Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
sigaelmar

 postitati 18.11.18 18:14
Kui see on korrektse hooldusajalooga, siis küsi äkki pakutakse mingil määral goodwilli esinduses? Kui see on teada tuntud viga, siis võibolla isegi joppab.
txxxl

 postitati 16.11.18 06:00
Enne mootori remonti soovitan kontrollida turbo ja karteri tuulutuse.
miilits22

 postitati 15.11.18 21:22
Ega seda tüüpviga õlikuluga ei tee kindlaks, kiire proovisõidu ja ostueelse kontrolliga, kui mõni 2.0 a6 silma jäänud on? Vaja süvitsi teeninduses diagnoosida asja?
andrec

 postitati 05.09.18 19:30
Leak down test teha ja pilt oleks juba natukene selgem. Kui silinder kulunud, siis ainult uute kolbidega väga pole midagi teha.
teet82

 postitati 05.09.18 16:15
Kui võtta suvalisest online-kataloogist varuoskoodid ja näiteks h2.ee lehelt vaadata, siis kolb koos rõngastega maksab alla 100EUR/tk, lisaks siis tihendid ja poldid. Kui muud ei tee, lihtsalt plokikaas maha, karteripõhi alt ja kolvid välja, siis peaks vast 10 tunniga hakkama saama. Keskmine tunnitasu tavalistes töökodades umbes 25EUR/h, seega kokkuvõttes peaks vabalt hakkama saama selle 1500EUR-iga. See on juba kliendi enda määrata, et kas läheb uus õli ja jahutusvedelik või vanad tagasi jne.. Ja see on lihtne mootor iseenesest, mingeid erirakiseid ei vaja kui plokikaant ennast laiali ei pooda, iga normaalne töökoda peaks suutma ära teha selle.
Esindusest või mõnest tõsisemast töökojast tasuks kindlasti küsida, et kas on esinenud kolvigrupi kulumist või õlirõngaste ummistumist sellel konkreetsel mootoril. Ise nagu kuulnud pole ja google ka eriti midagi ei anna selle kohta, ei siin ega välismaal.
Rst

 postitati 05.09.18 06:50
Kui Tartu sobib, siis võta kindlasti hinnapakkumine ka Eksperthooldus'st.
MLL_A6

 postitati 05.09.18 06:34
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
See Aliexpressi komplekt on vist vale, sest see peaks olema rihmaga mootor.
Miinimum oleks kolvid rõngastega, plokikaanetihend ja kaanepoldid. Kui kõik need asjad on B-osana saadaval, siis tõenäoliselt saaks soovitud summaga hakkama. Samas mina pole nagu kuulnud, et oleks probleeme õlikuluga nendel mootoritel, pigem õlirõhuga. Äkki turbos viga?


Õli siiski füüsiliselt kaob mootorist. Rõhu probleemi ei ole.


...
MLL_A6

 postitati 05.09.18 06:31
Tsitaat:
Algselt postitas: M.Jaaska
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
Tüütu on ju keskmiselt iga tankimise ajal ka kapott avada ja pool liitrit õli sisse valada. Pluss rahakulu 7-14 eur liiter korralikku VW 504.00/507.00 specile vastavat õli lisades.

Kui see remont 3000 eur läheb, siis selle raha eest saab 200 000 km sõita õli juurde valades, aga kui plaan on mõne aasta pärast ära müüa... :) Iseasi muidugi kas see kulu võib selle mõne aasta jooksul oluliselt suuremaks minna.

Ottomootor peab põletama bensiini, mitte õli.

Õli põletamisega rikud mootori enda, küünlad ja komponendid väljalaskel.
Algne sääst võib lõppeda veel kallima remondiga.


Viimasega täpselt samal arvamusel. Õlivahetusvälba peale on see arvestatav kogus õli, mis vahepeal läbi jahvatatakse.


...
100

 postitati 04.09.18 20:32
Selline kulu on ju tootja (Audi) poolt lubatud.:)
M.Jaaska

 postitati 04.09.18 20:08
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
Tüütu on ju keskmiselt iga tankimise ajal ka kapott avada ja pool liitrit õli sisse valada. Pluss rahakulu 7-14 eur liiter korralikku VW 504.00/507.00 specile vastavat õli lisades.

Kui see remont 3000 eur läheb, siis selle raha eest saab 200 000 km sõita õli juurde valades, aga kui plaan on mõne aasta pärast ära müüa... :) Iseasi muidugi kas see kulu võib selle mõne aasta jooksul oluliselt suuremaks minna.

Ottomootor peab põletama bensiini, mitte õli.

Õli põletamisega rikud mootori enda, küünlad ja komponendid väljalaskel.
Algne sääst võib lõppeda veel kallima remondiga.
100

 postitati 04.09.18 19:59
Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
Tüütu on ju keskmiselt iga tankimise ajal ka kapott avada ja pool liitrit õli sisse valada. Pluss rahakulu 7-14 eur liiter korralikku VW 504.00/507.00 specile vastavat õli lisades.

Kui see remont 3000 eur läheb, siis selle raha eest saab 200 000 km sõita õli juurde valades, aga kui plaan on mõne aasta pärast ära müüa... :) Iseasi muidugi kas see kulu võib selle mõne aasta jooksul oluliselt suuremaks minna.
andrec

 postitati 04.09.18 19:51
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
See Aliexpressi komplekt on vist vale, sest see peaks olema rihmaga mootor.
Miinimum oleks kolvid rõngastega, plokikaanetihend ja kaanepoldid. Kui kõik need asjad on B-osana saadaval, siis tõenäoliselt saaks soovitud summaga hakkama. Samas mina pole nagu kuulnud, et oleks probleeme õlikuluga nendel mootoritel, pigem õlirõhuga. Äkki turbos viga?

Vabandan, ei lugenud välja mootori tähti esimese korraga. Ei tea ka, et selle mootoril õlivõtu probleem oleks, sellest järeldasin, et uue ketiga mootoriga tegemist.
lunatic

 postitati 04.09.18 19:37
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
On ka reaalne probleem selle 1,5 L õli/1000 km-ga seoses?

Tüütu on ju keskmiselt iga tankimise ajal ka kapott avada ja pool liitrit õli sisse valada. Pluss rahakulu 7-14 eur liiter korralikku VW 504.00/507.00 specile vastavat õli lisades. (Pealekallamiseks sobib ka VW 502.00/505.01.)
Ise sõidan viiendat aastat sama mootoriga (2009, samuti revalist, ajalugu teada ja kohe 150k ees), kulu on seni õnneks olnud umbes pool liitrit 2-3k peale, mida pean mõistlikuks tfsi puhul.

Jälgin :)
teet82

 postitati 04.09.18 19:35
See Aliexpressi komplekt on vist vale, sest see peaks olema rihmaga mootor.
Miinimum oleks kolvid rõngastega, plokikaanetihend ja kaanepoldid. Kui kõik need asjad on B-osana saadaval, siis tõenäoliselt saaks soovitud summaga hakkama. Samas mina pole nagu kuulnud, et oleks probleeme õlikuluga nendel mootoritel, pigem õlirõhuga. Äkki turbos viga?
100

 postitati 04.09.18 18:17
On ka reaalne probleem selle 1,5 L õli/1000 km-ga seoses?
andrec

 postitati 04.09.18 18:09
Tellid siit komplekti ja viskad mootorisse, siis võid 1500 hakkama saada :D

Aliexpressi link

Aga korralike varuosadega ja koos plokikaane remondiga võid 3000 ringis arvestada.
M.Jaaska

 postitati 04.09.18 17:03
Me suudame ka täiesti pädeva hinnapakkumise teha ning hiljem selle järgi remondi.

https://www.forss.ee/kontakt/tartu/
MLL_A6

 postitati 04.09.18 13:31
Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Lõuna-Eestis saab sellele probleemile mõistliku hinnapakkumise teha ainult Aasta Auto


Õnneks ei ole asukoht nr 1 kriteerium. Korraliku töö nimel võin auto ka kaugemale viia.
80quattro

 postitati 04.09.18 13:26
Lõuna-Eestis saab sellele probleemile mõistliku hinnapakkumise teha ainult Aasta Auto
MLL_A6

 postitati 04.09.18 12:57
Tere!

Probleemiks legendaarne 2.0 TFSI mootori(BPJ) ebanormaalne õlikulu(ca 1,5l/1000km :mad: ). Kuna autol vanust 10 aastat, uuena Eestist ostetud(kogu aja tutvusringkonnas olnud, korrektselt hooldatud) ja läbisõit tiksub alles 150k peal, siis kaalun esialgu probleemset kolviringi vahetust, et masinaga enne müüki veel mõni aasta kulgeda.

Kas ja kus keegi viimasel ajal selle probleemiga tegelenud on? Kas ja kaua tulemus kestab? Ideaalis Lõuna-Eesti kandis ja koos lõpliku maksumusega.
Sirvisin otsingut, aga uuemaid teemasid ei leidnud ja vanemates oli välja toodud esinduse hind ca 2000-3000€. Ehk leidub mõni mõistlikuma hinna-kvaliteedi suhtega koht..eelarve on piiratud pigem ca 1500€ peale hetkel.


Ettetänades! :cool:

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.3% - SQL: 35.7%]