressiivselt kurvi sisse keeravaks, kokkujooks jälle passiivsemaks ja stabiilsemaks, auto tahab end rohkem otse pressida. Liiga suur (lahku)kokkujooks sööb rehvid ära ja mõjub halvasti veerevusele.
Visuaalselt saad nii: pane rool keskele ja vaata eemalt esimeste rataste külgedelt, kuhu puutuja sirge tagarattal jookseb. Sildade rööbet teades saad enam-vähem paika küll. Ringrajal kihutamiseks pannakse nööri ja mõõdulindiga kah sild piisavalt hästi paika :P
jaiks

 postitati 05.11.18 18:51
Käis auto hiljuti sillastendis aga mõni aeg hiljem hakkas rooliots välimine kergelt kolinat tegema. Said nüüd mõlemad otsad uued pandud aga kuidas saaksin kontrollida või paika reguleerida kokkujooksu seniks, kuni stendi jälle aja saan?
Igasugu õpetusi netis on, kuidas saada koduste vahenditega rool otse ja kokkujooks paika aga kui palju peaks rattad kokku või lahku jooksma? Null ilmselt päris olla ei tohi? Vanade otste järgi sai umbes silmajärgi pandud aga noo kindlasti hea ei saanud.
A4 b7 2005

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]