Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 1,8 turbo 110kw AEB õlisurve probleem. (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1755)
2nni
huviline



Registreerunud 16.03.07
Asukoht: Nõo
Kasutaja on eemal


postitati 12.11.17 14:30 Tsiteeri
1,8 turbo 110kw AEB õlisurve probleem.



probleem siis selline: külma mootoriga pole mitte midagi viga aga kui soojaks läheb siis hakkab hammasrihma katte tagant kuskilt leekima ja kuskil 3000rpmi juures hakkab ka kett häält tegema, õlituld hakkab ka näitama kui pöörded on kuskil tühikäigu ja 2600rpmi vahel, mida pikemat otsa sõita seda rohkem hakkab pöördeid nõudma et tuli ära kustuks.

Küsimus siis selline, et kas tuleks hakata teise mootori poole vaatama või siis oskab keegi nõu anda et mida teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 12.11.17 15:59 Tsiteeri


Kui pööret tahab saada, siis on õli surve kadunud. Õlipump neil probleemne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 12.11.17 16:46 Tsiteeri


Kõigepealt karter alt ära ja õlivõttur üle vaadata. Kipub neil mootoritel umbe minema. Oleks ilmselt kõige positiivsem stsenaarium. Alati on muidugi variant, et survet pole, kuna mootor on nii kohvi. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
2nni
huviline



Registreerunud 16.03.07
Asukoht: Nõo
Kasutaja on eemal


postitati 12.11.17 17:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HK89
Kõigepealt karter alt ära ja õlivõttur üle vaadata. Kipub neil mootoritel umbe minema. Oleks ilmselt kõige positiivsem stsenaarium. Alati on muidugi variant, et survet pole, kuna mootor on nii kohvi. :D


vaevalt ta kohvi on, jõudu tundub nagu olevat


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Liivo
huviline



Registreerunud 22.03.17
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7

postitati 12.11.17 19:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 2nni
Tsitaat:
Algselt postitas: HK89
Kõigepealt karter alt ära ja õlivõttur üle vaadata. Kipub neil mootoritel umbe minema. Oleks ilmselt kõige positiivsem stsenaarium. Alati on muidugi variant, et survet pole, kuna mootor on nii kohvi. :D


vaevalt ta kohvi on, jõudu tundub nagu olevat


Jõud tuleb turbost.

Vaata kepsu saaled üle ,kui õlisurve madalatel pööretel madal on. Tühikäigul peaks seal ikka 2 olema surve +- oleneb mudelil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 12.11.17 19:59 Tsiteeri


1 bar on sellel mootoril normaalne röhk tühikäigul . Üle 2000rpm-i peab kuskil 3bar-i olema.Kett hääl on sellest et pole ölisurvet:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 12.11.17 20:17 Tsiteeri


Ei taha nüüd kellelgi und ära ajada...aga "lahedaid" näiteid sellest, mis 1.8T puhul õlirõhu ära võtavad.

Leebemad variandid:

https://www.youtube.com/watch?v=qy_XDMT0RUo

https://www.youtube.com/watch?v=thKNtTbH77Q

Rängem variant:
https://www.youtube.com/watch?v=Xbc6khQ18i8


Ja siin seletatakse, miks õlirõhk kaob mootori kulumisega:
https://www.youtube.com/watch?v=8f2fcbTh5yw

PS. Nagu eelpoolkõneleja mainis, ei pea mootori "kohvi" olemine tähendama, et üldse enam edasi ei käiks. Esimene asi sel mootoril on siiski õlirõhu mõõtmine, seejärel õlivõtturi kontroll. Kui sondi leiad, ei pea isegi esimese hooga karterit alt ära võtma - ajad kaamera õlipunni august sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.7% - SQL: 59.3%]