Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C6 rehvimõõdud (Vastuseid: 105 | Vaatamisi: 20455)
jankul
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 3,0TDI 171KW quattro

postitati 16.10.12 07:36 Tsiteeri
Audi A6 C6 rehvimõõdud



Selline küsimus, tehase seadetes annab rehvi mõõduks 225/55/r16.
Kas sobib siis alla 225/60/r16? või jäävad liiga kõrged ja juhitavus ei ole nii hea kui eelnevatega?

Autoks Audi A6 C6 3.0 Quattro.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 16.10.12 07:40 Tsiteeri


Ei sobi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rumsa
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.11
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Avant 3,0 Tdi q

postitati 16.10.12 08:48 Tsiteeri


Külgsein kõrgem vaid 11 mm, kas on nii suur erinevus, et ei kannata panna? Ma lükkaks talveks alla küll, talvekiirused pole nagunii teab mis ulmelised.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 16.10.12 09:59 Tsiteeri


Ratta läbimõõdu erinevus on 22,5mm kõnealuse rehvimõõdu korral. Seda kuivalt arvutuse põhjal.
Ise olen kogenud seda, et täpselt sama mõõtu rehvid samal veljel on natuke erinevat mõõtu, talve rehv oli reaalselt suurem (kõrgem) kui suverehv. Ja seda oli ka tagasillas vedrutaldriku ja rehvi vahest selgelt näha (näide Gislaved NF2 talverehvi ja Bridgestone xxx suverehviga)
Tahan öelda seda, et kõnealust mõõtu tarlverehv võib reaalselt veel kõrgemaks osutuda kui näitab kuiv arvutus rehvimõõdu põhjal.
Kuna C6 ehitusest ma midagi ei tea, siis ei oska kommenteerida kas ja kui palju seal üleliigset ruumi on.

Jughitavust kõrgem külgsein kindlasti teeb natuke tuimemaks, aga siin mängib ka palju rolli, milline konkreetne rehv on - mõnel on külgsein jäigem kui teisel.
Samas, ega see 225/55 ka teab mis madal rehv ei ole, seega mäekõrgust vahet sisse ei tohiks tulla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 16.10.12 10:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rumsa
Külgsein kõrgem vaid 11 mm, kas on nii suur erinevus, et ei kannata panna? Ma lükkaks talveks alla küll, talvekiirused pole nagunii teab mis ulmelised.


Protsentuaalselt on suurim lubatud diameetri erinevus 3%, siin tuleb diameetri erinevuseks juba 3,4%. Muidugi katsetab iga mees ise oma rahakoti peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.10.12 10:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Tsitaat:
Algselt postitas: Rumsa
Külgsein kõrgem vaid 11 mm, kas on nii suur erinevus, et ei kannata panna? Ma lükkaks talveks alla küll, talvekiirused pole nagunii teab mis ulmelised.


Protsentuaalselt on suurim lubatud diameetri erinevus 3%, siin tuleb diameetri erinevuseks juba 3,4%. Muidugi katsetab iga mees ise oma rahakoti peal.

Mis see lubatud tähendab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 16.10.12 10:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Tsitaat:
Algselt postitas: Rumsa
Külgsein kõrgem vaid 11 mm, kas on nii suur erinevus, et ei kannata panna? Ma lükkaks talveks alla küll, talvekiirused pole nagunii teab mis ulmelised.


Protsentuaalselt on suurim lubatud diameetri erinevus 3%, siin tuleb diameetri erinevuseks juba 3,4%. Muidugi katsetab iga mees ise oma rahakoti peal.

See erinevus on luline vaid Q korral, FWD võib ette ja taha panna nii erineva mõõdu kui ilumeel lubab ja üldse alla mahub.
Q korral - kui kõik 4 ratast on ühes mõõdus, siis see erinevus autole kuidagi ei kajastu. Kajastub spidomeetri näidus ja reaalses kiiruses. Kui see erinevus spidomeetri kahjuks tuleb piisavalt suur, siis võib jah rahakoti peale hakata


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 16.10.12 10:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Tsitaat:
Algselt postitas: Rumsa
Külgsein kõrgem vaid 11 mm, kas on nii suur erinevus, et ei kannata panna? Ma lükkaks talveks alla küll, talvekiirused pole nagunii teab mis ulmelised.


Protsentuaalselt on suurim lubatud diameetri erinevus 3%, siin tuleb diameetri erinevuseks juba 3,4%. Muidugi katsetab iga mees ise oma rahakoti peal.

Mis see lubatud tähendab?


Võta palun lahti ükskõik, missugune pädev rehviettevõtte leht ja uuri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.12 10:53 Tsiteeri


A, miks sa soovid kõrgemad rehvi panna?

1. Audi A6 = 225/55R16 = diameeter 654 mm, velg 16x7.5" ET45
2. Audi A6 = 225/50R17 = diameeter 657 mm, velg 17x7" ET42, 17x7.5" ET45, 17x8" ET?
3. Audi A6 = 245/45R17 = diameeter 652 mm, velg 17x8" ET?
4. Audi A6 = 245/40R18 = diameeter 653 mm, velg 18x8" ET48, 18x8" ET43 (S-line)
5. Audi A6 = 255/35R19 = diameeter 661 mm, velg 19x8.5" ET48

6. Audi S6 = 255/40R18 = diameeter 661 mm, velg 18x7.5" ET36, 18x8.5" ET46
7. Audi S6 = 265/35R19 = diameeter 668 mm, velg 19x9" ET52

8. Audi RS6 = 255/40R19 = diameeter 687 mm, velg 19x9" ET38
9. Audi RS6 = 275/35R20 = diameeter 701 mm, velg 20x9" ET38

225/60R16 diameeter on 676 mm
205/55R17 diameeter on 657 mm
215/55R17 diameeter on 668 mm
225/45R18 diameeter on 660 mm
235/45R18 diameeter on 669 mm
265/40R18 diameeter on 669 mm

See loogika näitab, et mida "sportlikumaks" Audi C6 mudelid lähevad, seda suuremaks ratta diameeter ning ilmselt ka madaldussari. C6 bo˛üüris on pakutud kolme erinevat vedrustust lisaks tavavedrustusele:

1. Adaptive air suspension. Electronically-controlled pneumatic shock-absorbers with four modes (automatic, comfort, dynamic and lift) selected via MMI. Includes automatic level regulation (not available on 2.0 TDIe models);
2. Sports suspension, lower by 20mm (standard on 2.0 TDIe models);
3. S line Sports suspension, lower by 10mm. (In addition to Sports suspension). Seega kokku 30 mm võrra madalam.

Küll aga aspekt, millele tahan tähelepanu juhtida, on kõrgema rehviseina tõttu kehvem juhitavus ja seda märgatavalt. Auto tundub käes oluliselt vedelam kui varem ja ei allu roolimisele nii hästi. Seega võib olla isegi parem mõte on kasutada suurema diameetriga velge ja sinna A6 mõõdust sutsu kõrgem rehv peale hankida (kui küsimus on kliirensis).


C6 õhkvedrustuse kohta ma täpseid andmeid ei leidnud, kuid D3 kohta küll:
"automatic" mode: Basic vehicle level, comfort-oriented suspension with appropriately adapted damper map. The vehicle is lowered by 25 mm after 30 seconds at speeds of 75 mph (120 km/h) or more ("motorway lowering"). This lowered position improves aerodynamics and reduces fuel consumption.

"comfort" mode: Vehicle height as in "automatic" mode, less damping at lower speeds than in "automatic" mode, resulting in even greater driving comfort than in "automatic" mode. There is no automatic motorway lowering.

"dynamic" mode: Vehicle level is 20 mm lower than in "automatic" mode. The damper map is automatically set to sporty. After 30 seconds at speeds of 75 mph (120 km/h) or more, the car is lowered by another 5 mm ("motorway lowering").

"lift" mode:
Vehicle level is 25 mm higher than in "automatic" mode, comfort-oriented suspension like "automatic" mode.

Lifting: First the rear axle is lifted, then the front axle
Lowering: First the front axle is lowered, then the rear axle


Sporty running gear:
"automatic" mode: Basic vehicle level corresponds to "dynamic" mode in the standard running gear, sporty suspension with appropriately adapted damper map (more comfortable than "dynamic" mode). The vehicle is lowered by another 5 mm after 30 seconds at speeds of 75 mph (120 km/h) or more ("motorway lowering").

"dynamic" mode: Level as for "automatic" mode of sporty running gear, hard, sporty suspension with appropriately adapted damper map. The vehicle is lowered by 5 mm after 30 seconds at speeds of 75 mph (120 km/h) or more ("motorway lowering").

"comfort" mode: Level as for "automatic" mode of sporty running gear, less damping at lower speeds than in "automatic" mode. There is no automatic motorway lowering.

"lift" mode: Level 25 mm higher than "automatic" mode of sporty running gear, sporty suspension.


Control concept for standard running gear

"automatic" mode (basic level)
The suspension is oriented towards a more comfortable ride. Automatic motorway lowering of 25 mm takes place after 30 seconds at speeds of 75 mph (120 km/h) or more. The vehicle is automatically lifted back up to basic level once the speed drops below 44 mph (70 km/h) for 120 seconds or if the speed drops below 22 mph (35 km/h).

"dynamic" mode (-20 mm) Here, a taut damping map is applied to the vehicle’s entire speed range.
When the vehicle speed exceeds 75 mph (120 km/h) for 30 seconds, the vehicle is automatically
lowered by a further 5 mm (motorway). The vehicle is automatically lifted back to the sporty level once the speed drops below 44 mph (70 km/h) for 120 seconds or if the speed drops below 22 mph (35 km/h). Seega tavaseades 20 mm madalam, trassil üle 120 km/h 25 mm madalam.

"comfort" mode (basic level) The suspension is even more comfort-oriented than in "automatic" mode, particularly at lower speeds. There is no automatic motorway lowering. Kõrgus on sama, mis automaatre˛iimis aga amort on mugavam. Ei toimu automaatset madaldamist trassil.

"lift" mode (+25 mm) This mode can only be selected at speeds of less than 50 mph (80 km/h). The controller automatically leaves this mode at speeds of 63 mph (100 km/h). It then reverts to the mode which was previously selected ("automatic", "dynamic" or "comfort"). Even if the speed again drops below 50 mph (80 km/h), the "lift" mode is not automatically adopted.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.10.12 10:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: vedru

Mis see lubatud tähendab?


Võta palun lahti ükskõik, missugune pädev rehviettevõtte leht ja uuri.

Sa vist ei saanud küsimusest aru. Kas hakkab vastu käima, et ei lubata või ei tööta mingi kontrollsüsteem või mis mõttes lubatud?
Jutt käib siis ikka kõigi nelja rehvi vahetamisest samasse mõõtu, sest ei taha ei nelik ega esivedu ilmselt juba ESP tõttu erinevaid mõõte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 16.10.12 11:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: undu
Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Tsitaat:
Algselt postitas: Rumsa
Külgsein kõrgem vaid 11 mm, kas on nii suur erinevus, et ei kannata panna? Ma lükkaks talveks alla küll, talvekiirused pole nagunii teab mis ulmelised.


Protsentuaalselt on suurim lubatud diameetri erinevus 3%, siin tuleb diameetri erinevuseks juba 3,4%. Muidugi katsetab iga mees ise oma rahakoti peal.

See erinevus on luline vaid Q korral, FWD võib ette ja taha panna nii erineva mõõdu kui ilumeel lubab ja üldse alla mahub.
Q korral - kui kõik 4 ratast on ühes mõõdus, siis see erinevus autole kuidagi ei kajastu. Kajastub spidomeetri näidus ja reaalses kiiruses. Kui see erinevus spidomeetri kahjuks tuleb piisavalt suur, siis võib jah rahakoti peale hakata


Kas teema algataja ei räägi Quattrost????:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.12 11:02 Tsiteeri


Härrased, te räägite vist teineteisest vähe mööda.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 16.10.12 11:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Härrased, te räägite vist teineteisest vähe mööda.


Jah, ma räägin ka sobimisest, mitte tohtimisest;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.10.12 11:06 Tsiteeri


Quattrost küll jah, aga jutt ei käi ju eri mõõtu rehvide alla panekust, ikka kõik samad, aga suuremad, kas siis 3% suurema läbimõõduga hakkab vastu käima? Olenemata veljest? Nii ei saa ju väita:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 16.10.12 11:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Quattrost küll jah, aga jutt ei käi ju eri mõõtu rehvide alla panekust, ikka kõik samad, aga suuremad, kas siis 3% suurema läbimõõduga hakkab vastu käima? Olenemata veljest? Nii ei saa ju väita:cool:


Jutt on 16 tolli veljest.....rehvi soovituslik diameeter ületab lubatud suurust, soovitav kasutada suuremat velge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.10.12 11:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Quattrost küll jah, aga jutt ei käi ju eri mõõtu rehvide alla panekust, ikka kõik samad, aga suuremad, kas siis 3% suurema läbimõõduga hakkab vastu käima? Olenemata veljest? Nii ei saa ju väita:cool:


Jutt on 16 tolli veljest.....rehvi soovituslik diameeter ületab lubatud suurust, soovitav kasutada suuremat velge.

OK, aga mille alusel soovitatakse suuremat velge? Kas juhitavus muutub mingite parameetrite järgi liiga vedelaks (vaevalt küll), mis on see parameeter, mis takistab. Sorry, et seda arutelu nii pikaks venitan, aga ei saa täpselt aru millest selliste soovituste puhul lähtutakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 16.10.12 12:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Quattrost küll jah, aga jutt ei käi ju eri mõõtu rehvide alla panekust, ikka kõik samad, aga suuremad, kas siis 3% suurema läbimõõduga hakkab vastu käima? Olenemata veljest? Nii ei saa ju väita:cool:


Jutt on 16 tolli veljest.....rehvi soovituslik diameeter ületab lubatud suurust, soovitav kasutada suuremat velge.

OK, aga mille alusel soovitatakse suuremat velge? Kas juhitavus muutub mingite parameetrite järgi liiga vedelaks (vaevalt küll), mis on see parameeter, mis takistab. Sorry, et seda arutelu nii pikaks venitan, aga ei saa täpselt aru millest selliste soovituste puhul lähtutakse.


Ratta üldise diameetri välja arvutamiseks on olemas spetsiaalsed kalkulaatorid. Kasutatakse siis selleks, et viia negatiivsed mõjud miinimumini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.10.12 12:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Ratta üldise diameetri välja arvutamiseks on olemas spetsiaalsed kalkulaatorid. Kasutatakse siis selleks, et viia negatiivsed mõjud miinimumini.

Selleks pole mingit erilist kalkulaatorit vaja, võin selle siusliselt rehvi andmete järgi ise välja arvutada, aga mis need negatiivsed mõjud on? Spidomeeter hakkab õigemini näitama? Pehmem on sõita? Mõnusam?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.10.12 12:23 Tsiteeri


Üks postitusõiguseta huviline palus lingi panna siia: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=73821


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 16.10.12 12:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Ratta üldise diameetri välja arvutamiseks on olemas spetsiaalsed kalkulaatorid. Kasutatakse siis selleks, et viia negatiivsed mõjud miinimumini.

Selleks pole mingit erilist kalkulaatorit vaja, võin selle siusliselt rehvi andmete järgi ise välja arvutada, aga mis need negatiivsed mõjud on? Spidomeeter hakkab õigemini näitama? Pehmem on sõita? Mõnusam?


Kas sa oled loll või sa mängid lolli, millest sa aru ei saa??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.10.12 12:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Kas sa oled loll või sa mängid lolli, millest sa aru ei saa??

Ma olengi loll ja ma ei saa aru, mis on need negatiivsed mõjud, millest lähtuvalt see 3% välja hõigatakse, tundub selline suvaline number olevat või kuidas sa ise sellest aru saad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 16.10.12 12:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Kas sa oled loll või sa mängid lolli, millest sa aru ei saa??

Ma olengi loll ja ma ei saa aru, mis on need negatiivsed mõjud, millest lähtuvalt see 3% välja hõigatakse, tundub selline suvaline number olevat või kuidas sa ise sellest aru saad?


Jõudu Sulle siis ainult. Mõtetu jahumine. Iga mees teab ise, mida teeb...mida alla paneb jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.10.12 12:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Jõudu Sulle siis ainult. Mõtetu jahumine. Iga mees teab ise, mida teeb...mida alla paneb jne.

No kuramus, vasta mulle siis konkreetselt:
1.) Kas hakkab vastu käima, kui on 3% asemel 3,4%?
2.) Kas ei tööta ESP või ABS vms?
3.) Kas hakkab koormama laagreid, veermikku?
4.) Kas ei tööta rehvirõhukontrollsüsteem (ma ei tea, kuidas kõikidel audidel töötab, kas kõigil andur rattas)?
5.) Kas ei saa pidurid jahutust?
Või mida iganes, mis on probleem?
Aitäh mõistliku arutelu eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 16.10.12 14:03 Tsiteeri


No ilmselt on peamine probleem selles, et ülekandele mõjuvad jõud (e siis vastujõud) suurenevad. Kogu ülekande arv muutub ju, suurema rehviga muutub ülekanne kiiremaks, sama nagu peaülekande muutmisel. Midagi muud erilist olla ei saa, kui füüsiliselt alla mahub. Ma ise usun, et see konkreetne erinevus seda autot ei tapa. Ja 225/60 R16 korralik talvekas on vägagi 5+ juhitavusega külgseina kõrguse mõttes, räägin omast kogemusest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rumsa
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.11
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Avant 3,0 Tdi q

postitati 16.10.12 14:52 Tsiteeri


Hr. Vedru pidas silmas erinevusprotsendi all seda, et üks rehv jooksus ei tohi erineda teistest rohkem kui 3%, nii sain mina aru. Teemaalgatajal plaanis aga ilmselt kogu jooks selle mõõdu vastu vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 80.7% - SQL: 19.3%]