Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
stihl

 postitati 11.04.19 06:58
Tsitaat:
Algselt postitas: R.V
Lisaks küsiks, et kas keegi oskab mõnd kohta soovitada, kus siduri vahetust eeskujulikult teostatakse (ei pea olema ainult Tallinnas/Harjumaal, vaid võib ka Tartu või muu Lõuna-Eesti olla, kuna sinnapoole tihti asja)?


Kas ma saan õigesti aru, et Hõbenooles tehtud sidurite vahetuse + seadistuse pakkumine sulle ei sobinud ja tahad leida nö. odavama koha???

Ok, oletame, et leiadki ehk 30€ odavamalt, lased sidurid vahetada, aga IKKA VIBRAB edasi.

Mida sa siis teed, inimene? Kelle peale end välja elad, kas valesti diagnoosija, s.tasti vahetaja või audiklubi foorumi peal?
Selles mõttes pole kunagi küsimust, alati tuleb lasta sellel teha, kes vea diagnoosis.

Simmerid ja kasti tihendid on ju lahtivõtmisel silmaga näha, kas on niisked või mitte.
Kui on ilusad ja kuivad, siis mina kvaliteetset originaali "igaks juhuks" ei torgiks, sest see võib veel 2x kauem kesta, kui praegu riiulilt võetav uus tundmatut päritolu osa.

P.S. Vahetult enne töösseminekut võid proovida veel üht rahvajuttu, mis volkkarite puhul mõnikord toimis: auto tagaosa ajad järsu mäe vastu ja tagurpidi käiguga ajad siduri korraks põlema. Siis proovid, kas edaspidi veel vibrab. Tagurpidikäigu ja teise käigu sidur peaks sama olema ja see libe kiht, mis ketastele tekkinud on, peaks maha kuluma.
R.V

 postitati 10.04.19 18:54
Hõbenooles teostatud diagnostika tulemusena selgus, et sidurid kulunud. Sai tellitud uus siduripakk. Kas oleks tarvis veel miskit välja vahetada (lugesin siin teisest teemast, et vahetati ka simmerid + kasti tihendid)?

Lisaks küsiks, et kas keegi oskab mõnd kohta soovitada, kus siduri vahetust eeskujulikult teostatakse (ei pea olema ainult Tallinnas/Harjumaal, vaid võib ka Tartu või muu Lõuna-Eesti olla, kuna sinnapoole tihti asja)?
mkb

 postitati 28.03.19 14:03
Mõlemad asjad on vajalik ära teha.
R.V

 postitati 28.03.19 13:12
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Sul on välp täis kui 150000 pealt viimati vahetatud - välp on 60 000. Tee enne autole elementaarne hooldus ära.
Mis seal imestada, kui kasti välp 2x 15000 üle lastakse ja nüüd ka ei suvatseta õli vahetada...


Selge, et kastiõli vahetus tuleks ette võtta, aga minu küsimus oli pigem see, et kas tegemist võiks olla pelgalt mootoripadja väsimisest tuleneva veaga? Ehk teisisõnu, kas võiks alustada kastiõli vahetusest ning siis liikuda edasi mootoripadja vahetuse juurde või oleks hoopis kohe mõistlik käia ära diagnostis?
prj

 postitati 27.03.19 22:02
Sul on välp täis kui 150000 pealt viimati vahetatud - välp on 60 000. Tee enne autole elementaarne hooldus ära.
Mis seal imestada, kui kasti välp 2x 15000 üle lastakse ja nüüd ka ei suvatseta õli vahetada...
R.V

 postitati 26.03.19 23:09
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: R.V
Tere!

Küsin nõu foorumlastelt sarnase murega. Nimelt nullist ja ka väga väikeselt kiiruselt (annab tunda just ummikutes liikudes, kus kiirus ca 5 km/h) kiirendades ning samuti pidurdades, kui kiirus hakkab nulli jõudma, tekib vibratsioon. Suurematel kiirustel pole ühtki probleemi - ei mingit vibra ega probleeme käiguvahetusel.

Autoks Audi Q5 2009 3.0 176kw, automaat.


Panustaks suurema siduri kulumisele. Kas tagurpidi on ok paigaltvõtt? Palju sõitnud ja mis kastiga tehtud varem? Õli ikka vahetatud hüdraulikapooles? Välp 60000. Pane asukoht ka, kui soovid, et keegi reaalselt aidata saaks. Tegu S-tronicuga ja selle probleemidest siin väga palju kirjutatud.


Tagurpidi väristab samuti. Katsetasin täna uuesti, värin pole koguaeg täpselt samasugune ja sama tugev. Vahest ei anna nagu üldse tunda. Läbisõit ca 210 000km. Hooldusraamat näitab justkui, et kastiõli ja filter on vahetatud 75 tuhande ning 150 tuhande peal. Samas diagnostikaseade näitas ka mootoripadja solenoidklapi viga - P157300 - Left engine mount solenoid valve; open circuit. - Permanent. Kas äkki võib siis lahendus peituda pelgalt mootoripadja vahetamises? Või oleks mõttekam esmalt lasta teostada Hõbenooles diagnost? Asukoht Tallinn.
Jann

 postitati 25.03.19 16:31
Tsitaat:
Algselt postitas: R.V
Tere!

Küsin nõu foorumlastelt sarnase murega. Nimelt nullist ja ka väga väikeselt kiiruselt (annab tunda just ummikutes liikudes, kus kiirus ca 5 km/h) kiirendades ning samuti pidurdades, kui kiirus hakkab nulli jõudma, tekib vibratsioon. Suurematel kiirustel pole ühtki probleemi - ei mingit vibra ega probleeme käiguvahetusel.

Autoks Audi Q5 2009 3.0 176kw, automaat.


Panustaks suurema siduri kulumisele. Kas tagurpidi on ok paigaltvõtt? Palju sõitnud ja mis kastiga tehtud varem? Õli ikka vahetatud hüdraulikapooles? Välp 60000. Pane asukoht ka, kui soovid, et keegi reaalselt aidata saaks. Tegu S-tronicuga ja selle probleemidest siin väga palju kirjutatud.
R.V

 postitati 25.03.19 14:51
Tere!

Küsin nõu foorumlastelt sarnase murega. Nimelt nullist ja ka väga väikeselt kiiruselt (annab tunda just ummikutes liikudes, kus kiirus ca 5 km/h) kiirendades ning samuti pidurdades, kui kiirus hakkab nulli jõudma, tekib vibratsioon. Suurematel kiirustel pole ühtki probleemi - ei mingit vibra ega probleeme käiguvahetusel.

Autoks Audi Q5 2009 3.0 176kw, automaat.
prj

 postitati 26.05.17 20:52
Kui oleks kasti laager oleks madalate käikudega suurem vibra kui kõrgetega.
Kui on kõikide käikudega sama vibra, siis on viga enne käigukasti, ehk siis endiselt hooratas.

See laager on nagunii enamusel tuksis, aga see ei põhjusta vibra kõikide käikudega.
80quattro

 postitati 26.05.17 20:09
Tsitaat:
Algselt postitas: ml45
Audi esindusest tuli vastus,et käigukast pekkis. Mingi flants läbi,tuleb terve kast vahetada.


Selles kirjelduses muidugi väga vähe infot, aga kui vasak pooltelje flantsi laager pesas ringi käinud, siis tuleb panna uus laager ja kinnitusäärik ning vastav kogus reguleerseibe, mis fikseerivad laagri välisvõru külgedelt.
ml45

 postitati 26.05.17 17:38
Audi esindusest tuli vastus,et käigukast pekkis. Mingi flants läbi,tuleb terve kast vahetada.
prj

 postitati 22.05.17 11:14
Hooratas.
ml45

 postitati 20.05.17 19:37
Viibreerib kõikide käikudega.Rahulikult sõites,ka madalatel käikudel kõik norm. Vibratsioon tekib ainult järsku gaasi andes madalatel pööretel
prj

 postitati 20.05.17 13:51
Kontrolli vasakut esimest pooltelge, üles-alla lõtku...

Kui esineb kõikide käikudega 1500-2300, siis on hooratas läbi.
Kui ainult madalate käikudega, siis ilmselt selle poolteje laager kastis.
ml45

 postitati 20.05.17 13:14
AUTO 2.0 TDI 125KW 2010 200000KM S TRONIC. Vibreerib ainult järsul kiirendamisel ,rahulikult sõites kõik norn.
twistY

 postitati 20.05.17 10:47
Vibreerib ainult kiirendamisel või ka lihtsalt samal kiirusel sõites?

Mis mootor ja käigukast(manuaal/S-tronic/Tiptronic)?

Kui diisel + manual/s-tronic siis tõenäoliselt hooratas.
ml45

 postitati 20.05.17 10:30
Ostsin Audi Q5 mis kiirendamisel 1500-2300 pööret hakkab värisema .Suurematel pööretel kõik OK.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.4% - SQL: 42.6%]