Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: audi q5 vibreerib kiirendamisel (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 4073)
ml45
huviline



Registreerunud 20.05.17
Kasutaja on eemal


postitati 20.05.17 09:30 Tsiteeri
audi q5 vibreerib kiirendamisel



Ostsin Audi Q5 mis kiirendamisel 1500-2300 pööret hakkab värisema .Suurematel pööretel kõik OK.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 20.05.17 09:47 Tsiteeri


Vibreerib ainult kiirendamisel või ka lihtsalt samal kiirusel sõites?

Mis mootor ja käigukast(manuaal/S-tronic/Tiptronic)?

Kui diisel + manual/s-tronic siis tõenäoliselt hooratas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ml45
huviline



Registreerunud 20.05.17
Kasutaja on eemal


postitati 20.05.17 12:14 Tsiteeri


AUTO 2.0 TDI 125KW 2010 200000KM S TRONIC. Vibreerib ainult järsul kiirendamisel ,rahulikult sõites kõik norn.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.05.17 12:51 Tsiteeri


Kontrolli vasakut esimest pooltelge, üles-alla lõtku...

Kui esineb kõikide käikudega 1500-2300, siis on hooratas läbi.
Kui ainult madalate käikudega, siis ilmselt selle poolteje laager kastis.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ml45
huviline



Registreerunud 20.05.17
Kasutaja on eemal


postitati 20.05.17 18:37 Tsiteeri


Viibreerib kõikide käikudega.Rahulikult sõites,ka madalatel käikudel kõik norm. Vibratsioon tekib ainult järsku gaasi andes madalatel pööretel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.05.17 10:14 Tsiteeri


Hooratas.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ml45
huviline



Registreerunud 20.05.17
Kasutaja on eemal


postitati 26.05.17 16:38 Tsiteeri


Audi esindusest tuli vastus,et käigukast pekkis. Mingi flants läbi,tuleb terve kast vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 26.05.17 19:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ml45
Audi esindusest tuli vastus,et käigukast pekkis. Mingi flants läbi,tuleb terve kast vahetada.


Selles kirjelduses muidugi väga vähe infot, aga kui vasak pooltelje flantsi laager pesas ringi käinud, siis tuleb panna uus laager ja kinnitusäärik ning vastav kogus reguleerseibe, mis fikseerivad laagri välisvõru külgedelt.


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 26.05.17 19:52 Tsiteeri


Kui oleks kasti laager oleks madalate käikudega suurem vibra kui kõrgetega.
Kui on kõikide käikudega sama vibra, siis on viga enne käigukasti, ehk siis endiselt hooratas.

See laager on nagunii enamusel tuksis, aga see ei põhjusta vibra kõikide käikudega.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
R.V
huviline



Registreerunud 17.11.10
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.19 13:51 Tsiteeri


Tere!

Küsin nõu foorumlastelt sarnase murega. Nimelt nullist ja ka väga väikeselt kiiruselt (annab tunda just ummikutes liikudes, kus kiirus ca 5 km/h) kiirendades ning samuti pidurdades, kui kiirus hakkab nulli jõudma, tekib vibratsioon. Suurematel kiirustel pole ühtki probleemi - ei mingit vibra ega probleeme käiguvahetusel.

Autoks Audi Q5 2009 3.0 176kw, automaat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 25.03.19 15:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R.V
Tere!

Küsin nõu foorumlastelt sarnase murega. Nimelt nullist ja ka väga väikeselt kiiruselt (annab tunda just ummikutes liikudes, kus kiirus ca 5 km/h) kiirendades ning samuti pidurdades, kui kiirus hakkab nulli jõudma, tekib vibratsioon. Suurematel kiirustel pole ühtki probleemi - ei mingit vibra ega probleeme käiguvahetusel.

Autoks Audi Q5 2009 3.0 176kw, automaat.


Panustaks suurema siduri kulumisele. Kas tagurpidi on ok paigaltvõtt? Palju sõitnud ja mis kastiga tehtud varem? Õli ikka vahetatud hüdraulikapooles? Välp 60000. Pane asukoht ka, kui soovid, et keegi reaalselt aidata saaks. Tegu S-tronicuga ja selle probleemidest siin väga palju kirjutatud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
R.V
huviline



Registreerunud 17.11.10
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.19 22:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: R.V
Tere!

Küsin nõu foorumlastelt sarnase murega. Nimelt nullist ja ka väga väikeselt kiiruselt (annab tunda just ummikutes liikudes, kus kiirus ca 5 km/h) kiirendades ning samuti pidurdades, kui kiirus hakkab nulli jõudma, tekib vibratsioon. Suurematel kiirustel pole ühtki probleemi - ei mingit vibra ega probleeme käiguvahetusel.

Autoks Audi Q5 2009 3.0 176kw, automaat.


Panustaks suurema siduri kulumisele. Kas tagurpidi on ok paigaltvõtt? Palju sõitnud ja mis kastiga tehtud varem? Õli ikka vahetatud hüdraulikapooles? Välp 60000. Pane asukoht ka, kui soovid, et keegi reaalselt aidata saaks. Tegu S-tronicuga ja selle probleemidest siin väga palju kirjutatud.


Tagurpidi väristab samuti. Katsetasin täna uuesti, värin pole koguaeg täpselt samasugune ja sama tugev. Vahest ei anna nagu üldse tunda. Läbisõit ca 210 000km. Hooldusraamat näitab justkui, et kastiõli ja filter on vahetatud 75 tuhande ning 150 tuhande peal. Samas diagnostikaseade näitas ka mootoripadja solenoidklapi viga - P157300 - Left engine mount solenoid valve; open circuit. - Permanent. Kas äkki võib siis lahendus peituda pelgalt mootoripadja vahetamises? Või oleks mõttekam esmalt lasta teostada Hõbenooles diagnost? Asukoht Tallinn.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.03.19 21:02 Tsiteeri


Sul on välp täis kui 150000 pealt viimati vahetatud - välp on 60 000. Tee enne autole elementaarne hooldus ära.
Mis seal imestada, kui kasti välp 2x 15000 üle lastakse ja nüüd ka ei suvatseta õli vahetada...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
R.V
huviline



Registreerunud 17.11.10
Kasutaja on eemal


postitati 28.03.19 12:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Sul on välp täis kui 150000 pealt viimati vahetatud - välp on 60 000. Tee enne autole elementaarne hooldus ära.
Mis seal imestada, kui kasti välp 2x 15000 üle lastakse ja nüüd ka ei suvatseta õli vahetada...


Selge, et kastiõli vahetus tuleks ette võtta, aga minu küsimus oli pigem see, et kas tegemist võiks olla pelgalt mootoripadja väsimisest tuleneva veaga? Ehk teisisõnu, kas võiks alustada kastiõli vahetusest ning siis liikuda edasi mootoripadja vahetuse juurde või oleks hoopis kohe mõistlik käia ära diagnostis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 28.03.19 13:03 Tsiteeri


Mõlemad asjad on vajalik ära teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
R.V
huviline



Registreerunud 17.11.10
Kasutaja on eemal


postitati 10.04.19 17:54 Tsiteeri


Hõbenooles teostatud diagnostika tulemusena selgus, et sidurid kulunud. Sai tellitud uus siduripakk. Kas oleks tarvis veel miskit välja vahetada (lugesin siin teisest teemast, et vahetati ka simmerid + kasti tihendid)?

Lisaks küsiks, et kas keegi oskab mõnd kohta soovitada, kus siduri vahetust eeskujulikult teostatakse (ei pea olema ainult Tallinnas/Harjumaal, vaid võib ka Tartu või muu Lõuna-Eesti olla, kuna sinnapoole tihti asja)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 11.04.19 05:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R.V
Lisaks küsiks, et kas keegi oskab mõnd kohta soovitada, kus siduri vahetust eeskujulikult teostatakse (ei pea olema ainult Tallinnas/Harjumaal, vaid võib ka Tartu või muu Lõuna-Eesti olla, kuna sinnapoole tihti asja)?


Kas ma saan õigesti aru, et Hõbenooles tehtud sidurite vahetuse + seadistuse pakkumine sulle ei sobinud ja tahad leida nö. odavama koha???

Ok, oletame, et leiadki ehk 30€ odavamalt, lased sidurid vahetada, aga IKKA VIBRAB edasi.

Mida sa siis teed, inimene? Kelle peale end välja elad, kas valesti diagnoosija, s.tasti vahetaja või audiklubi foorumi peal?
Selles mõttes pole kunagi küsimust, alati tuleb lasta sellel teha, kes vea diagnoosis.

Simmerid ja kasti tihendid on ju lahtivõtmisel silmaga näha, kas on niisked või mitte.
Kui on ilusad ja kuivad, siis mina kvaliteetset originaali "igaks juhuks" ei torgiks, sest see võib veel 2x kauem kesta, kui praegu riiulilt võetav uus tundmatut päritolu osa.

P.S. Vahetult enne töösseminekut võid proovida veel üht rahvajuttu, mis volkkarite puhul mõnikord toimis: auto tagaosa ajad järsu mäe vastu ja tagurpidi käiguga ajad siduri korraks põlema. Siis proovid, kas edaspidi veel vibrab. Tagurpidikäigu ja teise käigu sidur peaks sama olema ja see libe kiht, mis ketastele tekkinud on, peaks maha kuluma.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 58.9% - SQL: 41.1%]