Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A6 c5 2.5 v6 mootorid. Millised hitlerid millised mitte? (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 7863)
Jyri678
huviline



Registreerunud 18.04.18
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.18 09:45 Tsiteeri
A6 c5 2.5 v6 mootorid. Millised hitlerid millised mitte?



Tere, mul on tekkinud segadus kuna kuskilt kuulsin, et teatud aasta või teatud kilowattidega 2.5 v6 diisel ei ole hitler aga mõned on. Kas see vastab tõele, et mingid mootorid olid saanud uuendust nukkade poole pealt? Kui nii on kas keegi saaks teha listi v6 diislitest, et millised lãhevad "hitlerite" alla ja millised mitte? Kui üldse see jutt tõele vastab.
Ette tãnades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 18.04.18 10:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jyri678
Tere, mul on tekkinud segadus kuna kuskilt kuulsin, et teatud aasta või teatud kilowattidega 2.5 v6 diisel ei ole hitler aga mõned on. Kas see vastab tõele, et mingid mootorid olid saanud uuendust nukkade poole pealt? Kui nii on kas keegi saaks teha listi v6 diislitest, et millised lãhevad "hitlerite" alla ja millised mitte? Kui üldse see jutt tõele vastab.
Ette tãnades.


Üleüldises pildis võib kõik V6 diisleid Hitleriteks pidada. Kuna kehva hoolduse korral on kõigi remont väga kulukas. Samas kui on hästi hoitud ja korrektselt hooldatud, ei ole mitte millegi poolest kehvem, kui mõni R4 diisel. Vanemate 2.5TDI-de nukkade kulumine longlife õli välba juures on vähim probleem mille pärast muret tunda üldse võrreldes uuematega, millel nukkvõllid lihtsalt pooleks lähevad või nukatõus ise suureks kulumisest läheb...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 18.04.18 10:40 Tsiteeri


2003 või 2004 hakkasid tulema 132kw (BAU?) mootorid millel juba nukkvõllide lahendus teine, ehk rullnookurid. Sealt edasi tehti ka 120kw BDG mootoried, millel samamoodi rullid. Aga kahjuks tehti samal ajal nukkvõllid seest tühjaks ja need nüüd kipuvad pooleks minema, mis on veel hullem variant. Eks keegi, kes teab täpsemalt, parandab mind, kui millegiga eksisin.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 18.04.18 10:42 Tsiteeri


Ca 240000km pealt esines 110kw isenditel nukkvõllide probleemi. Uuematel (oli vist 2003 ja edasi), see viga parandati. Selle veatõttu (krooniajal oli remont 40k krooni) sai see mootor "Hitleri" nime. Tänaseks on need hinnad üsnagi alla läinud, rääkimata sellest, et paljudel see probleem ka eemaldatud.
Aga no uus probleemne on veel toodetud. 3.0TDI erinevates variatsioonides - ma nimetaksin selle juba "Merkel" nimega.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 18.04.18 10:45 Tsiteeri


Mootorikoodiga BAU; BDH; BDG; BCZ V6 2.5TDI on rullnookuritega, ehk siis seda kurikuulsat nukkvõlli kulumise probleemi sellisel kujul ei esine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 18.04.18 14:07 Tsiteeri


Kõik B-ga algavad mootorid pole kindlasti rullnookuritega, just need uuemad 120kW mootorid, mis tavaliselt on A4 B6 peal. Aga muidu pole minu arvates nendel mootoritel häda midagi, pigem lihtsalt sõidetaksegi pikkade hooldusvälpadega ribadeks. Mina olen enda AKE mootoriga sõitnud umbes 2 aastat ja 40tkm, midagi kurta küll ei ole, käib igas asendis ja iga ilmaga. Peale ostmis sai kohe tehtud kõik tihendid ja rihmad, peale seda iga 10tkm tagant uus õli. Kuna mootor sai remondi käigus vanast õlist puhtaks, siis siiamaani on õli välja lastes pigem pruunikas kui diislile iseloomulik must tõrv. Seega algab kõik ikka hooldusest, longlife välbad tapavad iga mootori.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.18 14:32 Tsiteeri


Kõrgsurve pump neil ka probleemne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jyri678
huviline



Registreerunud 18.04.18
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.18 14:53 Tsiteeri


Aitäh kõikide eelnevate vastuste eest. Kuid kui soetada omale 2.5 v6 siis kuidas oleks sellega kõige õigem käituda? Ehk kui tihti ja mida hooldada, et võimalikult kaua vastu peaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 18.04.18 15:42 Tsiteeri


Ma sõidan 7 aastat juba 120kw v6 2.5tdi b7 autoga ja iga 10-12000km järel õlivahetus. Ja mitte suva õli vaid castrol või valvoline. Nende aastate jooksul vahetanud pihustid ja tõukurid ja kaks korda rihma, auto ei suitse ega söö õli. Pumpa ja turbot veel teinud pole õnneks aga kindlasti tuleb see peagi, sest 400000 kellal ja ei tea sedagi kindlalt et keritud pole. Õlikorgi august peaks näha olema, kas rull või tavaline nookur.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 18.04.18 15:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jyri678
Aitäh kõikide eelnevate vastuste eest. Kuid kui soetada omale 2.5 v6 siis kuidas oleks sellega kõige õigem käituda? Ehk kui tihti ja mida hooldada, et võimalikult kaua vastu peaks?

See sõltub kõik eelmistest hooldustest ja tehtud remontidest. Leia endale hea remondi/hoolduse ettevõte, kes aitab nii auto mootoril kui veermikul silma peal hoida. Pigem kulutada eelkontrollidele rohkem kui pärast emotsiooni pealt ostetud auto remondiga hävida. Kui müüa pole nõus autot laskma mujal sinule sobivas kohas autot kontrollida, siis pigem loobuda ostust. Foorumist leiad mitmeid soovitusi remondikohtdadele kui veidi ostuteemades ringi vaatad.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 19.04.18 05:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Ca 240000km pealt esines 110kw isenditel nukkvõllide probleemi.


Mis moodi seda nüüd mõista?

Tehas kirjutas neile mootoritele ette et 240tkm pealt (või oli see isegi 180tkm pealt, enam ei mäleta) on ette nähtud tavalise hoolduse korras nukkvõllide vahetus.
Koonerdajast autoomanik, kes sellele nõudele vilistas, sel tekkiski probleem.

Samamoodi näeb tehas ette õlivahetust 15-30 tuhat tagant ja kui see nö. "üle lasta", kas siis võiks öelda, et esineb saaleprobleemi ja tegu on viletsa mootoriga?

Ma arvan, et kui täna seda kahepoolest osta, siis võib kindel olla, et umbes 95% nendest mootoritest on kulunud nukkadega, sest nende 20a vanade autode tarbijaskond on teadagi, kui suurte sissetulekutega.
Ehk siis auto hinnale arvutaks automaatselt tegemata hoolduste hinna juurde (nukad, roolivõimuõlid, pidurivedelikud jne, midaiganes veel, mida nad ei raatsi vahetada)

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 19.04.18 06:35 Tsiteeri


Igaks juhuks koodi järgi infot:
1.9TDI > AFN(81kw); AVG(81kw); AJM(85kw); AVF(96kw), AWX(96kw)
2.5TDI > AKN(110kw); AFB(110kw); AYM(114kw); BFC(120kw); BCZ(120kw), BDG(120kw); AKE(132kw); BAU(132kw); BDH(132kw), BND(132kw)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 19.04.18 07:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Ca 240000km pealt esines 110kw isenditel nukkvõllide probleemi.


Mis moodi seda nüüd mõista?

Foorumis sellest juttu liigagi palju. Enamikel oli just selle läbisõidu juures nukaliinis probleemid. Nagu tänastel 3.0TDI-del võib jämedalt 180-220km vahemikus ketiliini vahetada saada (NB! Kõik sõltub eelmistest hooldustest - kui LL välpa sõidetud on, nagu ka 2.5TDI-del, siis ei olegi pikka pidu). Väiksematel õmblusmasinatel on olnud ka 40k km pealt ketivahetust.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 19.04.18 07:30 Tsiteeri


Viimasel ajal olen ise täheldanud, et nende v6 tdi mootorite suuremaks probleemiks on mitte töötavad kütusepumbad.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 19.04.18 07:56 Tsiteeri


Kõik on ok mootorid, niivõrd kuivõrd neid hooldatud on. Ega muud teadust polegi. Paljud "ärikad" lasevad need pikka hooldusvälpa saanud isendid veel rohkem üle, et kasumimarginaal suurim oleks. Veidi otsida, siis leiab autosid, mis on hooldatud ja millesse ei pea hakkama 2+k€ sisse tampima, et üldse sõita saada. Väga ei kardaks neid uuemaidki. Sõidudünaamika on võrreldes vanadega hoopis teine. Rohkem aega ja resurssi kulutada eelkontrollidele lihtsalt.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 19.04.18 09:35 Tsiteeri


Kusjuures väga paljud, kellega suhelnud olen, vaatavad mulle viltu, et miks ma longlife välpa ei tee. See oleks nagu mingi ülimalt hea ja õige tegevus. Ilmselt siis paljud teevad ja palju on selliseid mootoreid müügil ka.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 19.04.18 15:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Ma arvan, et kui täna seda kahepoolest osta, siis võib kindel olla, et umbes 95% nendest mootoritest on kulunud nukkadega, sest nende 20a vanade autode tarbijaskond on teadagi, kui suurte sissetulekutega.

Ma olen neid mootoreid ikka väga palju näinud ja teinud, imelikul kombel on isegi väga rondi välimusega autodel nukkvõllid täiesti korras olnud, enamusel on korras tegelikult olnud. Tihti lagunevad hüdrotõukurid, nookurid lendavad vahelt minema ja kui nüüd enam kõik klapid lahti ei käi ja sisselaskesse tagasi hakkab taguma, siis jõuavad ka remonti lõpuks. Suurim probleem nendel mootoritel on ikkagi õlilekked, võib-olla see neid kulumisest päästabki, et uut õli valatakse peale pidevalt.

Kui nüüd sellise auto ostmisest rääkida, siis korralik hooldus koos kõigi rihmade ja tihenditega võib koos tööga ligi 1000EUR maksta. Seega pole eriti mõtet vaadata mingeid 1500EUR autosid, suht kindlasti pole seal midagi tehtud, poleks ju mõtet müüa sellise hinnaga muidu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 22.04.18 20:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jyri678
Tere, mul on tekkinud segadus kuna kuskilt kuulsin, et teatud aasta või teatud kilowattidega 2.5 v6 diisel ei ole hitler aga mõned on.

Loodetavasti tead ka tervet väljendit, millest see "hitler" lühendatud on. Hitler iseenesest oli ju täitsa vunts ja isänmaallinen mies.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 23.04.18 09:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
[
Ma olen neid mootoreid ikka väga palju näinud ja teinud, imelikul kombel on isegi väga rondi välimusega autodel nukkvõllid täiesti korras olnud,


Ma lihtsalt vaikselt lootsin, et nende "nukkade" all saavad kõik aru, et mõeldud on sellist asja:

https://www.upload.ee/thumb/8360126/s-l1600.jpg

Sest see oli ka see asi, mida tehas nägi ette, et tuleb teatud aja tagant vahetada. (Osad ei saanud nii aru, ok.)
Ja tehas kirjutas ka hoolduskuludesse selle sisse.
Lukkseppadele veelkord: nendel mootoritel on nukad, nookurid ja tõukurid hooldusosa nagu õlifilter ja pidurivedelik.
Kui see osa on korrapäraselt (240tkm) vahetamata, siis ta ei peagi töötama.
Lihtne.


Aga see on täiesti haige, et inimesed sõimavad teatud mootoreid teatud saksa juhtide nimedega.

Hitler, muideks, tahtis, et absoluutselt iga saksa töölkäiv mees

- teeniks nii palju, et peaks oma palgast üleval koduse naise ja kolm last. Naise kübarad ja laste huviringid olid must.
- omaks isiklikku autot (see oli see VW tollal)
- elaks oma perega eramajas
- veedaks 1 kuu aastast Itaalias vms kuurordis puhkusel, koos perega muidugi

Ja 30ndate lõpuks neil selline olukord oligi saavutatud ning riik oli ropprikas. Kui sõda poleks mitmel rindel alustanud, oleks tänaseni.

Kas meil, täna, 80 aastat hiljem, on selline olukord, et ka kõige lihtsamat tööd tegev mees teenib 5000€/kuus ?
Vist päris mitte. Ansip vist midagi lollakat kraaksus.
Aga neil oli. Reaalselt oli euroopa rikkaim riik.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 23.04.18 15:27 Tsiteeri


Ma polnud lihtsalt nõus väitega, et need hitlerid on väikese sissetulekuga inimeste käes ja seoses sellega 95 protsenti kulunud nukajooksuga. Samamoodi sõidab ringi suurel hulgal kolisevate kettidega või tuksis pihustitega uuemaid A6-si, ennem jõuavad need vaesed uue nukajooksu osta oma hitlerile kui mõni C6 omanik uued pihustid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spetsialist
huviline



Registreerunud 01.10.10
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5

postitati 19.05.18 22:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jyri678
Tere, mul on tekkinud segadus kuna kuskilt kuulsin, et teatud aasta või teatud kilowattidega 2.5 v6 diisel ei ole hitler aga mõned on. Kas see vastab tõele, et mingid mootorid olid saanud uuendust nukkade poole pealt? Kui nii on kas keegi saaks teha listi v6 diislitest, et millised lãhevad "hitlerite" alla ja millised mitte? Kui üldse see jutt tõele vastab.
Ette tãnades.


120 KW üks paremaid mootoreid, teed õigel ajal hooldused ja kõik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 19.05.18 22:49 Tsiteeri


Laias laastus on kõik diislid Hitlerid. IMHO.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 20.05.18 06:17 Tsiteeri


Paljud autod, kaasa arvatud need "hitlerid" on kehvas seisus, sest:
1. Üritatakse ise remontida, kuigi pole oskusi ega õigeid tööriistu.
2. Ei remondita ega hooldata üldse, lihtsalt sõidetaks kuni liigub.
Sellel nädalal nägin näiteks päris mitut hitlerit, millel jahutusvedelik jooksis välja, sest pikka aega lekkinud mootoriõli on voolikud ära söönud. See on küll puhtalt omaniku süü, et korda ei lase teha õigel ajal. Pole sellist asja, et vana auto ja normaalne kui lekib, auto vanusega pole siin midagi pistmist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 01.10.18 15:44 Tsiteeri


Kas võhikul on kuidagi võimalik aru saada, mis kaaned mootoril peal on? Tehasest tuli AKE mootoriga, aga väidetavalt on kaaned BAU omade vastu vahetatud. Soov on nimelt kaaned vahetada, kuna pihustite vahelt lekib õli. Seal ka silikooniga mõnusalt mässatud - remondikoht soovitas uusi kaani, kuna nad hetkel pealoleva "käkiga" tegeleda ei tahaks. Käis mõte läbi, et ostaks kasutatud kuid korralikud kaaned. Kuid selleks oleks vaja aru saada, mis tüübi kaaned hetkel peal.

Hannes


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 01.10.18 15:53 Tsiteeri


Kui jutt käib klapikambrikaantest, siis kas seal on üldse mingit vahet, või on AKE ka BAU erinevad koodi järgi?
Ja need pihustite ümbrused saab edukalt silikooniga pidama ja nii, et isegi näha ei jää midagi, tuleb lihtsalt natule vaeva näha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 70.3% - SQL: 29.7%]