Teema ülevaade |
HK89
|
postitati 12.11.17 20:17 |
Ei taha nüüd kellelgi und ära ajada...aga "lahedaid" näiteid sellest, mis 1.8T puhul õlirõhu ära võtavad.
Leebemad variandid:
https://www.youtube.com/watch?v=qy_XDMT0RUo
https://www.youtube.com/watch?v=thKNtTbH77Q
Rängem variant:
https://www.youtube.com/watch?v=Xbc6khQ18i8
Ja siin seletatakse, miks õlirõhk kaob mootori kulumisega:
https://www.youtube.com/watch?v=8f2fcbTh5yw
PS. Nagu eelpoolkõneleja mainis, ei pea mootori "kohvi" olemine tähendama, et üldse enam edasi ei käiks. Esimene asi sel mootoril on siiski õlirõhu
mõõtmine, seejärel õlivõtturi kontroll. Kui sondi leiad, ei pea isegi esimese hooga karterit alt ära võtma - ajad kaamera õlipunni august sisse.
|
laurz
|
postitati 12.11.17 19:59 |
1 bar on sellel mootoril normaalne röhk tühikäigul . Üle 2000rpm-i peab kuskil 3bar-i olema.Kett hääl on sellest et pole ölisurvet
|
Liivo
|
postitati 12.11.17 19:35 |
Tsitaat: | Algselt postitas: 2nni
Tsitaat: | Algselt postitas: HK89
Kõigepealt karter alt ära ja õlivõttur üle vaadata. Kipub neil mootoritel umbe minema. Oleks ilmselt kõige positiivsem stsenaarium. Alati on muidugi
variant, et survet pole, kuna mootor on nii kohvi. |
vaevalt ta kohvi on, jõudu tundub nagu olevat |
Jõud tuleb turbost.
Vaata kepsu saaled üle ,kui õlisurve madalatel pööretel madal on. Tühikäigul peaks seal ikka 2 olema surve +- oleneb mudelil.
|
2nni
|
postitati 12.11.17 17:37 |
Tsitaat: | Algselt postitas: HK89
Kõigepealt karter alt ära ja õlivõttur üle vaadata. Kipub neil mootoritel umbe minema. Oleks ilmselt kõige positiivsem stsenaarium. Alati on muidugi
variant, et survet pole, kuna mootor on nii kohvi. |
vaevalt ta kohvi on, jõudu tundub nagu olevat
|
HK89
|
postitati 12.11.17 16:46 |
Kõigepealt karter alt ära ja õlivõttur üle vaadata. Kipub neil mootoritel umbe minema. Oleks ilmselt kõige positiivsem stsenaarium. Alati on muidugi
variant, et survet pole, kuna mootor on nii kohvi.
|
ragenor
|
postitati 12.11.17 15:59 |
Kui pööret tahab saada, siis on õli surve kadunud. Õlipump neil probleemne.
|
2nni
|
postitati 12.11.17 14:30 |
probleem siis selline: külma mootoriga pole mitte midagi viga aga kui soojaks läheb siis hakkab hammasrihma katte tagant kuskilt leekima ja kuskil
3000rpmi juures hakkab ka kett häält tegema, õlituld hakkab ka näitama kui pöörded on kuskil tühikäigu ja 2600rpmi vahel, mida pikemat otsa sõita seda
rohkem hakkab pöördeid nõudma et tuli ära kustuks.
Küsimus siis selline, et kas tuleks hakata teise mootori poole vaatama või siis oskab keegi nõu anda et mida teha?
|