Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: a8 3,7 2001 mure roolivõimu pumbaga (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1258)
janol87
huviline

Avatar


Registreerunud 04.06.14
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: 100 c4 2,3. a4 2,8 v6 128 kw. A6 c4 2,8 Q. A6 c5 2,8 avant. A8 3,7 191kw

postitati 24.03.17 18:06 Tsiteeri
a8 3,7 2001 mure roolivõimu pumbaga



Mure siis roolivõimu pumbaga millel tihend koguaeg katki läheb. Maksimaalselt 100km sõittu ja jälle lendab laiali ja kogu paagitäis voolab maha. Milles võib olla probleem? Laiali lendab just siis kui keeran. Aasta aega oli käik okei ja ükspäev lendas laiali nüüd olen seda sama kummitihendit vahetanud juba 4 korda ja maksimaalselt 100 km ja jälle tihend katki. Piltidel on näha et lekib survepoldi all olev ristpeaga polt. polt lahti keerates on seal ka mingisugune vedruga pulk.

https://www.upload.ee/image/6823667/roolivoim.jpg

https://www.upload.ee/image/6823672/roolivoim_2.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 30.03.17 12:18 Tsiteeri


Kas enne probleemi tekkimist vahetati roolivõimendi süsteemis detaile?
Kas tihend on OE varuosa või mõõdu järgi võetud kummirõngas?


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 30.03.17 12:50 Tsiteeri


See polt käis vanasti kinni ka sellise jõuga et paha on. Kahjuks enam ei mäleta, aga tavalise suure kruvikeerajaga ei olnud seal midagi teha.
OE* oli isegi spetsiaaltööriist 1/2" sabale


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
janol87
huviline

Avatar


Registreerunud 04.06.14
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: 100 c4 2,3. a4 2,8 v6 128 kw. A6 c4 2,8 Q. A6 c5 2,8 avant. A8 3,7 191kw

postitati 11.04.17 08:35 Tsiteeri


Mõõdu järgi võetud kummirõngas ja enne pole detaile vahetatud roolivõimu süsteemis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 11.04.17 14:29 Tsiteeri


Seal ei ole originaalis tavaline kummirõngas, vaid mingi eriline plastiku ja sünteeskummi segu, mis on kas rohelist või pruuni värvi nagu ka originaal sul tõenäoliselt oli.

Vahe on selles, et kannatab rõhku, niiet paha hakkab...;) (kui klassikuid tsiteerida) Roolivõimus on ju mingi 160 - 200barri.
Mida tavaline O-rõngas ei kannata.

Otsi õiget mõõtu Viton, FKM jne rõngast, siis kestab. Ja punn, muidugi õige tööriistaga kinni. (selle saab ise teha, kui laenata ei õnnestu)

Kui õigest materjalist rõngast ei leia ja tööriista teha ei viitsi - järgmine pump peale (ehk romulast uus nagu siin armastatakse öelda).
Audist võib igaks juhuks ka seda rõngast küsida (iseenesest ta ei maksa ju s..tagi), aga tõenäoliselt nad uuematele seda ei paku ja üritavad uut pumpa müüa.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.5% - SQL: 59.5%]