Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Unisol58

 postitati 18.01.18 20:21
Padjad lõpuks uute orginaalidega vahetatud ja enam ei saa aru kas mootor käib või mitte. Suured tänud kõigile!
prj

 postitati 07.12.17 09:51
Softi number on sul 4F9910402A, versioon on 0080, mis on viimane saadaval olev versioon sellele softinumbrile.
Ehk siis uuendada arvutiga ei ole seal midagi, see on juba varem ära tehtud, mida näitab ka 2/2 flash counter.
Unisol58

 postitati 06.12.17 12:53
Autohospidalis kontrollis käidud ja padjad on vaja välja vahetada. Eks näha ole pärast vahetust kas vibratsioon kaob ära või mitte - loodetavasti kaob!
Unisol58

 postitati 02.12.17 17:58
Tsitaat:
Algselt postitas: prj

Softiuuenduse saadavust, saan kontrollida, vaja oleks kuvatõmmist VCDS-st Engine moodulis, et näeks tarkvara numbrit ja versiooni.



Engine moodul ja Advanced ID (peaks vist olema õige asi?)


https://i.imgur.com/XlLIDum.png
prj

 postitati 01.12.17 20:50
Taustainfoks ka, olen mitmel autol neid patju vahetanud, kaasa arvatud enda omal, ilma igasuguste veakoodideta.
Lihtsalt vibra oli autos. Ei olnud pöörete tõmblemist (kui on pöörete tõmblemine, siis viga tuleks otsida mootorist).
Eriti oli hull vibra 50-60C juures.

Peale patjade vahetust oli vahe nii drastiline, et kui enne istusid vibraatori otsas, siis pärast ei saa arugi, et mootor käib.
Lihtsalt aja jooksul kuumatsüklitega kaotab padi omadused ning ei summuta enam vibratsiooni, vaid annab selle tuimalt keresse edasi. Ei pea mingeid vigu sees olema, sest elektroonika võib vabalt veel töötada, aga padi ise võib kasvõi ribadeks olla.
Tegelikult kui juba mootoripatjadega selline probleem on, siis hea mõte on kogu jõuülekande laagerdus ära vahetada. S.t. mootori, kasti ja difri padjad. Seal ei pea mingisuguseid lõtke sees olema, aga kui nad on aja jooksul jäigaks muutunud, siis eeldusel, et muud sõlmed autol korras on, sõidad peale vahetust nagu uue autoga - müra ja vibratsioon kaob ära, mis muidu kõik keresse ja salongi edasi kandub.

Keegi kirjutas "pihusti tarkvara uuendusest". Kulla inimesed, pihustitel ei ole mingit tarkvara sees. Tavaline klapp - annad voolu peale läheb lahti, võtad voolu ära, läheb kinni.
Uuendus kehtib mootoriaju kohta. Tegelikult ilmselt pihustite endiga ei ole asi eriti seotudki - viga on balansseerimise algoritmis.
Aju mõõdab jõutakti vältel tekkivat väntvõlli kiirendust ning üritab kütusekogusega mängides silindrite vahel kõikide silindrite kiirendused ühtlustada.
Kui selle algoritmi kalibreeringus on viga sees - kiirenduse mõõtmise aken vale (teise silindri kiirendus jookseb osaliselt sisse või on nihkes süütenurga suhtes) või näiteks piirmäärad on valesti pandud, siis läheb silindrite balansserimise algoritm "lolliks", keerab valele silindrile kütust juurde/maha, sellest tekib veel suurem erinevus, keerab veel valet silindrit ja veel ning mootor hakkab lonkama.
Ehk siis, kui mingisugune tarkvarauuendus asja parandab, siis tehakse lihtsalt see algoritm korda.

Pihustite endi juhtimine on väga lihtne - võetakse tabelist kütusekogusele ja latirõhule vastav pihustamise aeg, liidetakse/lahutatakse otsa pihusti IMA koodist saadud andmed konkreetse rõhuvahemiku jaoks ning samuti liidetakse/lahutatakse silindrite balanseeringu algoritmist saadav kütusekogus. Seal ei saa eriti midagi valesti olla.

Softiuuenduse saadavust, saan kontrollida, vaja oleks kuvatõmmist VCDS-st Engine moodulis, et näeks tarkvara numbrit ja versiooni.

Tsitaat:
Algselt postitas: tobler1
Proovi MAF (õhukulu lugeja) pistik lahti tõmmata ja vaata kas mootor jookseb sujuvamalt.
Kui MAFi lahti ühendada siis EGR ei toimi ja on võimalik sarnaseid probleeme diagnoosida.

See muide ei toimi absoluutselt kõikide ajude puhul. Osadel ajudel on modelleeritud õhukogus ning olemas õhulugeja avarii jaoks eraldi fix suurusega tabel.
Kui tahta testida, kas viga EGR-s, võiks ikka EGR-il klapil vaakumi küljest tõmmata või pistik tagant ning nii ringi sõita mõnda aega. 176kw mootor selle peale avariisse ei lähe, ainult mootoritule lööb põlema.

Tsitaat:
Algselt postitas: tobler1
"Auto on loopinud eelnevalt MIL põlema veaga EGR insufficient flow,"

Vaevalt viga mootoripatjadest või pihustitest otsima peab.

Ka see väide on väga julge. Antud viga tähendab valdaval enamusel 176kw mootoritest EGR vahejahuti ummistumist, mis esineb igal teisel autol teatud läbisõitude juures. Ei saa see põhjustada mingit pöörete tõmblemist ega midagi muud, sest ummistus on konstantne, ta ei ole ühel hetkel suurem/teisel väiksem.
Ka on 176kw mootoril EGR-il positsiooniandur, ehk siis kui klapp ise kinni kiiluks, tuleks teine veakood. Suure tõenäosusega ei ole EGR antud asjaga seotud, vaid pigem ikkagi on probleem mujal. Eeltoodud softi defekt või näiteks tõmbab kuskilt õhku vahele või latirõhu klapi probleemid.
mkb

 postitati 01.12.17 15:38
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661


Ok, annan alla ja teinekord ei kirjuta oma kogemustest.
Selgitan aga üle, oli veakood ja vahetasin ära. Peale seda kadus veakood, muud ei muutunud midagi. Mingit reaalsest muutusest pole juttugi olnud.


Minu viga on see, et kirjutasin "reaalsest muutusest", mida võib mitmeti tõlgendada. Oleks pidanud kirjutama "reaalse muutuse puudumisest".

Ja lõpetuseks:
Tsitaat:
Algselt postitas: prj Nende patjade "läbi" või "mitte läbi" diagnoosimine arvutiga on lauslollus.

Leopold661

 postitati 01.12.17 15:06
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Aga mina rääkisin näitest kui oli viga olemas ja sai see vahetatud uue vastu. Peale seda viga kadunud.


Ühes postituses räägid reaalsest muutusest ja teises veakoodist.
Esialgne postitus:


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Lihtsalt infoks, minu autol olid mootoripadjad läbi(küll oli 165kw mootor) ja see näitas ka veakoodi ilusti. Vahetasin ära ja mina küll aru ei saanud, et midagi muutus.


Ja prj selgitust:

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Veakoodi näitab vaakumjuhtimine, aga see ei ütle mootoripatjade kohta mitte midagi. Kui vaakumjuhtimine katki on, siis padi ei saa jäikust muuta, aga see ei tähenda, et see padi läbi/oma omadused kaotanud on.


Ok, annan alla ja teinekord ei kirjuta oma kogemustest.
Selgitan aga üle, oli veakood ja vahetasin ära. Peale seda kadus veakood, muud ei muutunud midagi. Mingit reaalsest muutusest pole juttugi olnud.

mkb

 postitati 01.12.17 14:57
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Aga mina rääkisin näitest kui oli viga olemas ja sai see vahetatud uue vastu. Peale seda viga kadunud.


Ühes postituses räägid reaalsest muutusest ja teises veakoodist.
Esialgne postitus:


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Lihtsalt infoks, minu autol olid mootoripadjad läbi(küll oli 165kw mootor) ja see näitas ka veakoodi ilusti. Vahetasin ära ja mina küll aru ei saanud, et midagi muutus.


Ja prj selgitust:

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Veakoodi näitab vaakumjuhtimine, aga see ei ütle mootoripatjade kohta mitte midagi. Kui vaakumjuhtimine katki on, siis padi ei saa jäikust muuta, aga see ei tähenda, et see padi läbi/oma omadused kaotanud on.

Leopold661

 postitati 01.12.17 13:23
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Padi võib olla ribadeks, kuid veakoodi pole, väristab hullult. Samas võib olla padja viga sees, kuid padi käitub nagu uus, keegi ei saa arugi. Ideaalis on korras nii padi ise kui el. osa seal sees. Kehtib siis el. padja kohta. Prj räägib õigust.

Mingi kolmas variant annab alati olla ju? Aga mina rääkisin näitest kui oli viga olemas ja sai see vahetatud uue vastu. Peale seda viga kadunud.
Jann

 postitati 01.12.17 13:14
Padi võib olla ribadeks, kuid veakoodi pole, väristab hullult. Samas võib olla padja viga sees, kuid padi käitub nagu uus, keegi ei saa arugi. Ideaalis on korras nii padi ise kui el. osa seal sees. Kehtib siis el. padja kohta. Prj räägib õigust.
Leopold661

 postitati 01.12.17 13:02
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Lihtsalt infoks, minu autol olid mootoripadjad läbi(küll oli 165kw mootor) ja see näitas ka veakoodi ilusti. Vahetasin ära ja mina küll aru ei saanud, et midagi muutus.
Mingeid värinaid vms asju polnud ka katkise padjaga.


Mootoripadjad ei näita mingeid veakoode kui on läbi või mitte.
Veakoodi näitab vaakumjuhtimine, aga see ei ütle mootoripatjade kohta mitte midagi. Kui vaakumjuhtimine katki on, siis padi ei saa jäikust muuta, aga see ei tähenda, et see padi läbi/oma omadused kaotanud on. Muidugi kuna seda solenoidi eraldi vahetada ei saa, tuleb terve padi vahetada.
Samuti vastupidi, juhtimine võib töötada, aga padi võib täiesti läbi olla ning keres võib tugev vibra sees olla. Nende patjade "läbi" või "mitte läbi" diagnoosimine arvutiga on lauslollus.

Lähed töökotta, pannakse arvuti järgi ja näitab padja viga. Ära kustutada ei saa, mismoodi sellele siis reageerida?
Sinu enda sõnad ju lähevad vastuollu oma jutuga, kui vaakum on katki siis ju padi ei tööta nii nagu peab(ei muuda jäikust vms).
prj

 postitati 01.12.17 09:47
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Lihtsalt infoks, minu autol olid mootoripadjad läbi(küll oli 165kw mootor) ja see näitas ka veakoodi ilusti. Vahetasin ära ja mina küll aru ei saanud, et midagi muutus.
Mingeid värinaid vms asju polnud ka katkise padjaga.


Mootoripadjad ei näita mingeid veakoode kui on läbi või mitte.
Veakoodi näitab vaakumjuhtimine, aga see ei ütle mootoripatjade kohta mitte midagi. Kui vaakumjuhtimine katki on, siis padi ei saa jäikust muuta, aga see ei tähenda, et see padi läbi/oma omadused kaotanud on. Muidugi kuna seda solenoidi eraldi vahetada ei saa, tuleb terve padi vahetada.
Samuti vastupidi, juhtimine võib töötada, aga padi võib täiesti läbi olla ning keres võib tugev vibra sees olla. Nende patjade "läbi" või "mitte läbi" diagnoosimine arvutiga on lauslollus.
Unisol58

 postitati 30.11.17 19:40
Tsitaat:
Algselt postitas: tobler1
Proovi MAF (õhukulu lugeja) pistik lahti tõmmata ja vaata kas mootor jookseb sujuvamalt.
Kui MAFi lahti ühendada siis EGR ei toimi ja on võimalik sarnaseid probleeme diagnoosida.


Võtsin pistiku küljest ja väristas täpselt samamoodi
Leopold661

 postitati 30.11.17 15:49
Lihtsalt infoks, minu autol olid mootoripadjad läbi(küll oli 165kw mootor) ja see näitas ka veakoodi ilusti. Vahetasin ära ja mina küll aru ei saanud, et midagi muutus.
Mingeid värinaid vms asju polnud ka katkise padjaga.
tobler1

 postitati 30.11.17 15:19
"Auto on loopinud eelnevalt MIL põlema veaga EGR insufficient flow,"

Vaevalt viga mootoripatjadest või pihustitest otsima peab.

Proovi MAF (õhukulu lugeja) pistik lahti tõmmata ja vaata kas mootor jookseb sujuvamalt.
Kui MAFi lahti ühendada siis EGR ei toimi ja on võimalik sarnaseid probleeme diagnoosida.
Unisol58

 postitati 30.11.17 11:43
Pöörete kõikumist pole tähendanud, kuid lasen uurida pihustite tarkvara uuendamise võimalust. Hetkel ootan Autohospidal vastust kunas diagnosti saan viia masina.
TarmoL

 postitati 30.11.17 10:26
Janni poolt kirjeldatud probleem oli siis täpsemalt mul....

Peamiselt oli antud rappumist ja värinat tunda kohapeal seistes, käigukast "P" asendis, kuid julmalt loopis ka näiteks foori taga, "D" asendis seistes...
Aitas tõesti pihustite softi update, maksis see 2017 aasta suvel veel 40 eurot- usun, et pole vahepeal hinnakiri neil väga muutnud.

Panen siia ka video, mis tookord sai kiirelt rappumise momendil telefoniga filmitud, kus näha, kuidas auto rapub ning pöörded kõiguvad. //https://www.youtube.com/watch?v=NB-VRLu-uOY
Jann

 postitati 30.11.17 09:27
Üks lahendus ühest teisest foorumi analoogsest teemast;

"Endal oli ca pool aastat sarnane probleem. Kas tunda oli nö üle kere värinad ja pöörded ka kõikusid?

Endal lasin teha Flameko OÜ's pihustite softi update ja viga kadus. Maksis 40 eurot"
Unisol58

 postitati 30.11.17 08:50
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Oleneb muidugi mis tüüpi vibra on.


Vibreerib/väristab auto kohapeal seistes ainult sooja mootoriga. Kui käik sisse panna, siis vibratsioon võimeneb. Külma mootoriga värinad puuduvad.
prj

 postitati 30.11.17 07:44
Autohospidal Tartus. Saavad muude asjadega ka aidata.

Muide, üsna suur tõenäosus on, et probleem pole mitte EGR-ga, vaid mootoripatjadega. Oleneb muidugi mis tüüpi vibra on.
Unisol58

 postitati 29.11.17 17:47
Oskab keegi soovitada Tartus garage55 või mõnda teist töökoda?
pwrdquattro

 postitati 28.11.17 20:02
EGR klapp jamab arvatavasti. Käi kuskil diagnostis, kõige mõistlikum pimedaks teha ja välja progeda nagu nii kunagi tekiks sellega veel probleeme.
Unisol58

 postitati 28.11.17 15:56
Ideid?
Unisol58

 postitati 23.11.17 17:36
Tervist,

Probleem selline, et soojalt hakkab mootor kere väristama. Külma mootoriga probleemi ei esine, kuid kohe kui temp. näidik jõuab ~80-90 kraadi juurde käib mootorist võpatus läbi ja hakkab väristama. Auto on loopinud eelnevalt MIL põlema veaga EGR insufficient flow, kuid see kustus ise ära ja ~1.5 kuud pole põlema läinud tuli.
On selline probleem seotud EGR'iga või peaks mujalt viga otsima hakkama?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 76.5% - SQL: 23.5%]