Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
andrec

 postitati 16.12.17 11:24
Kulununa on niikuinii näidud paigast ära. Minul peale vahetust läksid näidud paika.100% nii pinguti toimimist ikka ei saa hinnata.
Kas võtadki riski ja vahetad esialgu tallad ära või vahetad koos pingutiga kohe.
arro

 postitati 15.12.17 13:36
Tsitaat:
Algselt postitas: hundux
Kuidas kontrollida ketipinguti seisukorda? Ehk siis kuidas teha kindlaks, kas piisab ainult taldade vahetusest või tuleb terve pinguti välja vahetada?


Klappikambri kaaned maha ja näed ära kas tallad vajavad vahetust või ei, pinguti toimetamisest saab aimu arvutiga, ehk siis parameetreid vaadates nii lihtne see ongi.
hundux

 postitati 15.12.17 13:27
Ühesõnaga siis mikromeetri, manomeetri, indikaatorkella, kaliibrite jm. vidinatega pole ketipinguti juures miskit peale hakata?
hundux

 postitati 13.12.17 14:26
See oleks siis katse-eksituse meetodil asjale lähenemine.
Aga kas on ka mingit muud viisi, kuidas ketipinguti seisukorda kontrollida?
andrec

 postitati 13.12.17 11:18
Minul tegi nädalas korra laginat kõrvalistuja poolne. Taldadel olid keti vaod sees. Vahetasin tallad ja panin uue keti. Enam ei ole kordagi kuulnud laginat. Vahetasin tallad ja ketid mõlemalt poolt.
hundux

 postitati 13.12.17 10:15
Kuidas kontrollida ketipinguti seisukorda? Ehk siis kuidas teha kindlaks, kas piisab ainult taldade vahetusest või tuleb terve pinguti välja vahetada?
Siim

 postitati 13.11.17 14:28
Tsitaat:
Algselt postitas: hundux
D2 1995 detsember


Vana ack
prj

 postitati 13.11.17 14:15
Igasugune selline skeemitamine tuleb ALATI kallim.
Kui sa neid küsimusi pead küsima, siis unusta kohe ära.

Alustame sellest, et teist aju/juhtmestikku vaja ning automaatkast nendega tööle ei hakka. Kõik, jutul lõpp - mõttetu teema.
hundux

 postitati 13.11.17 13:58
D2 1995 detsember
Siim

 postitati 13.11.17 12:49
Mis aasta ja keretüüp.
hundux

 postitati 13.11.17 09:19
Kuidas teha kindlaks, kas tegemist on vana tüübi plokiga?
Millised on väljast poolt nähtavad tunnused?
Kus asub ploki varuosakood?

Vähemalt uuema ACK tihend on erinev. Aga samas maha võetud kaantega mootorite pilte vaadatas paistab, et osadel tihendi aukudel plokis samas kohas auku all ei ole. Ehk siis paljas tihendite võrdlus ei pruugi veel asjast täit pilti anda.
Siim

 postitati 11.11.17 20:40
Vana tüübi ack on c4 ja d2 kerel.
teet82

 postitati 11.11.17 17:59
Nagu eespool kirjutasin, siis seda ACK mootorit on mitu erinevat varianti. Kui teema autoril juhtub olema natuke uuem 142kW mootor, siis võib seal olla midagi muudetud, näiteks õlikanalid pole sama koha peal 128kW kaante suhtes jne.. Võib-olla tulekski alustada sellest, et kas kaanetihendid on samad kõigil.
Siim

 postitati 11.11.17 09:31
Eksperimendi mõttes võin sulle anda pekkis silindri hülssidega 142kw c4 ack mootoriploki. Logistilise poole pead ise tagama. Etka koodid ploki osas on 128 ja 142kw samad.
andrec

 postitati 11.11.17 08:56
Vaevalt keegi sellist downgrade teinud on. Pigem on midagi suuremat pandud või diisliga asendatud.
Kindel on see, et selle aju ja juhtmestikuga sa seda käima ei saa. Odavam on juba osta 12 klapiline auto kui olemasolevat downgradeda.
sir-mac

 postitati 10.11.17 20:57
Arvamus on isiklik.
Kui tahad selle tehnikaga ka edaspidi liigelda- kere ja veermik head, tee vana asi korda.
Maksab, mis maksab, aga vähemalt tead, et on OK. Sest kasutatud osade puhul on ühe uus teise vana ja kui ei ole kindlat garantiid, siis .... . Risk on õilis asi!
Ja milleks vaja hakata aretama-moonutama originaali?
Tänapäeval on kõik võimalik, aga mis on asja mõte ja tegelik tulem (hind)?
hundux

 postitati 10.11.17 16:38
Ei, põhjalikult seda teemat uurinud ei ole. Selle pärast küsingi targemate käest, et ei peaks hakkama kõike algusest peale ise välja uurima.

Foorum peaks just nimelt selleks ju olemagi, et kui tekib mingi põhjalikumat uurimist eeldav küsimus või idee, siis on siin võimalik küsida, kas keegi on selle teema juba varem endale selgeks teinud ja saab infot jagada kiirelt, ilma täiendavat aega kulutamata. Ise on mõtet uurima hakata alles siis, kui on selge, et keegi teine varem sama teema uurimisega tegelenud ei ole. Küsimust esitades ei saa ma muidugi ka eeldada, et keegi teine hakkab spetsiaalselt minu eest uurimistööd tegema. Küll aga loodan, et antakse kiirelt edasi varasemalt olemas olevad teadmised
kps

 postitati 10.11.17 15:22
Tsitaat:
Algselt postitas: hundux
Teostatav muidugi, aga mitte odav. Rahaliselt tundub mõistlikum need kettide ja pingutitega kaaned minema visata, kui enam pingutite vahetusest pääsu ei ole.

Kas Sa ikka reaalselt kah oled tutvunud, kui erinevad need asjad on enne kui lihtsa remondi peale "mitte odav" kirjutad?
andrec

 postitati 09.11.17 19:05
Uued tallad pingutitele ja uued ketid. Minu autol kadus kõrin ära selle tööga. Näidud ka paigas.
teet82

 postitati 09.11.17 19:04
Neid 142kW mootoreid vist väga palju ei liigu enam, otsi siis juba korralik 121kW 30V mootor ja pane peale või võta sealt vajalikud osad.
Muidu esimesed 142kW ACK koodiga mootorid vist ongi mingid hübriidid, alumine pool arvatavasti 128kW oma. Kindlalt ei oska seda öelda, aga igal juhul on alumine pool täiesti erinev uuematest ACK mootoritest. Sellest on juttu ka olnud siin foorumis.
Leopold661

 postitati 09.11.17 18:43
Aga see 128 kw mootor 142 kw kõrval väga mannetu ju.
hundux

 postitati 09.11.17 11:11
Teostatav muidugi, aga mitte odav. Rahaliselt tundub mõistlikum need kettide ja pingutitega kaaned minema visata, kui enam pingutite vahetusest pääsu ei ole.
QUATTRO

 postitati 09.11.17 10:34
Millest probleem algab muidu üldse?
Pinguti ja keti vahetus on oma olemuselt ju lihtne ja teostatav töö. Klapisääretihendid saab samamoodi kohe vahetada ilma kaani maha kiskumata.
hundux

 postitati 09.11.17 09:34
Küsimus selline, et mis tuleb välja vahetada selleks, et teha 2.8 142kw mootorist 128kw mootor? Ja kas on üldse tehtav? Ilmselge on see, et välja tuleb vahetada kõik see, mis jääb blokikaanetihendist üles poole. Aga mida veel? Mootori aju? Kas pistikud sobivad? Kas juhtmete arv sobib?
Mida veel? Tundub, et nuka kettide / pingutite vahetuse asemel on juba mõistlikum otsida 128kw kasutatud kaaned ja teha neile täis remont.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.2% - SQL: 40.8%]