Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C6 3.0tfsi mure jahutusega/temperatuuriga (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1651)
HerkkoT
huviline



Registreerunud 27.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.17 14:54 Tsiteeri
C6 3.0tfsi mure jahutusega/temperatuuriga



Tere,

Autoks a6 c6 3.0tfsi 213kw 2009a. ja probleem järgmine:
Märkasin, et jahutusventilaatorid puhuvad sooja mootoriga täisvõimsusel isegi selliste ilmadega nagu praegu.
VCDS-ga vaatasin, et linnas sõites on temp. 105-109kraadi. Kas seda on palju?
Probleem tekkis peale veepumba ja termostaadi vahetust.
Mälus vead puuduvad.
Kas on uus termostaat praak või on õhk kuskil süsteemis?
Äkkk keegi oskab aidata, endal on mõistus otsas.

Ette tänades!

Herkko


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 08.11.17 16:30 Tsiteeri


Saan aru, et üldisemaks probleemiks on olnud veepumpade plastkorpused ja termostaadi sisemised plastkinnitused.
Aga kui Sa mõlemad juba uued panid...


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HerkkoT
huviline



Registreerunud 27.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.17 17:43 Tsiteeri


Jah, kuna kompressori alt üks veetoru lekkis natuke, siis oli üks tegemine ja panin kõik asjad uued (veepump, termostaat, temp andur, kompressori alune plast toru ja kõik rõngastihendid).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 08.11.17 23:43 Tsiteeri


Minu arust on küll see temp kuidagi liiga palju. Isegi eelmise sajandi Audi V8 mootoritel ei tõuse temp nii kõrgele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HerkkoT
huviline



Registreerunud 27.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.17 11:00 Tsiteeri


Auto korras, asi lahenes uue termostaadiga. Tundub, et müüdi mulle eelmine kord vale termostaat, mis kuju poolest küll sama aga seest keskmine varras/võll veidi erinev.

Herkko


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 15.11.17 12:40 Tsiteeri


Kusjuures sellele mootorile mõeldud termostaadi vana ja uus versioon ongi erinevad. Vähemalt mis seda keskmist varrast puudutab.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.7% - SQL: 61.3%]