Teema ülevaade |
stihl
|
postitati 11.04.17 15:29 |
Seal ei ole originaalis tavaline kummirõngas, vaid mingi eriline plastiku ja sünteeskummi segu, mis on kas rohelist või pruuni värvi nagu ka originaal
sul tõenäoliselt oli.
Vahe on selles, et kannatab rõhku, niiet paha hakkab... (kui klassikuid
tsiteerida) Roolivõimus on ju mingi 160 - 200barri.
Mida tavaline O-rõngas ei kannata.
Otsi õiget mõõtu Viton, FKM jne rõngast, siis kestab. Ja punn, muidugi õige tööriistaga kinni. (selle saab ise teha, kui laenata ei õnnestu)
Kui õigest materjalist rõngast ei leia ja tööriista teha ei viitsi - järgmine pump peale (ehk romulast uus nagu siin armastatakse öelda).
Audist võib igaks juhuks ka seda rõngast küsida (iseenesest ta ei maksa ju s..tagi), aga tõenäoliselt nad uuematele seda ei paku ja üritavad uut pumpa
müüa.
|
janol87
|
postitati 11.04.17 09:35 |
Mõõdu järgi võetud kummirõngas ja enne pole detaile vahetatud roolivõimu süsteemis.
|
QUATTRO
|
postitati 30.03.17 13:50 |
See polt käis vanasti kinni ka sellise jõuga et paha on. Kahjuks enam ei mäleta, aga tavalise suure kruvikeerajaga ei olnud seal midagi teha.
OE* oli isegi spetsiaaltööriist 1/2" sabale
|
Eints
|
postitati 30.03.17 13:18 |
Kas enne probleemi tekkimist vahetati roolivõimendi süsteemis detaile?
Kas tihend on OE varuosa või mõõdu järgi võetud kummirõngas?
|
janol87
|
postitati 24.03.17 19:06 |
Mure siis roolivõimu pumbaga millel tihend koguaeg katki läheb. Maksimaalselt 100km sõittu ja jälle lendab laiali ja kogu paagitäis voolab maha.
Milles võib olla probleem? Laiali lendab just siis kui keeran. Aasta aega oli käik okei ja ükspäev lendas laiali nüüd olen seda sama kummitihendit
vahetanud juba 4 korda ja maksimaalselt 100 km ja jälle tihend katki. Piltidel on näha et lekib survepoldi all olev ristpeaga polt. polt lahti
keerates on seal ka mingisugune vedruga pulk.
|
|