Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Õhkvedrustuse kalibreerimine, C5 kere (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2237)
ilman
huviline



Registreerunud 11.02.08
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.17 14:23 Tsiteeri
Õhkvedrustuse kalibreerimine, C5 kere



2004.a Allroad C5 kere
Peale rehvivahetust õhkvedrustus vajab kalibreerimist (mina ei teadnud et vaja sisselülitada "jacking mode" ehk service ) Armatuuris kollane märgutuli vahelt põleb , vahelt mitte. Ja esiots kõrgem kui tagaots.
Kus kohas teha saab ? Kes sellega tegeleb ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 15.11.17 14:27 Tsiteeri


Kõik tänapäevased töökojad teevad.
Või ka eraisikud kellel kaabel ja mõõdulint olemas.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 15.11.17 18:01 Tsiteeri


Usun ka, et vag-com-iga saab asi korda. Ma jätsin oma eelmise auto, Phaetoni remondifirmasse teatud asjade tarvis, kuid neil tekkis järsku ilge soov see üles tõsta ja loomulikult ei teatud patjade lukustamisest midagi. Hiljem olid ka esitulede kalibreerimine vajalik, kuna kogu elu käib seal kõrgusanduritega, mis patjade väljavenitamisega paigast läksid. Tegin vag-comiga ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 15.11.17 18:34 Tsiteeri


Ma oma rumala peaga mõtleks, et see padi venib samamoodi pikaks lukus või lukustamata vedrustusega, sest asi sõltub ju ainult rõhust padjas sees. Või siis hakatakse lukustamisel õhku järjest välja laskma padjast, et ratas koopas püsiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 15.11.17 19:00 Tsiteeri


Ulme jutt siin, selle nn lukustamisega ei lasta padjast lihtsalt õhku välja kui auto ülesõstetakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.9% - SQL: 68.1%]