Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Hawy

 postitati 22.09.18 11:25
Auto on hiljuti ostetud ja kuidas eelnevalt hooltatud on ei tea täpselt. Hüdrotõukurid lähevad uued kuna päeva seisnud mootori käivitamisel on tiks parempoolse kkk all, ühe klapi pealt.Mõne minutiga kaob ära. Aga nendest õli klappidest plokikaanes tingitud probleemidest olen ka kuulnud. Oskab keegi nende asukohta täpsustada?
quattromees

 postitati 21.09.18 20:10
Vanakool kestab hästi. Kui otsest vajadust poleks, siis ma ei vahetaks ühtegi liigset osa. Pean tunnistama, et 1998 aastast alates, mil olen alati mingit audit omanud, pole olnud vajadust ühtegi tõukurit vahetada, va eelpool kirjeldatud rihma purunemise tõttu kahjustatud tõukurid tuttava autol.
QUATTRO

 postitati 21.09.18 14:14
See ootamise osa on arusaadav ja teada asi. Lihtsalt sportlikust huvist tekkis küsimus, miks kõik neid hüdrotõukureid nii massiliselt vahetavad neil vanakooli masinatel.
quattromees

 postitati 20.09.18 19:49
Kunagi purunenud rihmaga mootoril olid suutnud kõik klapid pähe käia. Mäletan, et rem. juhises oli selline soovitus täiesti kirjas (Caution! When new tappets have been installed, the engine mast not be started for about 30 minutes (valeves will strike pistons)). Mäletan, et tänu juhisele oskasin seda vaadata ja testisin maas oleva kaane ja uute tõukuritega ja võttis aega, et klapid kinni vajuks.
QUATTRO

 postitati 20.09.18 10:36
Mis häda nende hüdrodega on?
Ma olen teinud neid mootoreid vähemalt paarkümmend, just lõpetasin eelmine nädal elukaaslase mootori kokkupaneku (kepsusaaled, hoon, rõngad, kaante täis remont jne) Enamus mootoritel läbisõit tublisti 400 + tuhat ja pole seal enne ka midagi vahetatud.
Mul on olnud personaalselt kolm juhust, kus selle tüübi hüdrokad on vajanud vahetust. Esimesel sai klapid pähe ja hüdrotõukuris olev kolb sai viga, teisel juhul oli mootoriga sõidetud lühikesi otsi ja õlivahetustega koonerdatud. Tulemuseks täiesti roostes nukkvõllid mis sõid ennast läbi tõukurite.
Kolmas juhus, kus hüdrotõukuris olev vedru oli purunenud.

Muudel juhtudel on tiksumisel alati olnud põhjus. Kas siis madal õlirõhk, plokikaanes või tehnoloogilise kaane all olevad surveklapid või klassikaline õlikanali ummistus plokikaane tihendis ja õli ei tule lihtsalt mööda plokikaane poldi kanalit üles.
quattromees

 postitati 18.09.18 21:12
NUkkvõlle tagasi pannes lase hüdrodel vajuda, enne kui mootorit ringi keerad ca pool tundi.
Hawy

 postitati 18.09.18 09:19
Tere
Lähiajal on plaanis autol vahetada hammasrihma komplekt. Tegemist siis 100 C4 V6 12V AAH autoga. Kuna koos selle tööga lähevad vahetusse ka klapisääre tihendid ja hüdrotõukurid siis nukkvõllid tuleb maha võtta. Sellega seoses küsiks kas kellegil oleks laenata rakist millega nukkvõllid lukustada ja tööriista millega klapivedrusid kokku suruda.
Muidugi oodatud ka kõik tähelepanekud mis kogemustega saadud neid töid tehes. Mida kindlasti jälgida/kontrollida või sama töö käigus vahetada.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.4% - SQL: 60.6%]