Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 c5 2.5 v6 mootorid. Millised hitlerid millised mitte?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kivitare[/i] [quote][i]Algselt postitas: stihl[/i] [quote][i]Algselt postitas: Kivitare[/i] Ca 240000km pealt esines 110kw isenditel nukkvõllide probleemi. [/quote] Mis moodi seda nüüd mõista? [/quote] Foorumis sellest juttu liigagi palju. Enamikel oli just selle läbisõidu juures nukaliinis probleemid. Nagu tänastel 3.0TDI-del võib jämedalt 180-220km vahemikus ketiliini vahetada saada (NB! Kõik sõltub eelmistest hooldustest - kui LL välpa sõidetud on, nagu ka 2.5TDI-del, siis ei olegi pikka pidu). Väiksematel õmblusmasinatel on olnud ka 40k km pealt ketivahetust. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 c5 2.5 v6 mootorid. Millised hitlerid millised mitte?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.9%
- SQL:
74.1%
]