Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Rain573

 postitati 20.03.18 19:23
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Ulme või mitte, aga b-osa ei toimi. Täna hakkan ühel b-osa originaali vastu vahetama.


Mul komplekt hiinakaid olemas. Lasen ikka pealekruttida need :) . See vahetus pole raske töö ka, et peaks põdema sellepärast. Kui ei toimi siis tuleb mingi muu lahendus leida :)


Miks need hiinakad siis müügis on?


Need on müügis sellepärast, et seisavad riiulis lihtsalt. Hetkel on mootor maas aga paar juppi veel puudu, et remont alata võiks. Panin need müüki sest mõtlesin, et kui kellegil kiirelt vaja neid, siis saan kohe anda ja endale uued tellida. Ma katsetan need huvipärast juba ära ja kui ei toimi siis panen originaalid. Said vastuse v?
mkb

 postitati 20.03.18 19:10
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Ulme või mitte, aga b-osa ei toimi. Täna hakkan ühel b-osa originaali vastu vahetama.


Mul komplekt hiinakaid olemas. Lasen ikka pealekruttida need :) . See vahetus pole raske töö ka, et peaks põdema sellepärast. Kui ei toimi siis tuleb mingi muu lahendus leida :)


Miks need hiinakad siis müügis on?
raul55

 postitati 20.03.18 18:56
Endal sai ka rihma paika pandud rakisega ja vända lukuga, ei saanud. Keegi oli enne mind nuka otsad ära rikkunud. Rakisega paika pannes ei läinud nukkade peal olevad märgid kokku. Sai siis pandud nukkade järgi paika ja misfire probleemid kadunud, ajastus paigas.
Chalva

 postitati 20.03.18 16:34
Ega kui b-osa väga ei toimi, siis ei ole mõtet tõesti hakata sellega vaevama ennast ja pärast näiteks veel suuremaid kulutusi kaela tooma endale, lihtsalt uuringi, et kas kellegil on selle juures b-osaga kogemusi juba olnud, et endale võimalike valiku variante vaadata.
Esindus pakkus kogu krempli juppide eest ca 650€, ketipinguti, kett, klapikambrikaane tihendi komplekt ja veel mingi polt.
Uurides edasi mõnest kohast üksikuna jah ketipinguti üksinda juba 650€ ning ka leidus 200€ ja 150€ variante, ning ka terve vajalik komplekt vahetuseks 115€.
Eks tuleb kaaluda endale parim lahendus ja mõtteainet on.

Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: Chalva
pärast termostaadi vahetust lõi mootoritule läikima


Kas see on võimalik, et kui hammasrihm korra maha käib, siis TÄPSELT samal hetkel katkeb ära sinnamaani töötanud ketipinguti?
Või hakkas ta mingi aeg hiljem vilgutama?

.


Peale termostaadi vahetust, ma sõitsin Tartust lõunakeskuseni ära, käisin õgimas seal ning uuesti autosse istudes ja mootori käivitades lõi põlema, nii et momentaarselt ei olnud aga mitte ka kõige rohkem tund aega pärast vahetust, ma veel läksin sinna samal päeval tagasi, nad annulleerisid tule ära, aga pärast 30km sõitu tõmbas ikka tule põlema.
Esindusest kinnitati, et rihma ajastus korras. Võimalik, et halb juhus lihtsalt.
Rain573

 postitati 20.03.18 11:58
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Ulme või mitte, aga b-osa ei toimi. Täna hakkan ühel b-osa originaali vastu vahetama.


Mul komplekt hiinakaid olemas. Lasen ikka pealekruttida need :) . See vahetus pole raske töö ka, et peaks põdema sellepärast. Kui ei toimi siis tuleb mingi muu lahendus leida :)
Rix

 postitati 20.03.18 11:25
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Originaali hind on veits ulme :)


Ei tea, kas sealt ei kannata osta? RONAX
Pea 200€ kokkuhoidu võrreldes Revali/Forssiga.
stihl

 postitati 20.03.18 10:30
Tsitaat:
Algselt postitas: Chalva
pärast termostaadi vahetust lõi mootoritule läikima


Kas see on võimalik, et kui hammasrihm korra maha käib, siis TÄPSELT samal hetkel katkeb ära sinnamaani töötanud ketipinguti?
Või hakkas ta mingi aeg hiljem vilgutama?

.
sir-mac

 postitati 20.03.18 08:34
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Ulme või mitte, aga b-osa ei toimi. Täna hakkan ühel b-osa originaali vastu vahetama.


Kui Chalval on soovi maksta tööraha igaks juhuks kaks korda, siis kindlasti B-osa. Muidu aga A-osa.
andrec

 postitati 20.03.18 08:12
Ulme või mitte, aga b-osa ei toimi. Täna hakkan ühel b-osa originaali vastu vahetama.
Rain573

 postitati 20.03.18 07:48
Originaali hind on veits ulme :)
mulk

 postitati 20.03.18 05:05
Kasuta otsingut, need asjad on juba käsitletud ja ikka aeg-ajalt tuleb keegi sama teemaga uuesti uut teemat alustades.
Chalva

 postitati 19.03.18 20:48
Aitäh teile vastuse eest!
Ootan veel arvamusi, kui kellegil on midagi veel pakkuda.
andrec

 postitati 19.03.18 20:44
No, siis ikka originaal. V8 puhul pole ühtegi normaalset B-osa kohanud. Kas lekivad kohe õli või siis on ajastus ikka paigast ära.
Chalva

 postitati 19.03.18 20:41
Rihma ajastus ja kõik oli tipp-topp, seda esindus ka kontrollis.
Esindusest selguski selle põhjal diagnoosimises, et vasakul poolel ketipinguti defektne.
andrec

 postitati 19.03.18 20:30
Kas seal eelmises töökojas pandi rihm õigesti paika ikka?
Chalva

 postitati 19.03.18 20:23
Tervist!

Küsiks infot!
Tegemist 2001a. Audi A8 3.7 V8 Quattro 191kw, pärast termostaadi vahetust lõi mootoritule läikima ning viies tagasi samasse töökotta vahetati veel pingutusrull, hammasrihm ja vändasimmer ära, aga tulemus null, ikka säras. Käisin nüüd 12.03 Tartu Audi esinduses ja selgus, et vasakpoolne nukkvõlli ketipinguti defektne ning vajaks vahetust. Küsimus seisneb selles, et kas tasub mõelda B- varuosa peale või peaks ikkagi A- varuosa soetama mis esindus pakkus.

Ette tänades,
Chalva

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.7% - SQL: 46.3%]