Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
QBA

 postitati 23.08.20 18:48
Kahjuks läbipuhumine ei aidanud, peab jätkama otsinguid, kellegil ideid??
QBA

 postitati 23.08.20 10:56
Imelikul kombel on mul samuti hakanud jõnksutama, pidasin seni egr jamamiseks, aga samuti vigu ei ole ja andmeread nagu oleks korras. Proovin ka tuulutust läbi puhuda, eks näis kas aitab.:)
Eero

 postitati 28.09.18 13:33
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kohe kindlasti ei ole viga selles.
Kui kütuserõhk kukuks piisavalt ära, et midagi tõmbleks oleks viga ammu sees.


No ei oska öelda, pakuks, et ikka tuulutuses asi kui kinnise korgiga sõites nõksutab ja lahtise korgiga sõites mitte. Käisin just hoolduses ja palusin see tuulutuse värk üle vaadata, puhusid selle seal suruõhuga läbi ja siiani pole enam kinnise korgiga sõites probleeme olnud.

Kinnise korgiga sõites aitas ka muide see kui lükkasin käigud manuaali peale ja vahetasin käigu alla, seal 1700-1800 pöörde juures ei nõksutanud, aga 1300-1400 juures nõksutas.

Veidi tagasi mõelda siis oli mul mõned kuud enne jebimise algust selline teema, et tanklas ei töötanud püstol korralikult ja ei lukustanud ennast kui paak täis sai. Siis saigi paak nii kõrini täis lastud, et diislit jooksis mööda auto külge maha. Ehk sattus see diisel ka õhutustorustikku ja ummistas normaalset õhuringlust?

Aga lamp on jah see, et vigasid sellest aju ei salvestanud.
prj

 postitati 06.08.18 09:08
Kohe kindlasti ei ole viga selles.
Kui kütuserõhk kukuks piisavalt ära, et midagi tõmbleks oleks viga ammu sees.
Eero

 postitati 06.08.18 07:52
Sai siin igasuguseid trikke proovitud ja tundub, et asi on siiski paagi tuulutuses. Peale 5 päeva seismist oli paaki täitsa arvestatav vaakum tekkinud, hommikul võtsin paagilt korra korgi eest ära ja oli tunda, et vaakum hoiab seda veidi kinni. Huvitav mis nüüd siis edasi teha? :)
Eero

 postitati 05.07.18 08:01
Kas kellelgi selle 8k tiptronicu adapteermisõpetust pole käepärast, netist leidnud ainult 6k oma, mis võiks ilmselt ka 8k puhul töötada?
Amadeus

 postitati 04.07.18 22:18
Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Poolde vinna ei saa seda korki väga keerata. Aga viimase paagitäie tankisin siis kui veerand paaki oli täis ja järgmisel hommikul avasin enne sõitmahakkamist ka korraks korgi ja probleemi kahjuks või õnneks ei esinenud. Mingit vaakumi susinat vms polnud. Ainuke asi mis tähendasin oli veel see, et eelviimane tankimine vahutas kütus natuke, viimasel korral mitte.

Poolde vinna ei saa seda korki tõesti jätta. Vaht kütusel jääb üles, seda on reeglina seal tankimisel minimaalselt. Vedel osa on ikka all, kust võetakse ka kütet. 99.99% sul seal mingi vaakumiteema paagis pole.
Eero

 postitati 04.07.18 09:10
Tsitaat:
Algselt postitas: VIP
Lihtsalt üks uit-mõte: Peale tankimist ära paagi korki (kui on korgiga) kõvasti kinni keera, jäta "poolde vinna", et õhk läbi käiks. Äkki mingi vaakumi/tuulutuse viga.


Poolde vinna ei saa seda korki väga keerata. Aga viimase paagitäie tankisin siis kui veerand paaki oli täis ja järgmisel hommikul avasin enne sõitmahakkamist ka korraks korgi ja probleemi kahjuks või õnneks ei esinenud. Mingit vaakumi susinat vms polnud. Ainuke asi mis tähendasin oli veel see, et eelviimane tankimine vahutas kütus natuke, viimasel korral mitte.
VIP

 postitati 19.06.18 21:33
Lihtsalt üks uit-mõte: Peale tankimist ära paagi korki (kui on korgiga) kõvasti kinni keera, jäta "poolde vinna", et õhk läbi käiks. Äkki mingi vaakumi/tuulutuse viga.
stihl

 postitati 19.06.18 15:44
Ma kah prooviks seda "petmise" varianti, et tangiks juba poole pealt. Mingi 30L.
Kas siis teeb samuti oma trikke?

.
Jann

 postitati 19.06.18 04:37
No kuulge, pakutud variandid oleks ju pidevalt, kaootiliselt. Kui viga ilmneb peale tankimist teisel päeval kindlal ajal, siis loomulikult on väga raske midagi pakkuda. Suht müstiline asi tundub. Proovi, kas poole paagi pealt täis tankides teeb sama. Ise paneks kellegi rooli ja kõrval jälgiks arvutiga trassi survet sel hetkel ja igasugu asjaga seotud andurite ja regulaatori näite-protsente. Võimalik, et nii saab mingi niidiotsa, kust midagi tuletada.
viljandihull

 postitati 18.06.18 21:04
Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Lugesin veel korra koode, peale kliima nupu jura ja puldi patarei tühjenemise polnud seal midagi. Hoolduse tegin Vagremis, ei tea mis filtrid läksid, ilmselt mitte A tükk aga julgeks Erkit usaldada, et mingit kräppi sinna ei pannud.
Aga huvitav siiski, et miks ainult peale tankimist see jama olnud on, filter võiks ju järjest kehvemaks minna ja vahet pole kas peale tankimist või enne.

Üks mõte on ka kast, sest sellel kiirusel lülitab ta täpselt 5->6 olenevalt koormusest.


Ma kusjuures kohe tahtsin kirjutada, kui teema siia tegid, et miks kasti ei kahtlusta.
Mul C6 FL-il (tiptronic) oli sama teema, püsikaga 77-78 km/h tunnis tiksudes, just 5-6 käigu vahepealsel momendil paugutas samamoodi. Vahel tegi päris tihti, seal samas oli mitu kuud vaikus. “Tühimikke” tekkis reeglina 3-4 tk järjest. Juhtus see ainult sooja autoga, näiteks Tallinn-Tartu peal, kui vahepeal 70 ala. Käisin mitmes erinevas kohas, sealhulgas Revalis, keegi viga ei leidnud ning arvuti ei näidanud ei sõiduajal ega ka ajaloos ühtki viga. Kuna midagi remontida ei osanud, sõitsin nii veel kena 2 aastat ja minu teada pole ka uuel omanikul siiani tükke lennanud. Üks klubiline arvas, et ju on siis mingi selline loll kiirus, kus kast tahaks 6nda sisse lükata, aga siis mõtleb ümber :) :) :) Samas arvuti “käigu tellimist” ei näidanud. Olgu öeldud, et juhtus see ainult 5nda käiguga sõites.

Pihustid olid minu masinal kontrollitud ning ideaalilähedased.

Ootan huviga, kui peaksid lahenduse leidma!
Rain573

 postitati 18.06.18 20:32
On ette tulnud, et neil on pihustid sellist asja teinud. Kui samas kohas juhtuvad, siis võid vaadata mis seal näidud näitavad see hetk.
tl470487

 postitati 18.06.18 20:19
Paagituulutussüsteem.
Eero

 postitati 18.06.18 19:52
Lugesin veel korra koode, peale kliima nupu jura ja puldi patarei tühjenemise polnud seal midagi. Hoolduse tegin Vagremis, filter Bosch ja õigesti paigaldatud.
Aga huvitav siiski, et miks ainult peale tankimist see jama olnud on, filter võiks ju järjest kehvemaks minna ja vahet pole kas peale tankimist või enne.

Üks mõte on ka kast, sest sellel kiirusel lülitab ta täpselt 5->6 olenevalt koormusest.
Amadeus

 postitati 18.06.18 17:21
See tilk biolisandit ei tee sellele masinale midagi, sõidavad nad juba aastaid eduliselt Saksamaa teedel ringi. Seega võiks selle lisandi koos Venemaa katsega sinna paika jätta.

Mina paneks esimese asjana arvutusmasina külge. Nälg küttesüsteemis jätab reeglina märgi maha. Mootorituli iga nõksatuse peale ei süttigi.

Kus 10tkm tagasi hooldus tehti?
Kas küttefilter vahetati nii, nagu sellel masinal ette nähtud?
Kas külge keerati hiina või A-tükk?
Nõksutamine järgmisel päeval ja 100km peale tankimist ei viita väga sodi lahtilöömisele.

Lohutuseks mul diisel prantslane nõkutab igal hommikul ~1km ja see on konnatehase sõnul normaalne :)
Eero

 postitati 18.06.18 17:06
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Äkki lööb tankides paagis või filtris mingi sodi lahti?


Endal ka selline tunne, olen autot tankinud ainult Circle K tanklates ja alati tanklasse kui kollane põleb ja 64-66 liitrit korraga.
mkb

 postitati 18.06.18 16:50
Äkki lööb tankides paagis või filtris mingi sodi lahti?
MEEMEES

 postitati 18.06.18 15:36
Kütusefilter veel vahetada!
Michael

 postitati 18.06.18 15:07
Esimese asjana kärgatab pähe biokütuse lisand nüüd Eestis müüdavas kütuses.

Proovi korra Venemaal ehk tankida?
Eero

 postitati 18.06.18 12:59
Peale viimast kolme tankimist on autole tekkinud imelik anomaalia.

* Tangin paagi diislit täis ja sõidan peale seda ringi, pole mingeid probleeme. Esimesed 2 korda sõitsin umbes 10 km ja viimati umbes 100.
* Järgmisel päeval hakkan autoga sõitma, kruiisin 60kmh püsikiirushoidjal ja 3-4 km peale starti äkki hakkab mootor korra kokutama, justkui ei saaks kütust kätte, teeb mõned turtsatused, mõni kord rohkem mõnikord vähem, sealt edasi selle paagitäiega sama probleemi ei ole.
* Selline jama on olnud juba 3 paagitäiega, paarisaja meetri täpsusega samas kohas juhtuvad samad asjad
* Mootori tuli pole põlema läinud ega midagi sellist, kütusefilter vahetatud ~10k tagasi hoolduse käigus.

Mõtted, ideed, mida vaadata kontrollida? :mad:

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.9% - SQL: 40.1%]