Teema ülevaade |
Rain573
|
postitati 15.11.17 20:00 |
Ulme jutt siin, selle nn lukustamisega ei lasta padjast lihtsalt õhku välja kui auto ülesõstetakse.
|
teet82
|
postitati 15.11.17 19:34 |
Ma oma rumala peaga mõtleks, et see padi venib samamoodi pikaks lukus või lukustamata vedrustusega, sest asi sõltub ju ainult rõhust padjas sees. Või
siis hakatakse lukustamisel õhku järjest välja laskma padjast, et ratas koopas püsiks?
|
TiitR2
|
postitati 15.11.17 19:01 |
Usun ka, et vag-com-iga saab asi korda. Ma jätsin oma eelmise auto, Phaetoni remondifirmasse teatud asjade tarvis, kuid neil tekkis järsku ilge soov
see üles tõsta ja loomulikult ei teatud patjade lukustamisest midagi. Hiljem olid ka esitulede kalibreerimine vajalik, kuna kogu elu käib seal
kõrgusanduritega, mis patjade väljavenitamisega paigast läksid. Tegin vag-comiga ära.
|
andrec
|
postitati 15.11.17 15:27 |
Kõik tänapäevased töökojad teevad.
Või ka eraisikud kellel kaabel ja mõõdulint olemas.
|
ilman
|
postitati 15.11.17 15:23 |
2004.a Allroad C5 kere
Peale rehvivahetust õhkvedrustus vajab kalibreerimist (mina ei teadnud et vaja sisselülitada "jacking mode" ehk service ) Armatuuris kollane
märgutuli vahelt põleb , vahelt mitte. Ja esiots kõrgem kui tagaots.
Kus kohas teha saab ? Kes sellega tegeleb ?
|
|