Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Quttrol jõnks pidurdades.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Vähemalt VAG-i ZF6HP softis ei ole mingit spets funktsionaalsust, et peale reset-i midagi kiiremini toimuks. Täpselt samamoodi, lihtsalt alustab tehase algväärtusest, mitte eelneva tsükli salvestatud väärtustest. Kui nüüd midagi oluliselt muutus, siis muidugi on parem nullist alustada, sest ei ole vaja ühest äärmusest teise minna, mis võtab märksa kauem aega. Samas, kui asi väga mööda on, siis adapteerub nagunii kiiremini, iga kord nihutades max väärtuse võrra, kuni asi hakkab lähedale õigele jõudma... Ma ei tea, kust need 1000km asjad tulevad, aga käigukasti tarkvaras sellist funktsionaalsust näha pole. Kasti tarkvara versioonide erinevuste vahe on 99% juhtudest minimaalne. Mõni bugi ära parandatud, reeglina muudetud 1-2 mappi ainult. Vahel on ka suuremaid erinevusi, aga mingeid kapitaalseid muutusi pole kunagi näinud. Ainus erand ehk, kui on õli viskoossust muudetud, siis on sisuliselt kõik käiguvahetusrõhud üle käidud. Samas, erinevused on adaptsiooni piires - ehk siis korras kast toimetab vana softiga ka mingi aja pärast, aga ei ole päris õige nii käituda. Üldse igasugustest adaptsioonidest jahutakse väga palju ülevaadet omamata, mida need reaalselt teevad. Oskan enda kogemusest öelda, et isegi kui softist kõik adaptsioonivõimalused maha keerata, siis toimib korras vähesõitnud kast ideaalselt tehase algseadega. Adaptsioon on kulumise kompenseerimiseks, muud midagi. Teema juurde tagasi tulles - kui viga on erineva temperatuuriga võib proovida õli vahetada. Õli võiks muidugi ZF-i poolt ette antud välba tagant vahetada, mitte siis, kui kast laiali, aga kasutatud autot ostes ei saa sellega sageli suurt midagi teha... Õli vahetus välistab selle, et õli 200 000 sõitnud ning ka selle, et enne ei olnud kastiõli tase normis. Kui see ei aita, siis remont. Arvutiga neid kaste tavaliselt ei ravi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Quttrol jõnks pidurdades.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.9%
- SQL:
67.1%
]