Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 3.0 Bit diisel jõnksutab peale tankimist (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 5031)
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 18.06.18 11:59 Tsiteeri
3.0 Bit diisel jõnksutab peale tankimist



Peale viimast kolme tankimist on autole tekkinud imelik anomaalia.

* Tangin paagi diislit täis ja sõidan peale seda ringi, pole mingeid probleeme. Esimesed 2 korda sõitsin umbes 10 km ja viimati umbes 100.
* Järgmisel päeval hakkan autoga sõitma, kruiisin 60kmh püsikiirushoidjal ja 3-4 km peale starti äkki hakkab mootor korra kokutama, justkui ei saaks kütust kätte, teeb mõned turtsatused, mõni kord rohkem mõnikord vähem, sealt edasi selle paagitäiega sama probleemi ei ole.
* Selline jama on olnud juba 3 paagitäiega, paarisaja meetri täpsusega samas kohas juhtuvad samad asjad
* Mootori tuli pole põlema läinud ega midagi sellist, kütusefilter vahetatud ~10k tagasi hoolduse käigus.

Mõtted, ideed, mida vaadata kontrollida? :mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Michael
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F31

postitati 18.06.18 14:07 Tsiteeri


Esimese asjana kärgatab pähe biokütuse lisand nüüd Eestis müüdavas kütuses.

Proovi korra Venemaal ehk tankida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 18.06.18 14:36 Tsiteeri


Kütusefilter veel vahetada!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 18.06.18 15:50 Tsiteeri


Äkki lööb tankides paagis või filtris mingi sodi lahti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 18.06.18 16:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Äkki lööb tankides paagis või filtris mingi sodi lahti?


Endal ka selline tunne, olen autot tankinud ainult Circle K tanklates ja alati tanklasse kui kollane põleb ja 64-66 liitrit korraga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 18.06.18 16:21 Tsiteeri


See tilk biolisandit ei tee sellele masinale midagi, sõidavad nad juba aastaid eduliselt Saksamaa teedel ringi. Seega võiks selle lisandi koos Venemaa katsega sinna paika jätta.

Mina paneks esimese asjana arvutusmasina külge. Nälg küttesüsteemis jätab reeglina märgi maha. Mootorituli iga nõksatuse peale ei süttigi.

Kus 10tkm tagasi hooldus tehti?
Kas küttefilter vahetati nii, nagu sellel masinal ette nähtud?
Kas külge keerati hiina või A-tükk?
Nõksutamine järgmisel päeval ja 100km peale tankimist ei viita väga sodi lahtilöömisele.

Lohutuseks mul diisel prantslane nõkutab igal hommikul ~1km ja see on konnatehase sõnul normaalne :)


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 18.06.18 18:52 Tsiteeri


Lugesin veel korra koode, peale kliima nupu jura ja puldi patarei tühjenemise polnud seal midagi. Hoolduse tegin Vagremis, filter Bosch ja õigesti paigaldatud.
Aga huvitav siiski, et miks ainult peale tankimist see jama olnud on, filter võiks ju järjest kehvemaks minna ja vahet pole kas peale tankimist või enne.

Üks mõte on ka kast, sest sellel kiirusel lülitab ta täpselt 5->6 olenevalt koormusest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.18 19:19 Tsiteeri


Paagituulutussüsteem.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 18.06.18 19:32 Tsiteeri


On ette tulnud, et neil on pihustid sellist asja teinud. Kui samas kohas juhtuvad, siis võid vaadata mis seal näidud näitavad see hetk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
viljandihull
huviline



Registreerunud 26.08.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6 2009, C7 2014

postitati 18.06.18 20:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Lugesin veel korra koode, peale kliima nupu jura ja puldi patarei tühjenemise polnud seal midagi. Hoolduse tegin Vagremis, ei tea mis filtrid läksid, ilmselt mitte A tükk aga julgeks Erkit usaldada, et mingit kräppi sinna ei pannud.
Aga huvitav siiski, et miks ainult peale tankimist see jama olnud on, filter võiks ju järjest kehvemaks minna ja vahet pole kas peale tankimist või enne.

Üks mõte on ka kast, sest sellel kiirusel lülitab ta täpselt 5->6 olenevalt koormusest.


Ma kusjuures kohe tahtsin kirjutada, kui teema siia tegid, et miks kasti ei kahtlusta.
Mul C6 FL-il (tiptronic) oli sama teema, püsikaga 77-78 km/h tunnis tiksudes, just 5-6 käigu vahepealsel momendil paugutas samamoodi. Vahel tegi päris tihti, seal samas oli mitu kuud vaikus. “Tühimikke” tekkis reeglina 3-4 tk järjest. Juhtus see ainult sooja autoga, näiteks Tallinn-Tartu peal, kui vahepeal 70 ala. Käisin mitmes erinevas kohas, sealhulgas Revalis, keegi viga ei leidnud ning arvuti ei näidanud ei sõiduajal ega ka ajaloos ühtki viga. Kuna midagi remontida ei osanud, sõitsin nii veel kena 2 aastat ja minu teada pole ka uuel omanikul siiani tükke lennanud. Üks klubiline arvas, et ju on siis mingi selline loll kiirus, kus kast tahaks 6nda sisse lükata, aga siis mõtleb ümber :) :) :) Samas arvuti “käigu tellimist” ei näidanud. Olgu öeldud, et juhtus see ainult 5nda käiguga sõites.

Pihustid olid minu masinal kontrollitud ning ideaalilähedased.

Ootan huviga, kui peaksid lahenduse leidma!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 19.06.18 03:37 Tsiteeri


No kuulge, pakutud variandid oleks ju pidevalt, kaootiliselt. Kui viga ilmneb peale tankimist teisel päeval kindlal ajal, siis loomulikult on väga raske midagi pakkuda. Suht müstiline asi tundub. Proovi, kas poole paagi pealt täis tankides teeb sama. Ise paneks kellegi rooli ja kõrval jälgiks arvutiga trassi survet sel hetkel ja igasugu asjaga seotud andurite ja regulaatori näite-protsente. Võimalik, et nii saab mingi niidiotsa, kust midagi tuletada.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 19.06.18 14:44 Tsiteeri


Ma kah prooviks seda "petmise" varianti, et tangiks juba poole pealt. Mingi 30L.
Kas siis teeb samuti oma trikke?

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 19.06.18 20:33 Tsiteeri


Lihtsalt üks uit-mõte: Peale tankimist ära paagi korki (kui on korgiga) kõvasti kinni keera, jäta "poolde vinna", et õhk läbi käiks. Äkki mingi vaakumi/tuulutuse viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 04.07.18 08:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: VIP
Lihtsalt üks uit-mõte: Peale tankimist ära paagi korki (kui on korgiga) kõvasti kinni keera, jäta "poolde vinna", et õhk läbi käiks. Äkki mingi vaakumi/tuulutuse viga.


Poolde vinna ei saa seda korki väga keerata. Aga viimase paagitäie tankisin siis kui veerand paaki oli täis ja järgmisel hommikul avasin enne sõitmahakkamist ka korraks korgi ja probleemi kahjuks või õnneks ei esinenud. Mingit vaakumi susinat vms polnud. Ainuke asi mis tähendasin oli veel see, et eelviimane tankimine vahutas kütus natuke, viimasel korral mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 04.07.18 21:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Poolde vinna ei saa seda korki väga keerata. Aga viimase paagitäie tankisin siis kui veerand paaki oli täis ja järgmisel hommikul avasin enne sõitmahakkamist ka korraks korgi ja probleemi kahjuks või õnneks ei esinenud. Mingit vaakumi susinat vms polnud. Ainuke asi mis tähendasin oli veel see, et eelviimane tankimine vahutas kütus natuke, viimasel korral mitte.

Poolde vinna ei saa seda korki tõesti jätta. Vaht kütusel jääb üles, seda on reeglina seal tankimisel minimaalselt. Vedel osa on ikka all, kust võetakse ka kütet. 99.99% sul seal mingi vaakumiteema paagis pole.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 05.07.18 07:01 Tsiteeri


Kas kellelgi selle 8k tiptronicu adapteermisõpetust pole käepärast, netist leidnud ainult 6k oma, mis võiks ilmselt ka 8k puhul töötada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 06.08.18 06:52 Tsiteeri


Sai siin igasuguseid trikke proovitud ja tundub, et asi on siiski paagi tuulutuses. Peale 5 päeva seismist oli paaki täitsa arvestatav vaakum tekkinud, hommikul võtsin paagilt korra korgi eest ära ja oli tunda, et vaakum hoiab seda veidi kinni. Huvitav mis nüüd siis edasi teha? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.08.18 08:08 Tsiteeri


Kohe kindlasti ei ole viga selles.
Kui kütuserõhk kukuks piisavalt ära, et midagi tõmbleks oleks viga ammu sees.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 28.09.18 12:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kohe kindlasti ei ole viga selles.
Kui kütuserõhk kukuks piisavalt ära, et midagi tõmbleks oleks viga ammu sees.


No ei oska öelda, pakuks, et ikka tuulutuses asi kui kinnise korgiga sõites nõksutab ja lahtise korgiga sõites mitte. Käisin just hoolduses ja palusin see tuulutuse värk üle vaadata, puhusid selle seal suruõhuga läbi ja siiani pole enam kinnise korgiga sõites probleeme olnud.

Kinnise korgiga sõites aitas ka muide see kui lükkasin käigud manuaali peale ja vahetasin käigu alla, seal 1700-1800 pöörde juures ei nõksutanud, aga 1300-1400 juures nõksutas.

Veidi tagasi mõelda siis oli mul mõned kuud enne jebimise algust selline teema, et tanklas ei töötanud püstol korralikult ja ei lukustanud ennast kui paak täis sai. Siis saigi paak nii kõrini täis lastud, et diislit jooksis mööda auto külge maha. Ehk sattus see diisel ka õhutustorustikku ja ummistas normaalset õhuringlust?

Aga lamp on jah see, et vigasid sellest aju ei salvestanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QBA
huviline



Registreerunud 27.09.06
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 quattro tdi ja A6 C7 allroad Bitdi

postitati 23.08.20 09:56 Tsiteeri


Imelikul kombel on mul samuti hakanud jõnksutama, pidasin seni egr jamamiseks, aga samuti vigu ei ole ja andmeread nagu oleks korras. Proovin ka tuulutust läbi puhuda, eks näis kas aitab.:)


Kui luiskan siis enda teadmata
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QBA
huviline



Registreerunud 27.09.06
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 quattro tdi ja A6 C7 allroad Bitdi

postitati 23.08.20 17:48 Tsiteeri


Kahjuks läbipuhumine ei aidanud, peab jätkama otsinguid, kellegil ideid??


Kui luiskan siis enda teadmata
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.7% - SQL: 35.3%]