Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Quttrol jõnks pidurdades.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] 0.35 bari adaptsioonirõhku on muide olematu kogus, arvestades, et näiteks põhjagaasiga üles lülitustel on rõhk 5-6 bari ning osagaasil 2-3 bari. Juhtajudes ei ole mingeid eraldi "adaptsiooni protseduure" või "eraldi algoritme", seal manualis kirjeldatut jälgides saab lihtsalt võimalikult paljudes olukordades käiguvahetusi lasta teha kastil, muud midagi. Täpselt samahästi "õpib" tavalise sõiduga, lihtsalt kui klient võtab auto nii, et pole seda tsüklit läbi tehtud, siis esimesed paar käiguvahetust mõnes "uues re˛iimis" ei pruugi väga meeldivad olla, kuna kast ei ole nendes punktides veel ühtegi lülitust teinud ning kulunud kastiga läheb paar tükki aia taha. Kui aga protseduur on läbitud, siis saab esimeste "mitte väga mõnusate" adaptsioonide feelingu kätte diagnostik ning klient ei pea seda kogema. Mis puutub arvutiga parandamisse - esialgu võib efekti anda, aga kui ta on kunagi selliste väärtusteni jõudnud, siis aega mööda jõuab nende väärtusteni reeglina tagasi. Võtab lihtsalt mõned päevad/nädalad aega. Mis puutub automarkidesse, siis erinevatel markidel/tarkvarades on erinevad adaptsioonid sisse lülitatud, seega protseduur, et võimalikult palju punkte läbi käia on erinev. Samuti on adaptsioonivahemikud erinevad määratud. VAG-l on osad terved suured adaptsioonimoodulid välja lükatud, mis näiteks BMW-l aktiivsed on. Ütleme nii, et kui softi sisse ka näed, mitte ei tegele "musta kastiga", on väga paljud asjad selgemad. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Quttrol jõnks pidurdades.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
30.1%
- SQL:
69.9%
]