Teema ülevaade |
rocket
|
postitati 15.11.17 12:40 |
Kusjuures sellele mootorile mõeldud termostaadi vana ja uus versioon ongi erinevad. Vähemalt mis seda keskmist varrast puudutab.
|
HerkkoT
|
postitati 15.11.17 11:00 |
Auto korras, asi lahenes uue termostaadiga. Tundub, et müüdi mulle eelmine kord vale termostaat, mis kuju poolest küll sama aga seest keskmine
varras/võll veidi erinev.
Herkko
|
Oja1
|
postitati 08.11.17 23:43 |
Minu arust on küll see temp kuidagi liiga palju. Isegi eelmise sajandi Audi V8 mootoritel ei tõuse temp nii kõrgele.
|
HerkkoT
|
postitati 08.11.17 17:43 |
Jah, kuna kompressori alt üks veetoru lekkis natuke, siis oli üks tegemine ja panin kõik asjad uued (veepump, termostaat, temp andur, kompressori
alune plast toru ja kõik rõngastihendid).
|
rocket
|
postitati 08.11.17 16:30 |
Saan aru, et üldisemaks probleemiks on olnud veepumpade plastkorpused ja termostaadi sisemised plastkinnitused.
Aga kui Sa mõlemad juba uued panid...
|
HerkkoT
|
postitati 08.11.17 14:54 |
Tere,
Autoks a6 c6 3.0tfsi 213kw 2009a. ja probleem järgmine:
Märkasin, et jahutusventilaatorid puhuvad sooja mootoriga täisvõimsusel isegi selliste ilmadega nagu praegu.
VCDS-ga vaatasin, et linnas sõites on temp. 105-109kraadi. Kas seda on palju?
Probleem tekkis peale veepumba ja termostaadi vahetust.
Mälus vead puuduvad.
Kas on uus termostaat praak või on õhk kuskil süsteemis?
Äkkk keegi oskab aidata, endal on mõistus otsas.
Ette tänades!
Herkko
|
|