Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kokku/lahkujooks. (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1840)
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 05.11.18 18:51 Tsiteeri
Kokku/lahkujooks.



Käis auto hiljuti sillastendis aga mõni aeg hiljem hakkas rooliots välimine kergelt kolinat tegema. Said nüüd mõlemad otsad uued pandud aga kuidas saaksin kontrollida või paika reguleerida kokkujooksu seniks, kuni stendi jälle aja saan?
Igasugu õpetusi netis on, kuidas saada koduste vahenditega rool otse ja kokkujooks paika aga kui palju peaks rattad kokku või lahku jooksma? Null ilmselt päris olla ei tohi? Vanade otste järgi sai umbes silmajärgi pandud aga noo kindlasti hea ei saanud.
A4 b7 2005


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
merchant
huviline



Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad C7 BiT

postitati 05.11.18 19:18 Tsiteeri


Miks ta 0 olla ei või? Lõppeks natuke maitseasi: 0 on neutraalne, lahkujooks teeb auto närviliseks ja agressiivselt kurvi sisse keeravaks, kokkujooks jälle passiivsemaks ja stabiilsemaks, auto tahab end rohkem otse pressida. Liiga suur (lahku)kokkujooks sööb rehvid ära ja mõjub halvasti veerevusele.
Visuaalselt saad nii: pane rool keskele ja vaata eemalt esimeste rataste külgedelt, kuhu puutuja sirge tagarattal jookseb. Sildade rööbet teades saad enam-vähem paika küll. Ringrajal kihutamiseks pannakse nööri ja mõõdulindiga kah sild piisavalt hästi paika :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 05.11.18 19:56 Tsiteeri


Sõida rahulikult niikaua kuni sillastendi saad. Ma ei mäleta millistes ühikutes see oli, aga mul oli ettenähtust 10x mööda see ja sõitsin ikka mõnda aega niimoodi, ise midagi aru saamata. Tekkis peale ise roolivardaotste vahetamist.
Vedava esisilla puhul on ette nähtud kerge lahkujooks, sest rattad veavad end ise kokku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 05.11.18 22:10 Tsiteeri


Jäiga tagasillaga B5 Passatil mul kord õnnestus ajutine kokkujooks nööri ja mõõdulindiga panna nii, et stendis oli normis ja nii jäigi.
Rooli täpselt keskele saamiseks olen peale nööri sõites V/P otsa võrdselt järgi keeranud ja nii keskasendi saavutanud.
Viimane kord testisin joonlaseri ja mõõtelaseri meetodit, mõõtes joonlaseri jäljendi vahet rataste esi ja tagaküljel, jättes 1mm kokkujooksu tagaveolisel autol. Sõita oli ok, antud masin stendis pole veel käinud, st veel ei tea, palju üle reguleeritakse... Aga basic setingu saab üsna lihtsalt kätte, millega kannatab veidi kulgeda, ilma, et rehvid kohe alt kuluksid.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.0% - SQL: 63.0%]