Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi A6 C6 rehvimõõdud
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: anduke88[/i] Nii, küsimus, sillastend tehtud Vianoris, juba ennem näidud olid korras aga veidi muudeti kokkujooksu esisillal, ilusti sisestatud õhkvedruga C6 ka. Comfort seades tehti vist. Vanad rehvid - läksid pastlaks ning eriti esisillal kulus sisekülg enam ära. Tagasillal oli ka sisekülgede suuremat kulumist näha. Nüüd all samuti orginaalmõõt 245/40R18, tuttuued rehvid, sõidetud siin kuuga veidi üle 5000 km ja ülla ülla - jälle sisekülg kulub kiiremini. Kogu see aeg auto olnud comfort seades alates silla regullist nende rehvidega, mis samuti vianoris tehtud. Sild on paigas, näidud lubatud piiride keskel. Mis moodi see rehv jälle saab kuluda vaid siseküljest? Sellel rehvil nii nagu kirjas kütusepaagi luugil, oli 3,0 bar ees ja 2,6 bar taga. Mismoodi saab sellest sisekülgede kulumisest lahti ometi? Ma saaks mingit moodi aru et kui kuluks nii, et lasen sillastendi teha comfort seades ja siis sõidan ainult dynamic seades kus auto lastakse madalamaks ehk püstaku nurk ikka grammike muutub võrreldes confort seades. No seda on normaalsesse kohta parkides ju näha. Comfordi peal rattad ilusti vertikaalselt all, dynamic peal auto madalam ja rattad pole enam vertikaalis, vaid ülemine ots on sissepoole. Liftiga üles tõstest jällegi ülemine ots väljapoole. Kuna sile velg, siis sama asja kinnitab veljele pandud lood. Vastavalt tõstele/langusele mullike liigub. Mõni asjalikum sillastend vaadata? Lasta maksimum väärtuse poole sunniviisiliselt silda keerata? Või lasta auto seadistada dynamicu peale ja siis sõitagi comfordi peal? Nagu siin mitmed rehvi inimesed on ühest suust maininud, quattrotel sööbki rehvide siseküljed enamasti ära (18+" siis), täpselt sama auto esiveolisena - mitte mingit rehvide ebaühtlast kulumist ei ole. Päris nõme kui varsti on jälle seis, et väljas ja keskel rehvil ala 3-6mm vahemikus mustrit, siseküljed samal ajal slikid ala kulub "diagonaali". No selline asi et just need rehvid kuluvad, on veider. Lisaks ei ole autot ka kaabli abil madaldanud. Seega veider. Tõmban 17" min mõõdu alla - mitte midagi ei kulu ebavõrdselt (eelmise aasta paari kuine katsetus). Ainult 245/40R18 kulub selliselt. Suuremaid laiemaid vms pole katsetamiseks võtta. Veljes mure? Vedrustus vigane? Alles käis TÜV ning lisaks ka kontrollis kus silla osa jms on läbi logistatud ja kõik on korras seal. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi A6 C6 rehvimõõdud
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.9%
- SQL:
62.1%
]