Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
HK89

 postitati 12.11.17 20:17
Ei taha nüüd kellelgi und ära ajada...aga "lahedaid" näiteid sellest, mis 1.8T puhul õlirõhu ära võtavad.

Leebemad variandid:

https://www.youtube.com/watch?v=qy_XDMT0RUo

https://www.youtube.com/watch?v=thKNtTbH77Q

Rängem variant:
https://www.youtube.com/watch?v=Xbc6khQ18i8


Ja siin seletatakse, miks õlirõhk kaob mootori kulumisega:
https://www.youtube.com/watch?v=8f2fcbTh5yw

PS. Nagu eelpoolkõneleja mainis, ei pea mootori "kohvi" olemine tähendama, et üldse enam edasi ei käiks. Esimene asi sel mootoril on siiski õlirõhu mõõtmine, seejärel õlivõtturi kontroll. Kui sondi leiad, ei pea isegi esimese hooga karterit alt ära võtma - ajad kaamera õlipunni august sisse.
laurz

 postitati 12.11.17 19:59
1 bar on sellel mootoril normaalne röhk tühikäigul . Üle 2000rpm-i peab kuskil 3bar-i olema.Kett hääl on sellest et pole ölisurvet:D
Liivo

 postitati 12.11.17 19:35
Tsitaat:
Algselt postitas: 2nni
Tsitaat:
Algselt postitas: HK89
Kõigepealt karter alt ära ja õlivõttur üle vaadata. Kipub neil mootoritel umbe minema. Oleks ilmselt kõige positiivsem stsenaarium. Alati on muidugi variant, et survet pole, kuna mootor on nii kohvi. :D


vaevalt ta kohvi on, jõudu tundub nagu olevat


Jõud tuleb turbost.

Vaata kepsu saaled üle ,kui õlisurve madalatel pööretel madal on. Tühikäigul peaks seal ikka 2 olema surve +- oleneb mudelil.
2nni

 postitati 12.11.17 17:37
Tsitaat:
Algselt postitas: HK89
Kõigepealt karter alt ära ja õlivõttur üle vaadata. Kipub neil mootoritel umbe minema. Oleks ilmselt kõige positiivsem stsenaarium. Alati on muidugi variant, et survet pole, kuna mootor on nii kohvi. :D


vaevalt ta kohvi on, jõudu tundub nagu olevat
HK89

 postitati 12.11.17 16:46
Kõigepealt karter alt ära ja õlivõttur üle vaadata. Kipub neil mootoritel umbe minema. Oleks ilmselt kõige positiivsem stsenaarium. Alati on muidugi variant, et survet pole, kuna mootor on nii kohvi. :D
ragenor

 postitati 12.11.17 15:59
Kui pööret tahab saada, siis on õli surve kadunud. Õlipump neil probleemne.
2nni

 postitati 12.11.17 14:30
probleem siis selline: külma mootoriga pole mitte midagi viga aga kui soojaks läheb siis hakkab hammasrihma katte tagant kuskilt leekima ja kuskil 3000rpmi juures hakkab ka kett häält tegema, õlituld hakkab ka näitama kui pöörded on kuskil tühikäigu ja 2600rpmi vahel, mida pikemat otsa sõita seda rohkem hakkab pöördeid nõudma et tuli ära kustuks.

Küsimus siis selline, et kas tuleks hakata teise mootori poole vaatama või siis oskab keegi nõu anda et mida teha?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 41.8% - SQL: 58.2%]